Добирання частин мови за поданими малюнками. Складання розповіді про улюблений вид спорту.

Про матеріал
узагальнити знання учнів про частини мови; вправляти в розрізненні частини мови за питаннями; удосконалювати навички побудови інтерв’ю; розвивати критичне мислення,увагу,спостережливість,пам’ять, усне й писемне мовлення,формувати компетентність спілкування рідною мовою,соціальну, громадянську компетентності; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, займатися спортом. Обладнання: цеглинки LEGO,картки для роботи в парах та групах, малюнок “Спортивна плутанина». Тип уроку:урок узагальнення та систематизації знань. Форма проведення:урок-змагання. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережувальна. Хід уроку I.ВСТУПНА ЧАСТИНА 1.Органызацыя класу 2.Бесіда _З якими терміном ми ознайомилися попереднього уроку? _Назвіть частини мови, які вивчили. 3.Гра «Цеглинку підіймаю-частини мови називаю» Учитель називає слова, учні повинні визначити, до якої частини мови вони належать, піднявши: зелену цеглинку-якщо іменник; жовту цеглинку-якщо це прикметник; синю цеглинку-якщо це дієслово. Орієнтовні слова:спортсмен, стрибає,сміливий, м’яч,швидкий, тренер, команда, бігає, лижі, мчить, велосипед, активний, футбол, кидає, каток, доріжка, перетягує, канат, змагання. -Якщо темою можна об’єднати всі ці слова?( Спорт) -Де займаються спортом?( На стадіоні) 4.Повідомлення теми та мети уроку -Запрошую всіх вас на стадіон, щоб розім’яти ся, пригадати частини мови, позмагатися в різних видах спорту. Сонце світить всім тепленько, Ми промінчики маленькі. Любимо змагатись, В спорті ігри гратись! -До стадіонну! 5.Каліграфічна хвилинка Сс сс. Ссс спорт -Складіть і запишіть речення зі словом спорт. -Навіщо потрібно займатися спортом? -Які види спорту ви знаєте? I I. ОСНОВНА ЧАСТИНА 1.Завдання 1. «Футбольна». Робота в парах 1)Відгадайте загадки. Він лежати зовсім не хоче Якщо кинути, він підскочить Ледве вдариш,відразу навскач, Ну,звичайно,-це…(м’яч ) 2) Бесіда -У яких видах спорту використовують м’яч ?(Футбол, гімнастика, волейбол,баскетбол, малий та великий теніс,гандбол) -Скільки гравців налічує команда ?(11) -Яких відомих українських футболістів ви знаєте? 3) Робота в групах. Гра « Шифрувальник» -Футбол-гра команда,тому завдання будемо виконувати у групах. Об’єднання в 2 групи. Отримання та виконання завдання. Група 1 Група2 ТАРОВА ЛГО МОПЕРЕГА ЙМТА МИНРОЗКА РЕЦЬПРАПО СТОКВИС ВЕЦЬГРА Відповідь:ворота, гол, розминка,прапорець. Відповідь:перемога,тайм, свисток, гравець. Презентація робіт. Бесіда. -До якої частини мови належать розшифровані слова?(Іменник) -На які питання відповідають? -Запишіть у зошиті слова,що розшифрували. Звуковий аналіз слова гравець Фізкультхвилинка 2.Завдання 2. «З’єднай слова» Робота в парах Виконання завдання. -З’єднайте іменники з відповідними словами, зважаючи на малюнки. доріжка зелене гиря тенісна кеглі кольорові поле бігова м’яч футбольний ракетка важка Бесіда -На які питання відповідають слова другого стовпчика? -Якою частиною мови вони є? -Запишіть три утворені словосполучення у зошиті, з одним із них складіть речення. 3.Завдання 3. «Ми –за здоровий спосіб життя!» Робота з деформованим текстом -Побудуйте вежу, використовуючи цеглинки LEGO, щоб утворився вірш. (Виконавши роботу, діти піднімають угору вежу та декламують утворений вірш) Д-5 Щоб здоровим, сильним Ф-6 Бор усміхнена людина- бути. А-1І частіше усміхатись! М-2Спортом треба всім займатись К-3Треба нам про сум забути С-4 Це здоров’я половина III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 1.Фінішна лінія. Гра «Так чи ні?” Збіг урок,як коротка мить, Дуже швидко час біжить. Час вже підсумки нам зробити, Що ми всигли зрозуміти. Зіграти хочеться мені З тобою,друже, В «так» чи «ні». Тобі питання задаю, Готуй же Відповідь свою. Відповідай, коли мастак: Єдиним словом «Ні» чи «Так». Слово спорт-це іменник? Слово футболіст відповідає на питання хто? Слово бігати-це прикметник? Дієслово відповідає на питання який?,яка?,яке? Швидкий,зелений-це прикметники? 2.Рефлексія. Вправа «Блок спортивних запитань» Учитель пропонує дітям хмару «тегів», що необхідно доповнити. Варіанти: Я вже знаю…. Я розумію,що… Я вмію… Я можу… Було цікаво дізнатися, що…. Мене здивувало….. Мені захотілося…тощо. Кожен учень вибирає по 1-2 пропозиції та закінчує їх. Чи варто займатися спортом?Чому? 3. Домашнє завдання Підготувати малюнок про улюблений вид спорту та розповідь за ним; повторити правила
Перегляд файлу

