Дія магнітного поля на провідник зі струмом

Про матеріал
Мета уроку: навчальна – показати та пояснити дію магнітного поля на провідник зі струмом; розвивальна – формувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ; виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.
Перегляд файлу

___________

План-конспект

уроку фізики  у 9 класі

 

Тема уроку:  Дія магнітного поля на провідник зі струмом

Мета уроку: навчальнапоказати  та пояснити дію магнітного поля на провідник зі струмом; 

 розвивальнаформувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ;

виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях  і розв’язуванні завдань та навчити дітей  «бачити» фізику навколо себе.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: презентація на тему «Магнітна дія струму. Електромагніти»

 

План уроку

  1.        Сила, що діє на провідник зі струмом
  2.        Дія магнітного поля на рамку зі струмом
  3.       Принцип дії колектора
  4.        Збільшуємо потужність електричного двигуна

 

І. Організаційна частина (привітання, перевірка д/з)

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

 1. Знайомимося із силою, що діє на провідник зі струмом

Із попереднього уроку ви дізналися, що магнітне поле діє на провідник зі стру­мом з деякою силою. У цьому легко переконатися за допомогою до­сліду. Візьмемо прямий провідник, виготовлений з немагнітного ма­теріалу, і підвісимо його на тонких і гнучких проводах таким чином, щоб він перебував між полюсами підковоподібного постійного магніту (рис. 28.1, а). Якщо пропустити по провіднику струм, провідник відхи­литься від положення рівноваги (рис. 28.1, б). Причиною такого відхи­лення є сила, що діє на провідник зі струмом з боку магнітного поля. Довів наявність цієї сили та з'ясував, від чого залежать її значення й напрямок, А. Ампер (див. рис. 9.2). Саме тому цю силу називають силою Ампера.

 




V. Домашнє завдання: Опрацювати § 28. Дати відповіді на питання після параграфів.

Виконати вправу  №25(2-4)

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку