До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

До ДНЯ 8 БЕРЕЗНЯ конкурсно-розважальна програма "Блондинки проти Брюнеток" 9-11 класи

Про матеріал

До 8 БЕРЕЗНЯ весела конкурсно-розважальна програма "Блондинки проти Брюнеток" для учнів 9-11 класів ( на допомогу класному керівникові) - актуально

Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна програма

 «БЛОНДИНКИ проти БРЮНЕТОК»

 

Ведуча. Добрий вечір, друзі!

Ведучий. Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти зі святом весни. Любі дівчата, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна. Ми, хлопці школи, вирішили зробити вам подарунок — присвятити сьогоднішню конкурсну програму весні і вам.

Ведуча. (звертається до ведучого). Ти і мене вітаєш?

Ведучий. Звичайно, я навіть висловив тобі комплімент, ще там, за кулісами.

Ведуча. Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд — просто «відпадним». Нічого собі компліментик...

Ведучий. Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.

Ведуча. Знаєш, щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ти захоплювався мною не лише у свято, а й у будь-які інші дні. І компліменти висловлював у більш приємній формі.

До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж не звичайну, а святково-весняну. І учасники її — дівчата нашої школи.

Ведучий. Це я пам'ятаю добре.

Ведуча. Тож постарайся сьогодні час від часу відзначати їхню красу та чарівність. І підбери якомога витонченіші компліменти, щоб не образити конкурсанток. Вони і так хвилюються.

Ведучий. Слухаю і підкоряюся, пані! Так добре?

Ведуча. Чудово, ти схоплюєш усе на льоту.

Ведучий. Отже, запрошуємо наших учасниць!

 

(Звучить музика. До залу входять учасниці, поділяються на дві команди, по 5 осіб у кожній. Глядачі та ведучі вітають їх оплесками.)

 

Ведуча. А сьогоднішня конкурсна програма має назву «Блондинки проти брюнеток». Команди здійснять невеличку приємну прогулянку та відвідають кілька салонів.

Ведучий: А зараз у присутності наших конкурсанток та глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання : « А судді хто?»

Ведуча: Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу – справжніх експертів.

Ведучий:(представлення членів журі)

Ведуча: Отже, журі представлено, конкурсантки на сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси, творчості та кмітливості!

 

Ведучий: Розпочнеться наша мандрівка з «Образотворчого» салону. Завдання для команд наступні:

1.  Намалювати емблему команди.

2.  Скласти девіз команди.

3.  Дати відповіді на запитання.

Запитання команді «Блондинки»

Які жанри класичного образотворчого мистецтва ви знаєте? (Натюрморт, пейзаж, портрет.)

Як називається дощечка для змішування фарб? (Палітра.)

 Які фарби потрібно змішати, щоб отримати зелений колір? (Синю та жовту.)

 

Запитання команді «Брюнетки»

 Що таке натюрморт і з чого він може складатися? (Натюрморт — композиція з продуктів харчування (овочів, фруктів, дичини та ін.) або будь-яких інших предметів (посуду, квітів, та ін.).)

Як називається жанр образотворчого мистецтва, що відтворює краєвиди? (Пейзаж.)

Який колір можна отримати, змішавши червону та синю фарби? (Фіолетовий.)

Ведуча: Перші два завдання конкурсу журі оцінює за п'ятибальною системою. За кожну правильну відповідь третього конкурсу команди отримують по одному балу.

 

( Журі підбиває підсумки першого конкурсу. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Слово надається журі.

 

Ведучий. Що ж, продовжуємо нашу прогулянку. Наступна зупинка — «Модельний» салон. Власник салону підготував для дівчат такі завдання:

1.  За допомогою туалетного  паперу, газет,різноманітних прикрас, ножиць та шпильок створити вбрання сезону весна-літо 2012.

2.  Продемонструвати вбрання і прорекламувати його.

3.  Назвати якомога більше відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче та ін.)

4.  Дати відповіді не запитання.

 

Запитання команді «Блондинки»

Як називається зйомний елемент жіночої зачіски, вироблений зі штучного або натурального волосся? (Шиньйон.)

 У якій країні до національного чоловічого костюму входить спідниця? (Шотландія.)

Помаду якого кольору використовували перші диктори телебачення? (Зеленого)

З чого стародавні римляни робили пудру? ( З квасолі)

 

Запитання команді «Брюнетки»

Назвіть три класичні довжини спідниці? (Міні, міді та максі.)

