Урок геометрії у 9 класі (проведений дистанційно через програму Zoom) розроблений для конкурсу Учитель року 2020
Технологічна карта уроку
Тема шкільного курсу: Геометрія
Дистанційний урок № 26
ПІБ учителя: Ратушна Олена Сергіївна
Клас: 9
Тема уроку: Вектори на площині
Мета та завдання уроку:
Навчальні : – систематизувати, узагальнити знання з теми «Вектори на площині»; - удосконалити вміння і навички учнів застосовувати теоретичні знананя в практичній діяльності ; - формувати предметну , інформаційну, комунікативну компетентності, вміння аналізувати, контролювати, оцінювати свою діяльність ;
|
Розвивальні: - розвивати пізнавальну активність учнів, встановлюючи зв’язки між математикою та іншими науками;
|
Виховні: - виховувати почуття взаємодопомоги , здорового суперництва, культуру поведінки, впевненість у своїх силах та та бажання стати в майбутньому успішною, конкурентно спроможною особистістю.
|
апаратні: персональні комп’ютери; смартфони; планшети;
програмні: програма Power Point (відео); QR-коди, smart notebook; wordard
мережні: learningapps.org; Kahoot it! Padlet
Тип уроку: урок-узагальнення
Хід уроку
Етап уроку |
Час |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
Оцінювання учнів (бал) |
Діяльність |
Діяльність |
1.Організація початку уроку |
1 хв. |
Створення позитивного емоційного настрою |
Вправа «Я…» |
Аутотренінг https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj
|
|
Психологічне налаштування учнів на урок |
Позитивне налаштування на урок за допомогою промовляння за вчителем аутотренінгу |
2. Повідомлення теми, мети та завдань уроку |
2 хв. |
Вступне слово вчителя |
Запис у зошити дати та теми уроку |
|
|
Повідомлення теми, мети та завдань уроку |
Запис у зошити дати та теми уроку |
3. Перевірка домашнього завдання |
1 хв. |
Перевірити прикріплені на візуально-інтерактивній дошці проєктні роботи учнів |
Презентації про застосування векторів у різних галузях |
Проєктні технології https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj
|
1-12 |
Аналіз виконання домашнього завдання та оцінювання груп |
Перегляд проєктних робіт кожної групи |
4. Мотивація навчальної діяльності |
2 хв. |
Розшифрувати QR-код за допомогою телефону |
Повідомлення визначної дати, яка відбулася 12 листопада |
Прийом QR-код |
|
Надсилаю фото QR-кодом в чат в zoom |
Заходять в чат, скачують файл і за допомогою програми сканер QR кодів сканують фото із галереї |
5.Актуалізація опорних знань |
2 хв. |
Створення «Хмаринки термінів» |
Повторення термінології з даної теми |
Вправа «Хмаринка термінів» https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj
|
1-12 |
Відкрити WORDART і перевірити виконану роботу учнями |
Створюють «Хмаринки термінів» з теми та прикріплюють на візуально-інтерактивну дошку за посиланням |
|
3 хв. |
Дати математичне визначення кожному терміну |
Перевірка термінології з вивченої теми |
Прийом «Кубування» середивоще SMART notebook |
1-12 |
Вчитель натискає на кубик і випадає назва терміна |
Учні називають математичне значення терміна |
|
3хв |
Вправа «Знайди пару» |
Перевірка знання формул |
Прийом «Знайди пару» середивоще SMART notebook |
1-12 |
Вчитель відкриває завдання і проводить інструктаж щодо виконання |
За допомогою інструментів zoom учні коментують виконання завдання |
6. Узагальнення та систематизація знань учнів |
3 хв.
5 хв. |
Середній №355(а,б) Достатній №358 (а,б) Високий №362(а,б)
|
Перевірка вміння визначати координати точок кінців вектора
Різнорівнева самостійна робота |
Програма «Geogebra» https://www.geogebra.org/classic
Робота з підручником |
1-12
1-12 |
Надає посилання для переходу на математичну програму
Проводить інструктаж щодо виконання завдання |
За посиланням входять в програму і виконують завдання
Самостійна робота учнів з наступною перевіркою виконання завдання |
7. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації |
3 хв. |
Тест |
Перевірка набутих знань, умінь і навичок |
Гра «Kahoot it!» https://create.kahoot.it/details/3dbdda0c-1d9f-4774-8c85-9096a0ce39cc
|
1-12 |
Демонстрація екрана вчителем, на якому виведено поле гри «Kahoot it!» з пін-кодом з 6 цифр |
Ввести пін-код і виконати тестові завдання |
8. Підсумок уроку |
3 хв. |
Визначити рівень якості знань учнів з теми «Вектори на площині» |
Підрахунок набраних балів |
Прийом «Піраміда знань» середивоще SMART notebook |
|
Демонстрація екрана вчителем, на якому виведено «Піраміду знань» |
Через платформу «Zoom» повідомляють набрану кількість балів і ставлять «+» у тій частині піраміди, яка відповідає набраній кількості балів |
9. Домашнє завдання |
1 хв. |
Підготовка до контрольної роботи |
|
Робота з підручником |
|
Проводить інструктаж щодо виконання домашнього завдання |
Записують домашнє завдання в щоденники |