Очікувані результати навчання здобувачів освіти :
працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;
організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;
обробляє деталі виробу за потреби; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.
Мета: цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.
Обладнання для учнів: альбом-посібник Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» гофрований папір жовтого та блакитного кольорів, стержень кулькової ручки,клей, ножиці .
Обладнання для вчителя: зразок композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).
Відео «Україна рідний дім»
https://www.youtube.com/watch?v=jkN7LGruROc
Відео «Україно, вперед!»
https://www.youtube.com/watch?v=3r-knTvih1Q
Види діяльності на уроці
Вправа-криголам «Театр масок»
«Діти, зараз ми з вами відвідаємо театр масок. Ви всі будете артистами, а я – фотографом. Я пропонуватиму вам показати різних героїв за допомогою лише виразу обличчя.
Наприклад, покажіть, як виглядає зла Баба Яга».
Приклади героїв: Ворона, яка тримає у дзьобі сир; бабуся із казки «Червона шапочка», яка дізналася, що спілкується з Вовком; Лисиця, яка хитро посміхається, щоби сподобатися Колобку тощо.
Джерело: https://naurok.com.ua/post/vpravi-krigolami-pokraschennya-vzaemin-u-klasi
3 . Основна частина
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім — це моя Україна!»
А. Німенко
4.Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію за зразком . Послідовність виконання зображено на ст.11 альбома-посібника . З гофрованого паперу нарізаємо квадратики-торцівки.
5.Засвоєння нових знань
Перегляд та аналіз готового виробу.
6. Виконання практичної роботи
Поетапне виконання вчителем практичної роботи.
7.Інструктаж з ТБ при роботі з ножицями та клеєм
8. Руханка Відео «Україно, вперед!»
9.Продовження виконання практичної роботи
10.Демонстрація виробів(фотосесія)
11.Рефлексія