Дистанційний урок математики в 2 класі

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку математики в 2 класі Нової Української Школи, за програмою Б.Шияна, за С.Логачевською.
Перегляд файлу

Таблиця множення числа 5

 

Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(Логачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), ручка.

 

Сьогодні ти ознаймишся з утворенням таблиці множення числа 5 та вчитимешся її застосовувати.

 

1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, що у підручнику на с. 103.

Полічи усно п’ятірками від 5 до 50: 5, 10, ... 50.

А тепер у зворотному порядку: 50, 45, ... 5.

 

2. Виконай завдання 2 підручника. Роздивися перший і другий рядки записів під малюнками, які їх ілюструють. 

Пригадай переставний закон множення.

Доповни наступні рівності у правому стовпчику.

Запам’ятай результати множення числа 5 на 2, 3, 4.

 

3. На с. 104 у завданні 3 розглянь, як додавали послідовно п’ятірки. Спробуй пояснити , як складали таблицю множення числа 5. 

Прочитай записи: "По п’ять взяти п’ять разів одержимо двадцять п’ять" і так далі.

 

4. Виконай вправу 4 підручника — запам’ятай добутки, отримані при множення числа 5.

 

5. Поетапно виконай вправу 5 підручника.

Розпочни з правого стовпчика, верхнє завдання в помаранчевій рамці. Усно віднови ряд добутків.

Завдання з підказкою.

Наступним виконай завдання лівого стовпчика (письмово ), верхнє завдання у фіолетовій рамці. 

Основне завдання уроку.

Закріпи свої знання. Усно виконай подібне завдання з правого стовпчика (нижнє).

Основне завдання уроку (закріплення).

А тепер виконай дещо ускладнене завдання — знайди помилку, виправ її усно.

 

Перепочинь і виконай фізкульт-хвилинку!

https://youtu.be/kNWwid8OAVM

 

6. Самостійно виконай у зошиті завдання 6 підручника.

7. Виконай вправу 7 у підручнику. Спочатку розглянь зразок. Які купюри ти бачиш на малюнку? Скільки купюр кожного номіналу? Прочитай складений за малюнком вираз.  Доповни подібні вирази, складені за малюнками праворуч. Обчисли значення цих виразів. Яку дію виконаєш першою? другою? За малюнками перевір результати.

 

8. Розв’яжи  усно задачу (завдання 8 у підручнику).

 

9. Повтори те, що вивчали раніше, — виконай завдання 9 у підручнику. Обчисли значення виразів на додавання і віднімання за зразком. Запиши обчислення у зошит.

 

10. Прояви свою спостережливість і пригадай площинні геометричні фігури! Виконай завдання "з колючкою"(10)

За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання  (с. 37)

 

Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.

До зустрічі на наступному уроці!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку