Дизайн і технології 3 клас . Розробка уроку "Гілка горобини"

Про матеріал
Тема. Чарівні перетворення. Гілка горобини Очікувані результати навчання здобувачів освіти : працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;
Перегляд файлу

Тема.    Чарівні перетворення. Гілка горобини

Очікувані  результати навчання  здобувачів освіти :

працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;

обробляє деталі виробу за потреби;  удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.

Мета:  цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.

Обладнання для учнів:  альбом-посібник  Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» , клей, ножиці .

Обладнання для вчителя: гілочка горобини, зразок   композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).

Ключові слова

Рельєф - один з видів скульптури, об'ємне зображення предметів, що лише частково виступають над площиною.

Барельєфопукле зображення , що виступає над площиною менш,як на половину його обєму.

 

Супровід до практичної роботи ,  Чайковський П.І. «Осінь»

https://www.youtube.com/watch?v=RAyj--zd5rs

  Руханка-танок «Красуня осінь»     

https://www.youtube.com/watch?v=cHSSuGrnXq8

 

Види діяльності на уроці

  1. Емоційне налаштування

   Гра «Звисайлики»

Кожна дитина кладе по цеглинці близько до краю столу. Основна мета цієї вправи — перевірити скільки цеглинок може звисати з краю столу.

Запитання до дітей

Скільки цеглинок ви можете випустити з краю столу?

Вам потрібно зрівноважувати цеглинки, які над прірвою?

 Яке рішення, на вашу думку, спрацює найкраще?

Джерело:http://www.soippo.edu.ua/images/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2018/09/14/novost1/6_%D1%86%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA.pdf

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

 Ось і прийшла осінь у рідний край. Горобина своїми ягідками-намистинками , мов червоними ліхтариками, прикрасила вулиці, сади.

Гілочку горобини, яка б нагадувала про чарівну осінь, можна виготовити за допомогою обємної аплікації- барельєфу.

 

3.Повідомлення теми і мети  уроку

Сьогодні ми будемо виготовляти    аплікацію з допомогою пластиліну «Гілка горобини» . Послідовність виконання   зображено на ст.29 альбома-посібника . 

5.Засвоєння нових знань

Перегляд та аналіз готового виробу.

6. Виконання практичної роботи

Поетапне виконання  вчителем практичної роботи.

7.Інструктаж з ТБ при роботі з пластиліном

 

 

 

8.  Руханка –танок « Красуня осінь»       https://www.youtube.com/watch?v=cHSSuGrnXq8

9.Продовження виконання практичної роботи

10.Демонстрація виробів(фотосесія)

11.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …
  2. На уроці я навчився …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів дізнатися, чому …

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
4839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку