План уроку: І. Активізація пізнавальної діяльності “Думай – переможеш” “Одна розумна голова добре, а дві ще краще”. ІІ.Формування вмінь і навичок. Розминка “Логічна” “Вершина точних відповідей” ІІІ. Вивчення нової теми “Пізнай нове” ІV.Сприймання та усвідомлення знань та вмінь. “Не спіткнись” V.Підсумок уроку
Номер слайду 3
“Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання” Арістотель
Номер слайду 4
“Думай –переможеш” 1. Які числа називають натуральними? 2. Які числа називають додатніми? 3. Які числа називають від'ємними? 4. Що таке пропорція? Основна властивість пропорції. 5. Що таке координатна пряма? 6. Які числа називають протилежними? 7. Яке число не є ні додатнім, ні від'ємним? 8. Яке число не має протилежного числа? 9. Які числа називають цілими? 10. Які числа називають раціональними? 11. Що показує модуль числа? 12. Що означає порівняти два раціональні числа? 13. Як порівняти два раціональних числа? 14. Як порівняти два від'ємні числа? 15. Як додати два від'ємні числа? 16. Який знак має сума двох від’ємних чисел?
Номер слайду 5
Продовж речення З двох від’ємних чисел більше те яке … Сумою двох від’ємних чисел є число … Добуток двох обернених чисел дорівнює … Щоб знайти невідоме ділене, потрібно … 5. Модуль від’ємного числа є число … 6. Коли добуток дорівнює нулю … 7. Число П (пі) - це … 8. Щоб знайти невідоме зменшуване потрібно … 9. На яке число не можна ділити … 10. Щоб знайти невідомий доданок потрібно, …
Номер слайду 6
1.Порівняти числа 5,7 і -8,4 -5,8 і -7,1 -7,1 і 0 6,2 і 0 4,03 і 4,3 - 2,9 і - 0,7 - 9,4 і 1,3 2. Обчислити : -12+(-15) 0+(-7) -6+(-8) -9+(-13) -8+(-15) І43І+І-26І І-16І+І1,1I І-10,3І+І-6,2І І-12,9І+І4,25І
Номер слайду 7
“Одна розумна голова добре, а дві ще краще”. І група ІІ група 1. Розв’язати рівняння і знайти число протилежне кореню рівняння та обернене до нього. 4:5=2:(Х-5) 3:(Х-7)=2:6 2. Розв’язати рівняння. 3ІхІ-7=20 5ІхІ-18=15 3. Знайти найменше та найбільше ціле число при якому є правильна нерівність. - 12
Номер слайду 8
Розминка “Логічна” При яких значеннях Х, дріб буде правильним? 2. Якою цифрою закінчується сума
Подумай ! Задача 1. Термометр показував температуру +5єС, а потім вона знизилася на 7єС. Яку температуру показує термометр після зниження? Задача 2. Термометр показував температуру -6єС, а потім вона підвищилася на 9єС. Якою стане температура повітря?
Номер слайду 11
ТЕМА: “Додавання раціональних чисел з різними знаками” Наше завдання: Навчитися додавати раціональні числа з різними знаками. 2.Застосовувати набуті знання при розв’язуванні вправ.
Номер слайду 12
Додавання додатних і від’ємних чисел Щоб додати додатне і від’ємне числа, треба знайти різницю їх модулів і перед результатом поставити знак числа з більшим модулем.
Підсумок уроку 1. Від чого залежить знак суми двох чисел з різними знаками? 2. Сформулюйте правило додавання двох чисел із різними знаками. 3. Чому дорівнює сума протилежних чисел?