Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Добір та обговорення питань, виражених різними видами складних речень для проведення у класі обговорення на тему «Як вберегтися від неправдивої інформації в соцмережах?»
Мета: поглиблювати знання та уміння учнів читати з розумінням; розвивати критичне мислення, вдосконалювати навики висловлювати власну думку усно та письмово.
Тип уроку: поглиблення вивченого матеріалу
Технологія розвитку критичного мислення: вивчення інформації на основі тексту
Х І Д У Р О К У
І. Вступна частина
¤ Актуалізація
Бесіда. Спілкуючись із учнями, з’ясовуємо,1) чи знають вони, як розпізнавати брехню в інтернеті; 2) які види фейків їм відомі; 3)як перевіряють ту чи іншу інформацію.
Мікрофон. Учні висловлюють свої думки.
¤ Мотивація
Таблиця «З –Х - Д»
Знаємо |
Хочемо дізнатися |
Дізналися |
Що таке фейки |
Про нові види фейків |
|
¤ Тема, очікувані результати
Слово вчителя. Сьогоднішню тему уроку ми будемо розглядати в контексті сучасних подій, які відбуваються в Україні. Війна, яку розпочала проти нашої держави Росія, набула якісно нових ознак та форм, зокрема це стосується й інформаційної складової. Результатом нашої роботи мають бути отримані нові знання щодо порушеної проблеми.
ІІ. Основна частина уроку
«Спрямоване читання» поєднуємо з маркуванням.
Стаття .Інформаційний тероризм (https://cpd.gov.ua/announcement/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%
2. Завершення таблиці «З-Х-Д»
3.Коло ідей
ІІІ. Підсумкова частина
Мікрофон.
Домашнє завдання: підготувати презентацію до уроку - обговорення