Урок. Добирання частин мови за поданими малюнками. Складання розповіді про улюблений вид спорту. Узагальнення знань про частини мови.

Мета: узагальнити знання учнів про частини мови; вправляти в розрізненні частини мови за питаннями; удосконалювати навички побудови  інтервю; розвивати критичне мислення,увагу,спостережливість,пам’ять, усне й писемне мовлення,формувати компетентність спілкування рідною мовою,соціальну, громадянську компетентності; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, займатися спортом.

Обладнання: цеглинки  LEGO,картки для роботи в парах та групах, малюнок “Спортивна плутанина».

Тип уроку:урок узагальнення та систематизації знань.

Форма  проведення:урок-змагання.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережувальна.

Хід уроку

I.ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Органызацыя класу

2.Бесіда

_З якими терміном ми ознайомилися попереднього уроку?

_Назвіть частини мови, які вивчили.

3.Гра «Цеглинку підіймаю-частини мови називаю»

Учитель називає слова, учні повинні визначити, до якої частини мови вони належать, піднявши:

зелену цеглинку-якщо іменник;

жовту цеглинку-якщо це прикметник;

синю цеглинку-якщо це дієслово.

Орієнтовні слова:спортсмен, стрибає,сміливий, м’яч,швидкий, тренер, команда, бігає, лижі, мчить, велосипед, активний, футбол, кидає, каток, доріжка, перетягує, канат, змагання.

-Якщо темою можна обєднати  всі ці слова?( Спорт) 

-Де займаються спортом?( На стадіоні)

4.Повідомлення теми та мети уроку

-Запрошую всіх вас на стадіон, щоб розім’яти ся, пригадати частини мови, позмагатися в різних видах спорту.

Сонце світить всім тепленько,

Ми промінчики маленькі.

Любимо змагатись,

В спорті ігри гратись!

-До стадіонну!

5.Каліграфічна хвилинка

Сс сс. Ссс спорт

-Складіть і запишіть речення зі словом спорт.

-Навіщо потрібно займатися спортом?

-Які види  спорту ви знаєте?

I I. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Завдання 1. «Футбольна». Робота в парах

 1)Відгадайте загадки.

Він лежати зовсім не хоче

Якщо кинути, він підскочить

Ледве вдариш,відразу навскач,

Ну,звичайно,-це…(м’яч )

  2) Бесіда

-У яких видах спорту використовують м’яч ?(Футбол, гімнастика, волейбол,баскетбол, малий та великий теніс,гандбол)

-Скільки гравців налічує команда ?(11)

-Яких відомих українських футболістів ви знаєте?

