Дистанційний урок української мови з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ Тема. « Повторення вивченого про іменник ».

Про матеріал
Дистанційний урок української мови з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ Тема. « Повторення вивченого про іменник ». МЕТА: закріплювати в учнів навички правопису власних і загальних іменників; удосконалювати орфографічні навички; розвивати зв'язне мовлення, вміння аналізувати; виховувати любов до рідного краю, бажання вивчати його.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова 2 клас НУШВельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Тема«Повторення вивченого про іменник»

Номер слайду 3

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 4

Щоб робота була гарна,Треба вивести старанно. Кожну букву, кожен штрих —Клас працює, клас притих

Номер слайду 5

13 січня Класна робота Хвилинка каліграфії

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

13 січня Класна робота Хвилинка каліграфіїВв ов во ва ав ув

Номер слайду 9

 «Іменник» вже всі вивчили,Удачі щиро зичимо.«Для нас,— ми скажем сміло,—І море по коліно!»

Номер слайду 10

Про іменник все розкажемо,Що неясно вам, підкажемо,То ж питайте, не баріться,З нами грайте, веселіться!

Номер слайду 11

(що?) школа, парта, зошит;(хто?) школяр, вчитель, друг; Іменник — це частина мови, яка називає предмети і відповідає на питання хто? що?

Номер слайду 12

Слова – назви істот відповіда-ють на питання хто?Слова – назви неістот відповідають на питання що?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вправа 146. Розгляньте таблицю.

Номер слайду 15

Іменники є близькі за значенням (синоніми); (хто?) лелека, бусел, гайстер, чорногуз;(що?) метелиця, віхола, хуртовина.

Номер слайду 16

(що?) ніч — день, початок – кінець, сум – радість   Іменники є  протилежні за значенням (антоніми).

Номер слайду 17

Номер слайду 18

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 19

Заповни другу колонку таблиці, навівши приклади за зразком. Зразок: що? — школа, хто? — школяр, …

Номер слайду 20

Музична перерва

Номер слайду 21

Вправа 147. Розгляньте малюнки. Виберіть і виконайте завдання.

Номер слайду 22

Меблі: шафа, книжкова шафа, крісло. Посуд: чашка, склянка, каструля. Електроприлади: кавоварка, електричний чайник, порохотяг (пилосос), холодильник. Самостійна робота

Номер слайду 23

Випиши до виділених слів слова з протилежним значенням, до підкреслених — слова, подібні за значенням. Вправа 148. 

Номер слайду 24

Антоніми – слова з протилежними значеннями.…Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.

Номер слайду 25

Антоніми:  світло – темрява, друг – ворог, учений – неук …Вправа 148. Самостійна робота Синоніми: іти — шкандибати, плентатися; будинок — хата, хороми 

Номер слайду 26

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 27

Тема. « Повторення вивченого про іменник ». МЕТА: закріплювати в учнів навички правопису власних і загальних іменників; удосконалювати орфографічні навички; розвивати зв'язне мовлення, вміння аналізувати; виховувати любов до рідного краю, бажання вивчати його.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня 2021
Переглядів
667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку