Тема. Чарівні перетворення. Гілка горобини
Очікувані результати навчання здобувачів освіти :
працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;
організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;
обробляє деталі виробу за потреби; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.
Мета: цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.
Обладнання для учнів: альбом-посібник Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» , клей, ножиці .
Обладнання для вчителя: гілочка горобини, зразок композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).
Ключові слова
Рельєф - один з видів скульптури, об'ємне зображення предметів, що лише частково виступають над площиною.
Барельєф – опукле зображення , що виступає над площиною менш,як на половину його об’єму.
Супровід до практичної роботи , Чайковський П.І. «Осінь»
https://www.youtube.com/watch?v=RAyj--zd5rs
https://www.youtube.com/watch?v=cHSSuGrnXq8
Види діяльності на уроці
Гра «Звисайлики»
Кожна дитина кладе по цеглинці близько до краю столу. Основна мета цієї вправи — перевірити скільки цеглинок може звисати з краю столу.
Запитання до дітей
Скільки цеглинок ви можете випустити з краю столу?
Вам потрібно зрівноважувати цеглинки, які над прірвою?
Яке рішення, на вашу думку, спрацює найкраще?
Ось і прийшла осінь у рідний край. Горобина своїми ягідками-намистинками , мов червоними ліхтариками, прикрасила вулиці, сади.
Гілочку горобини, яка б нагадувала про чарівну осінь, можна виготовити за допомогою обємної аплікації- барельєфу.
3.Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію з допомогою пластиліну «Гілка горобини» . Послідовність виконання зображено на ст.29 альбома-посібника .
5.Засвоєння нових знань
Перегляд та аналіз готового виробу.
6. Виконання практичної роботи
Поетапне виконання вчителем практичної роботи.
7.Інструктаж з ТБ при роботі з пластиліном
8. Руханка –танок « Красуня осінь» https://www.youtube.com/watch?v=cHSSuGrnXq8
9.Продовження виконання практичної роботи
10.Демонстрація виробів(фотосесія)
11.Рефлексія