3) Робота в групах. Гра « Шифрувальник»

-Футбол-гра команда,тому завдання будемо виконувати у групах.

Обєднання  в 2 групи.

Отримання та виконання завдання.

Футбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатно                  Група 1                                                            Група2

                

 

ТАРОВА                             ЛГО               МОПЕРЕГА                 ЙМТА

мяч картинки, Фотографии и изображения - 123RF

Футбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатноФутбол PNG фото, скачать бесплатно

 

 

МИНРОЗКА              РЕЦЬПРАПО               СТОКВИС                ВЕЦЬГРА

Відповідь:ворота, гол, розминка,прапорець.

Відповідь:перемога,тайм, свисток, гравець.

Презентація робіт.

Бесіда.

-До якої частини мови належать розшифровані слова?(Іменник)

-На які питання відповідають?

-Запишіть у зошиті слова,що розшифрували.

Звуковий аналіз слова гравець

Фізкультхвилинка

2.Завдання 2. «Зєднай слова» Робота в парах

Виконання завдання.

Гиря для фитнеса EASY FITNESS (BLACK) 4кг | Интернет-супермаркет ...Беговая дорожка в стадионе стоковое изображение. изображение ...Футбол PNG фото, скачать бесплатноєднайте іменники з відповідними словами, зважаючи на малюнки.

доріжка               зелене          

Набор Numo toys Кегли с мячом (NT0725) - 【Будинок іграшок ...       гиря              тенісна

Ракетка для большого тенниса Rucanor EMPIRE 300 23310-01 Руканор ...Как оборудуют теннисный корт       кеглі             кольорові

        поле             бігова

        м’яч             футбольний

   ракетка              важка

Бесіда

-На які питання відповідають слова другого стовпчика?

-Якою частиною мови вони є?

-Запишіть три утворені словосполучення у зошиті, з одним із них складіть речення.

3.Завдання 3. «Ми –за здоровий спосіб життя!» Робота з деформованим текстом

-Побудуйте вежу, використовуючи цеглинки LEGO, щоб утворився вірш.

(Виконавши роботу, діти піднімають угору вежу та декламують утворений вірш)

Фізкультхвилинки з LEGO

Д-5 Щоб здоровим, сильним             Ф-6 Бор усміхнена людина-

бути.

 

 

 А-1І частіше усміхатись!    М-2Спортом треба всім займатись

К-3Треба нам про сум забути

Вчимо дітей за допомогою легоС-4 Це здоровя  половина

6 індивідуальних ігор для 1 класу з набором LEGO «6 цеглинок ...

 

 

 

 

 

 

 

III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1.Фінішна лінія. Гра «Так чи ні?”

Збіг урок,як коротка мить,

Дуже швидко час біжить.

Час вже підсумки нам зробити,

Що ми всигли зрозуміти.

Зіграти хочеться мені

З тобою,друже,

В «так» чи «ні».

Тобі питання задаю,

Готуй же

Відповідь свою.

Відповідай, коли мастак:

Єдиним словом «Ні» чи «Так».

Слово спорт-це іменник?

Слово футболіст відповідає на питання хто?

Слово бігати-це прикметник?

Дієслово відповідає на питання який?,яка?,яке?

Швидкий,зелений-це прикметники?

2.Рефлексія. Вправа «Блок спортивних запитань»

Учитель пропонує дітям хмару «тегів», що необхідно доповнити.

Варіанти:

Я вже знаю….

Я розумію,що…

Я вмію…

Я можу…

Було цікаво дізнатися, що….

Мене здивувало…..

Мені захотілося…тощо.

Кожен учень вибирає по 1-2 пропозиції та закінчує їх.

Чи варто займатися спортом?Чому?

3. Домашнє завдання

Підготувати малюнок про улюблений вид спорту та розповідь за ним; повторити правила

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kadri Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 травня 2020
Переглядів
1527
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку