Дизайн і технології 3 клас НУШ . Конструктор уроку " Кораблик-мандрівник""

Про матеріал
Тема. Подорожуємо і відкриваємо світ. Кораблик-мандрівник Очікувані результати навчання здобувачів освіти : працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;
Перегляд файлу

Тема.   Подорожуємо і відкриваємо світ.  Кораблик-мандрівник

 Очікувані  результати навчання  здобувачів освіти :

 працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;  

організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;  

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;  

обробляє деталі виробу за потреби;  удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.  

Мета:  цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.

Обладнання для учнів:  альбом-посібник  Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники»  гофрований   папір жовтого та блакитного кольорів, стержень кулькової ручки,клей, ножиці .

Обладнання для вчителя: зразок  композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).

  Відео «КОРАБЛИК -  дитяча пісня»

https://www.youtube.com/watch?v=VyZj3ahKsHI

Відео-руханка «Морська руханка»

https://www.youtube.com/watch?v=LCyMTR5F_IA

 

Ключові слова

 

Шаблон

Корпус

Вітрила

Квілінг(  (англ. quilling  «рюш» . Походить від слова quill — пташине перо, гофрувати, плоїти , паперокручення) — мистецтво виготовлення плоских або об'ємних композицій зі скручених у спіралі смужок паперу.)

 

Види діяльності на уроці

 

  1.  Емоційне налаштування

Вправа «Асоціації»

Мета: Розвивати образне та критичне мислення 

 

Хід вправи:  Діти споглядають картину «Дванадцять апостолів  І. К. Айвазовського, 1897 рік.

C:\Users\Ліля\Desktop\Aivasovsky_I_C_Ship__Twelve_Apostles_.jpg

 

  Наступний крок – потрібно записати п'ять прикметників, що характеризують корабель.   Далі трохи складніше: потрібно дібрати п'ять прикметників, що абсолютно не підходять  кораблю тощо. Останній етап цієї вправи: школярі мають порівняти прикметники та обрати найбільш незвичайні варіанти.

Джерело: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%86%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D0%90%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B2_(%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C_1841)

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

  Перегляд  відео «КОРАБЛИК -  дитяча пісня»

 

 3 . Основна частина

  Кораблик по морю пливе в далечінь,
Він бачив морів й океанів глибінь.
Проплив і в холодній, і в теплій воді,
І чайкам у небі з труби він гудів -
Він сотні красивих побачив земель.
Та нам розповів мандрівний корабель:
“ Ріднішого берега нам не знайти,
Де вчився уперше по хвилях пливти!”

Ірина Зеленько-Швед

 

  4.Повідомлення теми і мети  уроку

 Сьогодні ми будемо виготовляти  композицію за зразком  . Послідовність виконання   зображено на ст.12 альбома-посібника .  

 5.Засвоєння нових знань

Перегляд та аналіз готового виробу.

 6. Виконання практичної роботи

     Поетапне виконання  вчителем практичної роботи.

 7.Інструктаж з ТБ при  роботі з ножицями та клеєм

C:\Users\ЛИЛЯ\Desktop\56666.png

 

8.    Руханка   «Морська руханка»

          9.Продовження виконання практичної роботи

          10.Демонстрація виробів(фотосесія)

11.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …
  2. На уроці я навчився …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів дізнатися, чому …

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Черкаська Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
6037
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку