Дистанційний урок з математики 2 кл за С.Логачевською

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку математики в 2 класі Нової Української Школи, за програмою Б.Шияна, за С.Логачевською.
Перегляд файлу

Кратне порівняння чисел

 

Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(ЛОгачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), ручка.

 

Сьогодні ти дізнаєшся, що таке "кратне порівняння чисел" і вчитимешся порівнювати числа.

1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, що у підручнику на с. 105.

Усно порівняй пропоновані числа.

 

2. Виконай завдання 2 підручника.

Прочитай спочатку пояснення. Перевір його на прикладах: виміряй відрізок AB, а потім відрізок CD.

Виконай кратне порівняння довжин — тобто з’ясуй,

у скільки разів один відрізок довший або коротший за інший.

Прочитай записи під зображеннями відрізків.

Тож, у скільки разів відрізок AB довший за CD?

Виміряй довжини відрізків OK і LM. Виконай кратне порівняння цих відрізків. Тож, у скільки разів відрізок OK довший за LM?

 

3. Виконай завдання 3 підручника на с. 106. Для цього спочатку повтори, яку арифметичну дію треба виконати в різних випадках.

РІзницеве і кратне порівняння чисел

З’ясуй, на скільки одиниць або у скільки разів одне число більше (менше) від іншого. Запиши 4-5 нерівностей у зошит.

 

Зроби динамічну паузу = рухайся разом із тваринками у відео! Після перепочинку знову ставай

 https://youtu.be/B7ZNzZUd7zM

 

5. Поетапно виконай вправу 4 підручника.

Розпочни з правого стовпчика, верхнє завдання в помаранчевій рамці. Блактиним кольором подано "підказку" — назву арифметичної дії, яку треба виконати, щоб доповнити записи. 

Завдання з підказкою

Наступним виконай завдання лівого стовпчика (письмово ), верхнє  у фіолетовій рамці. 

Основне завдання уроку.

Закріпи свої знання. Усно виконай подібне завдання з правого стовпчика (нижнє).

Основне завдання уроку (закріплення).

А тепер виконай дещо ускладнене завдання — доповни нерівності потрібними числами.

Творче завдання.

6. Виконай вправу 5 підручника. Усно склади задачі за короткими записами. Запиши розв’язання в зошит.

Скільки дій виконали для розв’язання задачі А? задачі Б?

* Спробуй скласти вираз на три дії за умовою задачі А. Обчисли його значення. Перевір результат обчислень із відповіддю задачі. Чи є збіг?

Завдання 5, с. 106

 

7. Виконай завдання 6 підручника. Запиши в зошиті коротко умову кожної задачі. Які дії треба виконати в кожній задачі, щоб відповісти на питання? Чому?

 

8. Виконай вправу 7 підручника. За можливості обговори це виконання з однокласником чи однокласницею (можете надіслати одне одному фото виконаного завдання, аби перевірити правильність виконання вправи).

За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання  (с. 38)

 

Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.

До зустрічі на наступному уроці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку