Дистанційний урок з геометрії "Вектори на площині"

Про матеріал

Урок геометрії у 9 класі (проведений дистанційно через програму Zoom) розроблений для конкурсу Учитель року 2020

Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

Тема шкільного курсу: Геометрія

Дистанційний урок № 26

ПІБ учителя: Ратушна Олена Сергіївна
Клас: 9

Тема уроку: Вектори на площині

Мета та завдання  уроку:
 

Навчальні :

систематизувати, узагальнити  знання  з теми  «Вектори на площині»;

- удосконалити вміння і навички учнів застосовувати теоретичні знананя в практичній діяльності ;

- формувати предметну , інформаційну, комунікативну компетентності, вміння аналізувати, контролювати, оцінювати свою діяльність ;

 

Розвивальні:

 - розвивати пізнавальну активність учнів,    встановлюючи зв’язки між математикою та іншими науками;

 

Виховні:

- виховувати почуття  взаємодопомоги , здорового суперництва, культуру поведінки,   впевненість у своїх силах та  та бажання стати в майбутньому успішною, конкурентно спроможною особистістю.

 

Засоби навчання:

апаратні: персональні комп’ютери; смартфони; планшети;

програмні: програма Power Point (відео); QR-коди, smart notebook; wordard

мережні: learningapps.org; Kahoot it! Padlet

 



Тип уроку: урок-узагальнення
Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

Оцінювання учнів (бал)

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

1.Організація початку уроку

1 хв.

Створення позитивного емоційного настрою

Вправа «Я…»

Аутотренінг

https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj

 

 

 

Психологічне налаштування учнів на урок

Позитивне налаштування на урок за допомогою промовляння за вчителем аутотренінгу

2. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

2 хв.

Вступне слово вчителя

Запис у зошити дати та теми уроку

 

 

Повідомлення теми, мети та завдань уроку

Запис у зошити дати та теми уроку

3. Перевірка домашнього завдання

1 хв.

Перевірити прикріплені на візуально-інтерактивній дошці проєктні роботи учнів

Презентації про застосування векторів у різних галузях

Проєктні технології https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj

 

1-12

Аналіз виконання домашнього завдання та оцінювання груп

Перегляд проєктних робіт кожної групи

4. Мотивація навчальної діяльності

2 хв.

Розшифрувати QR-код за допомогою телефону

Повідомлення визначної дати, яка відбулася 12 листопада

Прийом QR-код

 

Надсилаю фото QR-кодом в чат в zoom

Заходять в чат, скачують файл і за допомогою програми сканер QR кодів сканують фото із галереї

5.Актуалізація опорних знань

2 хв.

Створення «Хмаринки термінів»

Повторення термінології з даної теми

Вправа «Хмаринка термінів» https://ru.padlet.com/olenkaratyshna2018/ug76j7nz6jcjpimj

 

1-12

Відкрити WORDART і перевірити виконану роботу учнями

Створюють «Хмаринки термінів» з теми та прикріплюють на візуально-інтерактивну дошку за посиланням

 

3 хв.

Дати математичне визначення кожному терміну

Перевірка термінології з вивченої теми

Прийом «Кубування»

середивоще  SMART notebook

1-12

Вчитель натискає на кубик і випадає назва терміна

Учні називають математичне значення терміна

 

3хв

Вправа «Знайди пару»

Перевірка знання формул

Прийом «Знайди пару»

середивоще  SMART notebook

1-12

Вчитель відкриває завдання і проводить інструктаж щодо виконання

За допомогою інструментів zoom учні коментують виконання завдання

6. Узагальнення та систематизація знань учнів

3 хв.

 

 

 

 

 

 

5 хв.

  1. Побудувати 3 різнонаправлені вектори

 

 

 

  1. Робота з підручнико

Середній №355(а,б)

           Достатній

           №358 (а,б)

           Високий              №362(а,б)

 

Перевірка вміння визначати координати точок кінців вектора

 

 

 

Різнорівнева самостійна робота

Програма «Geogebra» https://www.geogebra.org/classic

 

 

 

Робота з підручником

1-12

 

 

 

 

 

 

1-12

Надає посилання для переходу на математичну програму

 

 

Проводить інструктаж щодо виконання завдання

За посиланням входять в програму і виконують завдання

 

 

 

Самостійна робота учнів з наступною перевіркою виконання завдання

7. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації

3 хв.

Тест

Перевірка набутих знань, умінь і навичок

Гра «Kahoot it!» https://create.kahoot.it/details/3dbdda0c-1d9f-4774-8c85-9096a0ce39cc

 

1-12

Демонстрація екрана вчителем, на якому виведено поле гри «Kahoot it!» з пін-кодом з 6 цифр

Ввести пін-код і виконати тестові завдання

8. Підсумок уроку

3 хв.

Визначити рівень якості знань учнів з теми «Вектори на площині»

Підрахунок набраних балів

Прийом «Піраміда знань» середивоще  SMART notebook

 

Демонстрація екрана вчителем, на якому виведено «Піраміду знань»

Через платформу «Zoom» повідомляють набрану кількість балів і ставлять «+» у тій частині піраміди, яка відповідає набраній кількості балів

9. Домашнє завдання

1 хв.

Підготовка до контрольної роботи

  1.                Повторити розділ 2;
  2.                Виконати типові задачі для контрольної роботи (на вибір учня), ст.103.

Робота з підручником

 

Проводить інструктаж щодо виконання домашнього завдання

Записують домашнє завдання в щоденники

 

doc
До підручника
Геометрія 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г.)
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку