Кратне порівняння чисел
Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(ЛОгачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), ручка.
Сьогодні ти дізнаєшся, що таке "кратне порівняння чисел" і вчитимешся порівнювати числа.
1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, що у підручнику на с. 105.
Усно порівняй пропоновані числа.
2. Виконай завдання 2 підручника.
Прочитай спочатку пояснення. Перевір його на прикладах: виміряй відрізок AB, а потім відрізок CD.
Виконай кратне порівняння довжин — тобто з’ясуй,
у скільки разів один відрізок довший або коротший за інший.
Прочитай записи під зображеннями відрізків.
Тож, у скільки разів відрізок AB довший за CD?
Виміряй довжини відрізків OK і LM. Виконай кратне порівняння цих відрізків. Тож, у скільки разів відрізок OK довший за LM?
3. Виконай завдання 3 підручника на с. 106. Для цього спочатку повтори, яку арифметичну дію треба виконати в різних випадках.
РІзницеве і кратне порівняння чисел
З’ясуй, на скільки одиниць або у скільки разів одне число більше (менше) від іншого. Запиши 4-5 нерівностей у зошит.
Зроби динамічну паузу = рухайся разом із тваринками у відео! Після перепочинку знову ставай
5. Поетапно виконай вправу 4 підручника.
Розпочни з правого стовпчика, верхнє завдання в помаранчевій рамці. Блактиним кольором подано "підказку" — назву арифметичної дії, яку треба виконати, щоб доповнити записи.
Завдання з підказкою
Наступним виконай завдання лівого стовпчика (письмово ), верхнє у фіолетовій рамці.
Основне завдання уроку.
Закріпи свої знання. Усно виконай подібне завдання з правого стовпчика (нижнє).
Основне завдання уроку (закріплення).
А тепер виконай дещо ускладнене завдання — доповни нерівності потрібними числами.
Творче завдання.
6. Виконай вправу 5 підручника. Усно склади задачі за короткими записами. Запиши розв’язання в зошит.
Скільки дій виконали для розв’язання задачі А? задачі Б?
* Спробуй скласти вираз на три дії за умовою задачі А. Обчисли його значення. Перевір результат обчислень із відповіддю задачі. Чи є збіг?
Завдання 5, с. 106
7. Виконай завдання 6 підручника. Запиши в зошиті коротко умову кожної задачі. Які дії треба виконати в кожній задачі, щоб відповісти на питання? Чому?
8. Виконай вправу 7 підручника. За можливості обговори це виконання з однокласником чи однокласницею (можете надіслати одне одному фото виконаного завдання, аби перевірити правильність виконання вправи).
За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання (с. 38)
Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.
До зустрічі на наступному уроці!