Вивчення теми післявоєнної пам'ятіЕрік Берн – військовий психіатр, полковий лікар;Зігмунд Фрейд – приклад його сім'ї; Віктор Франкл «Скажи життю так», Олександр Мітчерлих - «Нездатність до скорбі»;Дейв Гроссман - професор психології США - «В бою», «Коли вбиваєш»;Джуліо Дуе – італійський генерал, спрогнозував, що бомбардування міст принесуть психологічні травми, подібні травмам у солдат на передовій.
Статистика Київського Міжнародного Інституту Соціології78% українців мають родичів або друзів, які загинули чи поранені у війні з рф. Бойові дії на рідній земліМасштаб і ступінь боліМоральна травма несправедливостіАгресія з боку країни, з якою мали тісні соціальні, економічні, політичні зв'язки
Робота з образами Загальна мета - навчання дитини свідомо викликати в уявінав’язливий образ, змінювати його за бажанням та відключати, змінювати характеристики образів:1. Створення безпечного місця.2. Вставляння в рамку.3. Метод «екрану».4. Приховування образу5. Позитивні контрзображення.6. Вимкнення.
Використані матеріали. ОПИТУВАЛЬНИК ПО СИМПТОМАХ ПОСТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСОВОГО РОЗЛАДУПосібник «ЯКЩО ВИ ПЕРЕЖИЛИ ПСИХОТРАВМУЮЧУ ПОДІЮ» Мартин Мюллер. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ У КОНФЛІКТНИЙ ТА ПОСТКОНФЛІКТНИЙ ПЕРІОД - методичні рекомендації Професійна асоціація дитячих аналітичних психотерапевтів. Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна»Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» ДИТЯЧА ШКАЛА ВПЛИВУ ПОДІЙ. Опитувальник CRIES-8 (фундація «Діти і війна»)ДІТИ ТА ВІЙНА – методичний посібник. ДІТИ ТА ВІЙНА: навчання технік зцілення. Робочий зошит. Діагностичні критерії основних психічних розладів у дітей та підлітків