Тема. Подорожуємо і відкриваємо світ. Спогади про літо
Очікувані результати навчання здобувачів освіти :
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;
здійснює розмічання ліній на папері і картоні;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;
з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;
дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя.
Мета: формування ключових компетентностей: загальнокультурної,інформаційної, міжпредметної естетичної та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, формування креативних , комунікативних якостей особистості учня , здатність сприймати та аналізувати твори мистецтва,виконання елементарних графічних зображень, добір матеріалів за їх властивостями, читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.
Обладнання для учнів: альбом-посібник Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» кольоровий папір,олівець,клей, ножиці , лінійка з геометричними фігурами.
Обладнання для вчителя: зразок композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).
Відео про метелики
https://www.youtube.com/watch?v=6w-3Vu025UU
Музичний супровід для практичної роботи пісенька «Метелик» Н.Май
https://www.youtube.com/watch?v=l0LSOBzKyEM
Види діяльності на уроці
2. Мотивація навчальної діяльності
3 . Основна частина
4.Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми будемо виготовляти новорічну прикрасу - сніжинку-балеринку . Послідовність виконання зображено на ст.49 альбома-посібника. Шаблон половинки балерини потрібно вирізати зі ст.43.
5.Засвоєння нових знань
Перегляд та аналіз готового виробу.
6. Виконання практичної роботи
Поетапне виконання вчителем практичної роботи.
7.Інструктаж з ТБ при роботі з ножицями та клеєм
8. Руханка-інсценізація»
Сніжинки над нами кружляють.(Руки догори , помахи)
Сніжинки на землю лягають. (Присісти)
Вони з височини злетіли (Піднятися на носочках, потягнутися)
Сніжинки кружляти хотіли (Обертання навколо, плавні рухи руками)
9.Продовження виконання практичної роботи
10.Демонстрація виробів(фотосесія)
11.Рефлексія