Урок:Сучасний німецький письменник Пауль Маар та його твір «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Про матеріал
Комбінований ,інтегрований урок. Пропонується вивчати твір німецького письменника Пауля Маара на уроці зарубіжної літератури у співпраці з учителем німецької мови. Можливе викладання лише одним вчителем за умови володіння німецькою.
Перегляд файлу

Тема: Сучасний німецький письменник Пауль Маар та його твір «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю дитячого німецького письменника Пауля Маара, розвивати інтерес до сучасної німецької мови та літератури, виховувати високоморальні цінності.

Обладнання: портрет Пауля Маара, мультимедійна дошка для демонстрації уривків фільму, ілюстрації до книги, виставка творів Пауля Маара, картки з уривками твору.

Теорія літератури: повість, портрет, епітет.

Тип уроку: комбінований ,інтегрований урок.

Хід уроку

      І  Привітання з вчителями німецької мови і зарубіжної літератури .

.    ІІ Оголошення теми і мети уроку.

     ІІІ Вивчення нового матеріалу.

                                                http://www.lang-lit.ru/2017/04/sochinenie-mashina-dlya-ispolneniya-zhelaniy.html

1) Знайомство з гостем- Суботиком. Розмова Суботика з учнями:

–Я Суботик із твору  «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу», мене створив німецький дитячий письменник Пауль Маар.

-А яких німецьких письменників знаєте ви? (називають братів Грімм)

-Назвіть мені їх твори

-А зараз я розкажу вам про свого літературного батька Пауля Маара.

http://narodna-osvita.com.ua/1203-paul-maar-bografya-zhittyeviy-tvorchiy-shlyah.html

Він не лише дитячий письменник, а й драматург, перекладач і навіть ілюстратор. Рано залишився без матері, жив у дідуся у м.Терес на півночі Баварії. (Вчитель німецької мови пропонує знайти це місце на карті Німеччини). Навчався у Шванфуртській гімназії, пізніше у академії мистецтв у Штудгарті. Пізніше працював оформлювачем сцени і сценічним фотографом у театрі замку Масбах у Франконії, потім протягом 10 років викладав мистецтвознавство..

З 1976 року повністю присвятив себе письменництву. Живе у Бамберзі з дружиною і трьома дітьми. (Вчитель німецької мови показує місто на карті Німеччини).

http://deutschdoma.ru/karta-germanii-na-nemeckom-yazyke.html

Суботик (тобто я) герой багатьох його казкових повістей … «І в суботу Суботик повернувся», «Нові веснянки для Суботика» , «Чарівні краплі для Суботика», «Суботик у небезпеці».

Також є книги «Пан Белло і чарівний еліксир» (2011) та «Новини про пана Белло» (2012).

http://librarylicey4.ucoz.ru/index/radimo_prochitati/0-29

2)Гра з Суботиком в «Бумеранг».

 Правила гри: Суботик призначає   «кидача бумерангу» , той в свою чергу ставить запитання обраному ним учню. Якщо питання лишаються без відповіді, на нього відповідає кидач.Питання стосуються біографії Пауля Маара та його творів про Суботика.

3) Демонстрація Суботику учнями своїх ілюстрацій до повісті «Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу». Учні пояснюють,який фрагмент твору вони зобразили.

Фізкультхвилинка німецькою мовою (виконується разом із Суботиком), проводить вчитель німецької мови.

Eins, zwei, drei, vier           Один, два, три, чотири,

Alle, alle turnen wir.          Всі, всі повертаємося.

Eins, zwei, drei, vier          Один, два, три, чотири

Alle, alle stehen wir.          Всі, всі встаємо.

Eins, zwei, drei, vier          Один, два, три, чотири,

Alle, alle sitzen wir.           Всі, всі сідаємо.

Eins, zwei, drei, vier           Один, два, три, чотири,

Alle, alle springen wir.       Всі, всі стрибаємо.

 

      4)Збирання «ланцюжка подій» (На дошці в хаотичному порядку розташовані уривки з книги. Учні повинні їх вірно розставити).

            5)Робота з мультимедійною дошкою. Перегляд уривків фільму «Суботик» німецькою мовою. Учні пояснюють, що це за епізод.

https://zoya273.wordpress.com/2017/04

  ІV Закріплення вивченого :

Робота в парах на картках. На картках записані німецькі прикметники (з українським перекладом), що можуть характеризувати головного персонажа –Суботика. Учні добирають потрібні.

Цікавий

Веселий

Нахабний

Щирий

Добрий

Винахідливий

Енергійний

Interessant

Lustig

Frech

Aufrichtig

Kindlich

Findig

Energisch

 

V Висновки

VI Оголошення домашнього завдання. Написати твір-мініатюру «Мій друг-Суботик»

 

 

docx
Додано
6 листопада 2022
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку