Додаток до уроку. Презентація

Про матеріал
Презентація до дистанційного уроку з теми "Зміни природи материка Євразії людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини", в якій пропонуються здобувачам освіти матеріали для роботи на уроці та потім виконати домашнє завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зміни природи материка Євразії людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

Номер слайду 2

Вітання вчителя. Доброго ранку, дорогий друже! Сьогодні ми з тобою попрацюємо над темою «Зміни природи материка Євразії людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.»

Номер слайду 3

Вітання вчителя. Зараз я пропоную тобі пригадати основні відомості з даної теми. У тебе є картка самооцінювання на наступному слайді.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Пригадай?1. Що таке екосистема?

Номер слайду 6

Пригадай?Що таке екосистема?Екосистема – сукупність організмів різних видів та середовища їхнього існування, що пов’язані з обміном речовин, енергії та інформації.2. Назвіть складові екосистеми?

Номер слайду 7

Пригадай?2. Складові екосистеми. Гідросфера. Атмосфера. Літосфера. Біосфера

Номер слайду 8

3. Як взаємодіють компоненти природи в екосистемі?Пригадай?

Номер слайду 9

3. Як взаємодіють компоненти природи в екосистемі?Пригадай?Основними компонентами розвитку екосистеми є сонячна радіація, внутрішня енергія Землі й енергія її обертання, а також процеси, що відбуваються в атмосфері, гідросфері, літосфері та біосфері. Ці енергетичні чинники впливають на розвиток екосистеми через основні фізико-географічні процеси – теплообмін, вологообмін, обмін мінеральних та органічних речовин. Завдяки тісним взаємозв’язкам між компонентами природи є надзвичайно цілісним, досконалим і водночас вразливим утворенням. Порушення чи зміна хоча б одного з компонентів відразу ж впливає на інші компоненти через невидимі на перший погляд зв’язки. В результаті екосистема видозмінюється або ж зникає взагалі, поступаючись новій екосистемі

Номер слайду 10

Завдання. Пригадайте особливості компонентів однієї з природних зон Євразії та спробуйте припустити ступінь змін, які відбулися в цій зоні внаслідок господарської діяльності. Знеліснення Азії

Номер слайду 11

Знеліснення АзіїОсновною причиною знищення лісів є їх вирубування та спалювання для підготовки нових сільськогосподарських угідь, використання площ молодого лісу для випасання худоби, деревини в будівельній і целюлозно-паперовій галузях, для опалення приміщень, а також пожежі. Вирубування лісів у Південній Азії призвело до почастішання повеней, у тому числі катастрофічних, на річках цих регіонів, а отже, й до значного збільшення економічних втрат. Якщо раніше сильні повені траплялися один раз на 50–80 років, то тепер – через кожні 4–6 років, а паводки – практично після кожного сильного дощу (в гірських районах з голими схилами). За розрахунками вчених, через знеліснення в першій половині ХХІ ст. кількість вуглекислого газу в атмосфері може подвоїтися, тоді температура на Землі зросте в середньому на 3,5–4,0 градуси, що спричинить зменшення кількості опадів, збільшення посушливості клімату, особливо на півдні лісостепової та степової зон, і прискорення процесу спустелювання

Номер слайду 12

Слово вчителя. Завершенням вивчення природи материків є виявлення ступеня змін природних комплексів та компонентів під впливом господарської діяльності людини. В Євразії такі зміни набули гігантських масштабів, адже на території материка проживає понад 3/4 населення Землі. Господарська діяльність людей, безумовно, призводить до загострення екологічних проблем. Не обійшли ці проблеми й нашу країну, оскільки Україна є територію активного господарського освоєння. Тому виявлення головних причин виникнення екологічних проблем та вивчення шляхів їх розв’язання є для нас дуже актуальним.

Номер слайду 13

Опрацюйте § 55 підручника (автори В. Ю. Пестушко, Г. Ш. Уварова «Географія – 7»)Дайте відповіді на запитання: Які регіони Євразії зазнали найбільшого впливу людини? Які компоненти природи зазнали в Євразії найбільшого впливу людини?Чи можна уникнути впливу людини на природу євразійського материка? 3 якою метою в Євразії створено мережу національних парків і заповідників?Яким чином вплинуло на природу Євразії зрошувальне землеробство? Чому природа Євразії зазнала великих змін?

Номер слайду 14

ПРОВЕДІТЬ ДОСЛІДЖЕННЯЯк мешканець євразійського материка, запропонуйте заходи щодо подолання негативних видозмін природи у вашій місцевості.

Номер слайду 15

Ознайомся. З листівкою Уявна подорож по 50-й паралелі, з запропонованими маршрутами подорожі та з найвідомішими об’єктами природної спадщини ЮНЕСКО, які знаходяться на 50-й паралелі.

Номер слайду 16

Ознайомся. Це цікаво – дізнайтеся більше про Україну - Об'єкти ЮНЕСКО в Україніhttps://www.youtube.com/watch?v=zsbj. AJzvw. Vw

Номер слайду 17

Практикум «Робота з Гугле-картами»Перейдіть будь-ласка за посиланням https://www.google.com.ua/maps/dir///@50.4851493,30.4721233,14z?hl=ru складіть та побудуйте карту маршруту Вашої уявної подорожі по 50-ій паралелі з позначенням країн, де знаходяться природні об’єкти та природні комплекси ЮНЕСКО.

Номер слайду 18

Практикум «Картографічний»На контурній карті позначити червоними стрілками маршрут і напрямок Вашої уявної подорожі. На контурній карті позначити червоним кольором кордони й підписати назви країн, що їх перетинає 50-а паралель. Зазначте також назви столиць цих країн. Позначити довільними значками унікальні природі об’єкти, що розташовані в цих країнах

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Завдання для допитливих:1. знайдіть на сторінці Вікіпедії за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0: Список об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Європі. Список об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Азії.

Номер слайду 21

Завдання для допитливих:2. Дізнайтеся про найбільш заповідні території Євразії та найвідоміші об'єкти природної спадщини ЮНЕСКО: зробити слайд презентації за одним з обраних об’єктів; скласти перелік об’єктів на території Вашої країни, які б на вашу думку, необхідно внести до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО; підготувати доповідь з обґрунтуванням необхідності внесення одного з об’єктів за власним вибором до списку.

Номер слайду 22

Слово вчителя. Дякую, тобі , любий друже за роботу на уроці!Сподіваюся, що ти отримав нові знання та задоволення від роботи!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Євлампієва Ірина Адольфівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Географія 7 клас (Гілецький Й.Р., Чобан Р.Д., Сеньків М.І.)
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
5626
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку