Добробут людини і суспільства

Про матеріал
Презентація до уроку ЗБД . "Добробут людини і суспільства". 5 клас . За підручником О.Шияна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Добробут людини і суспільства. Підготувала вчитель С. С. Гуменюк

Номер слайду 2

Дай відповіді на питанння. Чому кажуть, що добробут — буття для добра? Від кого залежить добробут? Що я можу зробити для власного добробуту і добробуту інших

Номер слайду 3

Завдання уроку: З’ясувати, від чого та від кого залежить добробут;удосконалювати вміння дбати про свій добробут та добробут інших людей;формувати дбайливе ставлення до добробуту суспільства;вчити забезпечувати свій добробут прийнятними способами;визначити та дослідити складники добробуту школи, які залежать від кожного учня;

Номер слайду 4

Віднови прислів’я. Як ти його розумієш?

Номер слайду 5

2. Який зв’язок між моїм добробутом і добробутом суспільства?

Номер слайду 6

Продовжте речення за поданим початком. Добробут, на мою думку, залежить від … . На добробут впливає … . Добробут для мене — це … .

Номер слайду 7

Роздивіться картки Власний добробут та добробут суспільства. Одна частина класу обирає зображення з факторами, які впливають передусім на власний добробут людини, друга — зображення, які характеризують добробут суспільства.

Номер слайду 8

1342

Номер слайду 9

7568

Номер слайду 10

9121110

Номер слайду 11

Поміркуйте. Чи легко було визначитися з розподілом зображень?Чи хотіли б ви щось додати? Що саме? Чому саме це?А що впливає і на власний добробут людини, і на добробут суспільства?Як оцінюєте рівень добробуту нашого суспільства зараз?Що на це впливає? Як саме?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Гра “Рецепт власного добробуту”Пограємо! Прочитайте слова у наданих файлах. Створіть з них рецепт власного добробуту, поєднаного з добробутом суспільства. Можете доповнювати рецепт своїми складниками. Уявили, який вигляд матиме рецепт? Це може бути перелік понять, хитромудра схема, картинка, інфографіка тощо. Тож обирайте спосіб, який допоможе втілити ваші плани!

Номер слайду 14

Номер слайду 15

3. Як і хто дбає про шкільний добробут?Що, на твою думку, означає добре буття нашого класу?6. П’ятикласники та п’ятикласниці обговорювали, що вони можуть зробити для добробуту класу. Усі пропозиції вони записали. 1. Принести вазони з рослинами. 2. Відремонтувати парти. 3. Оформити живий куточок. 4. Контролювати свої емоції під час спілкування. 5. Дотримуватися правил поведінки та спілкування у класі. 6. За можливості допомагати одне одному.

Номер слайду 16

Створіть плакат ідей для добробуту вашого класу. Створюємо плакат ідей. Поміркуйте, що ви вважаєте доцільним покращити у вашому класі. Навіщо? Як це вплине на добробут класу?Створіть у групі плакат ідей для покращення добробуту вашого класу. Скористайтеся ідеями у завданні 6 на с. 10 підручника. Поставтеся до них творчо — можете щось змінити та додати власні.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Закінчити роботу над створенням плакату

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шеремет Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
2569
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку