Дистанційний урок у 5 класі УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ ЗА КАЗКОЮ РЕДЬЯРДА КІПЛІНГА «МАУГЛІ» Дж. Р. Кіплінг «Мауглі». «Яскравість характерів персонажів казки. Втілення в них людських рис»

Про матеріал
Підбір матеріалу до УРОКУ-ДОСЛІДЖЕННЯ в 5 класі ЗА КАЗКОЮ РЕДЬЯРДА КІПЛІНГА «МАУГЛІ» Дж. Р. Кіплінг «Мауглі». «Яскравість характерів персонажів казки. Втілення в них людських рис»
Перегляд файлу

УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ  ЗА КАЗКОЮ РЕДЬЯРДА КІПЛІНГА «МАУГЛІ»

Дж. Р. Кіплінг «Мауглі». Яскравість характерів персонажів казки. Втілення в них людських рис

 

 

Мета: формувати вміння систематизувати навчальний матеріал; дослідити втілення в образах тварин людських рис, розвивати навички виразного читання, зв'язного мовлення, логічного мислення, сприяти розвитку емоційних почуттів, образного сприйняття світу; виховувати в учнів найкращі людські якості та позитивне ставлення до оточуючих.

Тип уроку: перевірка знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями, презентація, відео казки

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

1.Психологічна хвилинка

2.Яке ти сьогодні сонечко?( смайлик настрою)

 

 

 

II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 

1)Дивіться урок

https://youtu.be/J--j7GLLFPo

 

2) Познайомтеся з казкою та відновіть правильність сюжетного ланцюга

1) «Починало світати, коли Мауглі самотньо сходив з гори до невідомих створінь, які звуться людьми».

  1.               «Акела, самотній вовк, лежав коло скелі, і це свідчило, що місце ватажка Зграї лишається вільним ».
  2.               «Він усе ріс та ріс, як тільки може рости хлопець, що не знає ані уроків, ані навчання, усе дужчав і дужчав...»
  3.               «Табакі: він тільки й знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір'я...»
  4.               «Усі знали Багіру, і ніхто не наважувався ставати їй на дорозі...»6) «Він брат нам в усьому, за винятком крові».

 

 

  • Читайте казку

Підручник стор.130-157

https://lib.com.ua/uk/book/maugli/?page=1

 

 

  • Слухайте

 

https://youtu.be/1YKOlRO6NKs

 

 

  • Дивіться фільм.

Порівняйте фільм та казку Кіплінга

https://youtu.be/3HQEZIf35ZE

 

  • Мульт

https://youtu.be/A1XeYZaECys

 

2.Вгадайте героя

 

«...недарма мати прозвала його Ленгрі (Кульгавий)....він змалку шкутильгає на одну лапу і через те вбиває лише селянську худобу...» (Шер-Хан)

  • «...великий сірий самотній вовк керував Зграєю завдяки своїй великій силі та розуму».

(Акела)

  • «...сонливий бурий ведмідь, який навчає вовченят Закону Джунглів». (Балу)
  • «...спочатку він лазив не краще за лінивця, але потім навчився стрибати між гілками дерев майже так само сміливо, як і сірі мавпи». (Мауглі)
  • «...вся чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі, які вилискували у світлі місяця, мов намальовані». (Багіра)
  • «...він тільки і знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір'я й обрізки шкіри на смітниках коло сіл». (Табакі)
  • «Старий пітон, який завжди хотів їсти». (Каа)

 

 

3.Читаємо виразно казку

Виразне читання уривків тексту казки з описами портрету героїв

Кожен учень шукає уривок опису портрету героя із казки й читає його вголос, звертаючи увагу на інтонацію та передаючи характери персонажів.

 

 

4. Створіть ассоціацію на ім‘я Мауглі

«Асоціативний кущ»                          

5. Створіть «хмарування»- друзі та вороги  (психологічний портрет)

 

6. Розгадайте вислів

Закресліть кожну другу літеру та прочитайте один із законів джунглів.

МЗИГОХДУНОІПЄРЇСКЕРЙОГВДІХ — ТФИВІАЯ

 

•Закінчіть речення:

«Я розумію цей Закон Джунглів…»

«Всі жителі дотримувалися законів, окрім…»

 

7. Створюємо сенкани до сподобавшихся образів

 

8. Склади три запитання та задай товаришам

 

Хто?

Де?

Коли?

 

  1. ЕТАП РЕФЛЕКСІЯ
    1. Бліц- опитування
  • Скільки вовченят було в сім'ї вовків?
  • Як звали шакала, якого всі зневажали?
  • Хто виховував Мауглі?
  • Ім‘я пантери?
  • На кому любив сидіти Мауглі, як у кріслі?
  • Ведмідь, який навчав вовченят Закону Джунглів.
  • Хто наводив страх на жителів Джунглів?
  • Що означає ім'я Мауглї?

 

2. «Мікрофон»

Есе за початком

«Я для себе винайшов шкідливу ваду характеру в образі тварини…»

 

3.Заключне слово вчителя

4.Оцінювання діяльності учнів. 

 

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

( на вибір)

  • Складіть соціальну сторінку Мауглі
  • Напишіть листа герою, що сподобався
  • Напишіть фанфік герою, що сподобався

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
7906
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку