Добір та обговорення питань, виражених різними видами складних речень для проведення у класі обговорення на тему «Як вберегтися від неправдивої інформації в соцмережах?»

Про матеріал
Дана розробка уроку з розвитку зв"язного мовлення "Добір та обговорення питань, виражених різними видами складних речень для проведення у класі обговорення на тему «Як вберегтися від неправдивої інформації в соцмережах?» сприятиме поглибленню знань та умінь учнів читати з розумінням; розвивати критичне мислення; вдосконалювати навики висловлювати власну думку усно та письмово.
Перегляд файлу

 

Тема. Урок  мовленнєвого розвитку. Добір та обговорення питань, виражених різними видами  складних речень для проведення у класі  обговорення  на тему «Як вберегтися  від неправдивої  інформації в соцмережах?»

 

Мета: поглиблювати   знання та уміння учнів читати з розумінням; розвивати  критичне мислення, вдосконалювати навики висловлювати  власну думку усно та письмово.

 

 Тип уроку: поглиблення вивченого матеріалу

 Технологія розвитку  критичного мислення: вивчення інформації на основі  тексту

 

                            Х І Д       У Р О К У

І. Вступна  частина

¤ Актуалізація

Бесіда. Спілкуючись із учнями, з’ясовуємо,1) чи  знають вони, як розпізнавати брехню в інтернеті; 2) які види фейків їм відомі; 3)як перевіряють ту чи іншу інформацію.

Мікрофон. Учні висловлюють свої думки.

¤ Мотивація

Таблиця «З –Х - Д»

  Знаємо

Хочемо дізнатися

Дізналися

Що таке фейки

Про нові види фейків

 

 

¤ Тема, очікувані  результати

Слово вчителя. Сьогоднішню  тему уроку  ми будемо розглядати  в контексті сучасних подій, які відбуваються в Україні. Війна, яку розпочала проти нашої держави Росія, набула якісно нових ознак та форм, зокрема це стосується  й інформаційної  складової. Результатом нашої роботи  мають бути отримані нові знання щодо порушеної проблеми.

ІІ. Основна  частина  уроку

«Спрямоване   читання» поєднуємо  з маркуванням.

 Стаття .Інформаційний  тероризм (https://cpd.gov.ua/announcement/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%

 

https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0002-724x1024.jpg

https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0003-724x1024.jpg

https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0004-724x1024.jpg https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0005-724x1024.jpg https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0006-724x1024.jpg https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0008-724x1024.jpg

https://cpd.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D1%80%D0%B5%D0%B4_2_page-0007-724x1024.jpg2. Завершення таблиці «З-Х-Д»

3.Коло ідей

 

ІІІ. Підсумкова  частина

Мікрофон.

 

Домашнє  завдання: підготувати  презентацію  до уроку - обговорення

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Віцькар Ірина
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
21 березня 2022
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку