Завдання уроку: З’ясувати, від чого та від кого залежить добробут;удосконалювати вміння дбати про свій добробут та добробут інших людей;формувати дбайливе ставлення до добробуту суспільства;вчити забезпечувати свій добробут прийнятними способами;визначити та дослідити складники добробуту школи, які залежать від кожного учня;
Гра “Рецепт власного добробуту”Пограємо! Прочитайте слова у наданих файлах. Створіть з них рецепт власного добробуту, поєднаного з добробутом суспільства. Можете доповнювати рецепт своїми складниками. Уявили, який вигляд матиме рецепт? Це може бути перелік понять, хитромудра схема, картинка, інфографіка тощо. Тож обирайте спосіб, який допоможе втілити ваші плани!
3. Як і хто дбає про шкільний добробут?Що, на твою думку, означає добре буття нашого класу?6. П’ятикласники та п’ятикласниці обговорювали, що вони можуть зробити для добробуту класу. Усі пропозиції вони записали. 1. Принести вазони з рослинами. 2. Відремонтувати парти. 3. Оформити живий куточок. 4. Контролювати свої емоції під час спілкування. 5. Дотримуватися правил поведінки та спілкування у класі. 6. За можливості допомагати одне одному.
Створіть плакат ідей для добробуту вашого класу. Створюємо плакат ідей. Поміркуйте, що ви вважаєте доцільним покращити у вашому класі. Навіщо? Як це вплине на добробут класу?Створіть у групі плакат ідей для покращення добробуту вашого класу. Скористайтеся ідеями у завданні 6 на с. 10 підручника. Поставтеся до них творчо — можете щось змінити та додати власні.