Що таке фіжми? (Каркас для спідниці у вигляді обруча, який закріплювався на лінії талії.)

Що роблять з волоссям за допомогою спеціальних прасочок? (Вирівнюють)

Коли святкують Міжнародний день краси? ( В вересні)

 

Ведуча: Перші два конкурси журі оцінює за п'ятибальною системою. Команда, яка перемагає у третьому конкурсі, отримує чотири бали. За кожну правильну відповідь четвертого конкурсу команди отримують по одному балу.

 

( Журі підбиває підсумки другого конкурсу. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Слово надається журі.

 

Ведучий.Щойно ми переконалися, що наші учасниці виявляють не лише ерудицію, але й дивовижні винахідливість, фантазію та чудові грацію й смак.

Ведуча. А тим часом ми наближаємось до «Світського» салону. У давнину освіченими вважались дівчата, які добре зналися на музиці, літературі та знали всі секрети сервіровки столу. От ми і перевіримо, чи відповідають цим вимогам знання наших учасниць. А завдання будуть наступні:

1. Показати декілька видів укладання серветок для святкового столу.( Час – 3 хвилини)

2. Дати відповіді на запитання.

 

Запитання команді «Блондинки»

Як називається найменший музичний ансамбль? (Дует — складається з двох осіб.)

Як у музиці називають найнижчий чоловічий голос? (Бас.)

 Як називається найменша складова будь-якого музичного твору? (Нота.)

 

Запитання команді «Брюнетки»

 Як називається вищий навчальний музичний заклад? (Консерваторія.)

Як називається музичний ансамбль, що складається з п'яти осіб? (Квінтет.)

Як у музиці називають високий голос хлопчика? (Дискант.)

 

Ведучий: Перший конкурс журі оцінює за п'ятибальною системою. Кожна правильна відповідь другого конкурсу варта двох балів.

 

( Журі підбиває підсумки другого конкурсу. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Слово надається журі.

 

Ведуча: Послухай, а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?

Ведучий: Звичайно!  Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

Ведуча: А мені відома цілком інша версія. Ось послухай. Після того, як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився,  з чого ж зробити жінку, якщо ввесь людський матеріал пішов на чоловіка. І  тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі,притягальної сили магніту.

Ведучий: А потім все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.

Ведуча: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: « Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті». Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал і зварити обід.

Ведучий: Бо кожна жінка по своїй суті – справжня господиня. Тому ми і пропонуємо вам, шановні конкурсантки, зупинитись біля салону «Юних господарочок». А завдання ми вам підготували такі:

  1. Одягнути і погодувати малюка.( З глядачів обирається два бажаючих хлопця, сідають на стільці,а дівчата по черзі повинні підбігти і одягти на них якусь певну річ.1- приносить постушку, 2- одягає косинку,        3- …………….., 4- штанці, 5- пляшку з газованою водою.Виграє та команда, « малюк» якої одягнений і нагодований).

 

  1. Після прогулянки з малюком – випрати білизну. ( 1- зав’язує стрічку між двома стільцями, 2- пере білизну, викручує. 3- бере білизну і біжить до стрічки вішає сушити, 4-знімає білизну, біжить на старт і піднімає її вгору, 5-……………..).

 

 

Ведуча: Обидва конкурси журі оцінює за п'ятибальною системою.

 

( Журі підбиває підсумки другого конкурсу. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Слово надається журі.

 

Ведучий: Домашнім завданням для наших учасниць було підготувати презентацію  «Сучасна дівчина». Будь-ласка, дівчата  покажіть нам , чи впоралися ви. Максимальна оцінка – 5 балів.

 

( виступи команд)

( Журі підбиває підсумки. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відомо, яка ж з команд стала переможницею.

 

( Виступ журі)

Ведучий: Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин.  То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

Ведуча: Шановні наші красуні – дівчата! Ми вітаємо вас всіх.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди! Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!

Ведучий: А ми, чоловіки, давайте спробуємо дивитися на світ очима наших дівчат , любити і поважати їх, створювати їм всі умови для розквіту їхньої краси і інтелекту. Адже від того, як ставимося ми до жінки, матері, подруги, коханої і визначається культура цілої нації, а зрештою – культура нашої держави!

Ведучі: До побачення! До нових зустрічей!!!!!!!!!!!!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
11 січня
Переглядів
1079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку