2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок: Листівка 3 клас

Про матеріал
Тема: Подарункова листівка до дня Зустрічі випускників Мета: формувати в учнів основні поняття про листівку , види , оздоблення ; ознайомити з видами листівок ; розширити знання про листівки ; формувати навички роботи з папіром; удосконалювати техніку роботи з картоном та папіром; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності; виховувати акуратність у процесі роботи з матеріалами, дбайливе ставлення до роботи. Обладнання: кольоровий папір , ножиці , клей , олівці.
Перегляд файлу

Трудове навчання

Тема: Подарункова листівка до дня Зустрічі випускників

Мета: формувати в учнів основні поняття про листівку , види , оздоблення ; ознайомити з видами листівок ; розширити знання про листівки ; формувати навички роботи з папіром; удосконалювати техніку роботи з картоном та папіром; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності; виховувати акуратність у процесі роботи з матеріалами, дбайливе ставлення до роботи.

Обладнання: кольоровий папір , ножиці , клей , олівці.

Хід уроку

I. Організація класу

1.Привітання

Добрий день , сьогодні я буду вести у вас урок. Кожному з вас хочу побажати бути на уроці успішним , креативним , кмітливим та не боятися експериментувати.

2. Перевірка готовності до уроку

Давайте перевіримо чи все сьогодні у нас готово для нашого уроку ( кольоровий папір , картон , ножниці , клей ) .

ІІ. Основна частина

1.Актуалізація опорних знань:Бесіда

Що таке лестівка ?  Які ви знаєте буваю листівки ? А як можна оздобити листівку?

2.Повідомлення теми

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з видами листівок , з її історією , та створимо листівку для наших випускників .

Можливо після цього уроку вам сподобається робити листівки  та ви самотужки захочете самостійно створити  власний листівку для подарунка . 

3. Сприймання творів мистецтва ( Види листівок )

Якщо ви запитаєте своїх батьків, бабусю чи дідуся про те, якими були листівки 30–50 років тому, то почуєте, що найчастіше листівки були одинарними і мали прямокутну форму Зараз у продажу таке різноманіття листівок, як кажуть, «очі розбігаються», неможливо вибрати, яку купити, усі красиві та цікаві.

Листівка зараз може бути і круглою, і трикутною, і розкладною, і одинарною, і музичною. Іоформлення листівок теж різноманітне. Є листівки з матовою поверхнею, є блискучі, з блискітками і без них. З’явилися і відеолистівки, які ви можете розсилати або отримувати через Інтернет. І все одно, якими б гарними не були такі листівки, ті, що зроблені власноруч, принесуть вашим близьким більше радості і тепла.

Щоб створити листівку , доводилося чимало потрудитися, адже до 1860 р. візитні картки, і листівки виготовлялися вручну. Причому художники, малюючи листівки, намагалися малювати так педантично, щоб не було помітно відмінностей.

Зараз же все навпаки: дизайнери створюють листівки вручну, щоб уникнути повторення. Настільки копітке виготовлення листівок було майже каторжною роботою для художників і видавців. Але ця праця того коштувала, вона надавала листівкам несподіване виконання і виняткову красу, гідну того, щоб сприймати листівки як справжні твори. У них була частка душі, те, чого не вистачає вкритим золотом і фарбами сучасним листівкам.

При друку перших листівок використовувалися як несподівані матеріали, так і забуті нині способи. Застосовували пір’я, волосся, засушені квіти, шкіру, бісер, гуму, оксамит, шовк.

Використання таких оригінальних матеріалів надавало листівці витонченості, картки набували надзвичайно красивого вигляду.

Сьогодні, підписуючи листівку для вітання, ми досить скупо і бажаємо щастя-здоров’я. На старих же листівках довгий текст взагалі не передбачався: сама краса листівки передавала всі ненаписані відповідні до випадку слова. Багато перших листівок дійшли до наших днів і зберегли надзвичайну чарівність. Це підтвердження дбайливого і обережного ставлення до них наших предків.

3. Вступна бесіда 

Що ви знаєте про виникнення листівок?

Листівка — обов’язкова для кожного подарунка, що відображає ваші думки і бажання. Новорічні подарунки часто носять сувенірний характер  милі дрібнички, красиві ялинкові прикраси, календарі, свічки, статуетки стандартний набір, що ховається в подарункових пакетах. Подарункова листівка, зроблена своїми руками, може не тільки прикрасити ваш подарунок, а й у деяких випадках повністю його замінити.

Чи знаєте ви, звідки до нас прийшла мода на листівки?

Звичай обмінюватися листівками виник в Англії. Першим відправив новорічне поздоровлення поштою англієць Генрі Коул у 1843 р. Після чого він попросив свого друга Джона Герслі намалювати листівку. З цього ескізу в Лондоні було зроблено 1000 примірників листівки. З того часу звичай відправляти вітальні листівки завоював увесь світ.

Ми зробимо листівку для випускників які закінчили нашу школу та побажаємо їм всього найкращого .

3)Аналіз виробу

Давайте проаналізуємо наш виріб Що зображенно?.З чого він скл.?1) З картоної основи .2)А скільки деталей ?

 4)Демонстарція

З якого матеріалу складається наш виріб ?З кількох частин? Про що нагадує цей виріб ? А як  здується елементі між собою ?

4)Вступний істрктаж ( за тех. карткою та зразком ) Діти для того щоб виготовити цю роботу вам потрібно…

 

Підготовка матеріалів ( обводимо основу )

Підготуйте основу з картону розміром не більше 15x15.

Основу обводимо олівцем по контору , на олівець  не натискаємо . Користуємося  ластиком .

 

Вирізання  дзвоника та дрібних деталей .

Ріжемо середньою частиною ножнець , очима не відриваючись дивимося на ножиці , коли ріжемо ми ножниці не крутимо , а рухаємо папір.

 

Склеювання елементів

Клеємо обережно наносимо клей тонким шаром , притискаємо добре до основи

 

Оздоблення

Оздоблення за власним смаком ( творча робота учнів )

3)Повторення послідовності

З скількох деталей складається ?Що ми з початку робимо ? Що ми робимо на другому етапі ?

4)Закріплення правил безпеки

Пам’ятаймо що ножиці передаємо тупим кінцем , клею беремо не багато ,на олівець ми не натискаємо

III Практична частина

 Здійснення інструктажу :Індивідуальний та фронтальний групова

4)Фіз хвилинка

Руки  прямо , руки в сторони ,вгору в право вліво подивились на долоньки та й присіли ще раз руки  прямо , руки в сторони ,вгору в право вліво подивились на долоньки та й присіли , а тепер хто швидше Руки  прямо , руки в сторони ,вгору в право вліво подивились на долоньки та й присіли подивилась вправо та сусіду усміхнулись подивились вліво та посміхнулись та присіли за місця.

IV Заключна частина

1)Виставка робіт учнів ( аналіз)

2)Закріплення матеріалу

Що таке листівка ? які перші листівки були ? Які види листівок є ? кому ми листівку робили ?

3) Прибирання робочих місць

4) Завершення уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

Бажаю , щоб усі наступні дні були яскравими і веселими, обрамленими сонячною посмішкою, здатними творити нереальні справи і досягати шаленого успіху у всьому! Ну і ще краще, щоб ці чудові дні починалися не з ранку, а пізніше – десь з 12!

 

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Веремійчик І. М., Тименко В. П.)
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку