Дистанційний урок "Зміна прикметників за числами"

Про матеріал

Дистанційний курс "Прикметник" розроблений для учнів другого класу відповідно до Типової освітньої навчальної програми для початкової школи, розробленої під керівництвом О. Я.Савченко за підручником

К. Пономарьової, Л. Гайової.

Курс розбитий на шість занять, кожне з яких містить такі обов'язкові розділи: теоретичний блок, практичні вправи, презентації та тести. Всього до курсу входять три тести для самоконтролю і один контрольний тест до всього дистанційного курсу . Курс розбитий на заняття з таких тем:

1. Розпізнаю слова-назви ознак. Доповнення речень.

2. Добираю слова-назви ознак. Складення речень.

3. Утворюю прикметники.

4. Поєднання прикметників з іменниками.

5. Зміна прикметників за числами.

6. Близькі і протилежні за значенням прикметники.

Вивчення даного курсу сприятиме формуванню в учнів мотивації до

навчання, вивченню та поглибленню знань учнів про прикметник як частину мови, його значення, граматичні ознаки, синтаксичну роль у реченні; сприяти виробленню в учнів уміння знаходити в тексті прикметники, добирати до них запитання, узгоджувати іменники з прикметниками, утворювати прикметники з іменників, доречно використовувати у мовленні; виховувати щанобливе ставлення до рідної мови.

Рівень засвоєння знань з кожного розділу даного курсу можна оцінити за допомогою тестів.

Перегляд файлу

Урок №5

Тема уроку. Зміна прикметників за числами

Мета уроку. Навчитися змінювати прикметники за числами.

 

-Доброго дня, школярику!Продовжуємо подорож з дівчатками Машею та Ойкою.

 

Маша и Ойка. Часть 1 - YouTube

Виконай для дівчат хвилинку каліграфії.

 -Запиши число, класна робота.

- Пропиши сполучення – ва –на –ла   прописом до кінця рядка.

 

- Гуляючи лісом дівчатка зустріли білку.

- Яка вона? Доповни речення, описавши, яка вона?

C:\Users\пк\Desktop\Squirrel_posing.jpg

Білка ----------, -------------,   ------------.

  • Молодець. А поряд  хто? ( білченята).

C:\Users\пк\Desktop\belki-belchata-detionyshi-parochka.jpg

- Які вони? Доповни  речення ,описавши які вони?

  • Білченята ----------, -------------,   ------------.
  • Порівняй прикметники. Чи змінилось число прикметників?
  • Прочитай правило за підручником на ст. 79. Про що ти дізнався?
  • Прочитай вірш для Маші, спиши його. Підкресли прикметники  в однині.

 

  • Від чого залежить число прикметника? ( Від іменника)

Фізкультхвилинка. Виконай танок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

 

Якщо хочеш розширити свій словниковий запас прикметників, то перейди за посиланням і подивись презентацію, дібравши запитання до нових прикметників:

 https://www.youtube.com/watch?v=AeB2J7mZsWg

 

Якщо ні, то виконай тест. Допоможи Ойці. Маша і Ойка (російською мовою) купити в Україні ► Видавничий дім Школа

1.На які запитання відповідають прикметники?

А)  хто?що?

Б ) що робити?

В) який? яка? яке?які?

 

2.Які прикметники підійдуть до слова  школа:

А) велика, швидка, стоїть, весела

Б) чудова, цікава, нова

В) весела, шумна, радісно

 

3. Число прикметника залежить від :

А) слова

Б) прикметника

В) іменника

 

4.З поданих груп слів обери лише прикметники в множині:

А)  вовки, лисички, мурахи

Б ) пухнасті, хитрі, злі

В) рудий, стрибає, заєць

 

-Молодець. Ти старанно попрацював. Домашнє завдання – вправа 4 на ст. 79 (виконай за зразком).

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку