Додаток до уроку з геометрії для 11 класу з теми "Об'єм призми"

Про матеріал

Матеріал містить презентацію з теми "Об'єм призми" і є додатком до уроку для учнів 11 класу. Презентація включає завдання з геометрії з професійним спрямуванням для професії "Кухар; кондитер" та технологію критичного мислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

П Р А В И Л Ь Н А Г Р А Н І О С Н О В И Р Е Б Р А П Р Я М О К У Т Н И М Ц И Л І Н Д Р О С Ь О В И М 1 2 3 4 5 6 7 З ’ Є ОБ’ЄМ ПРИЗМИ 8 9

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Задача №3 У їдальню завезли ящик масла розмірами 50Ч35Ч20 см (висота, ширина, довжина) і розрізали його на кубики з ребром - 2,5 см. На яку кількість учнів вистачить масла, якщо на сніданок подають на одного учня  - 1 кубик масла.

Номер слайду 4

«Не достатньо знати, необхідно також застосовувати» французький письменник Анатоль Франс

Номер слайду 5

На якому з малюнків зображено призму?

Номер слайду 6

Який з трикутників є основою правильної трикутної призми?

Номер слайду 7

Який з чотирикутників є основою правильної чотирикутної призми? 1 2 3 4 5

Номер слайду 8

Назвіть елементи призми Бічні ребра. Одну з бічних граней. Ребра основи. Діагональний переріз. Діагональ основи. Діагональ призми. Діагональ бічної грані.

Номер слайду 9

Зіставте формули з відповідними поняттями

Номер слайду 10

Історичні відомості У пам'ятниках давньоєгипетської й вавилонської архітектури зустрічаються такі геометричні фігури, як: куб, паралелепіпед, призма, піраміда.

Номер слайду 11

Історичні відомості Найважливішою задачею єгипетської й вавилонської геометрії було визначення об'єму різних просторових фігур. Ця задача відповідала необхідності будувати будинки, палаци, храми й інші споруди.

Номер слайду 12

Історичні відомості Об'єми зернових комор у вигляді кубів, призм і циліндрів єгиптяни й вавилоняни, китайці й індіанці обчислювали шляхом множення площі основи  на висоту. Одному древньому Сходові були відомі в основному тільки окремі правила, знайдені досвідченим шляхом, якими користувалися для знаходження об'ємів і площ фігур. Але значно пізніше, коли геометрія сформувалася як наука, був знайдений загальний підхід до обчислення об'ємів многогранників.

Номер слайду 13

Об'єм будь – якої призми дорівнює добутку площі її основи на висоту: Vпр.= Sосн.· Н ● ● Н ● ● Н

Номер слайду 14

Задача №1 У кухара є деко для випікання, яке має форму правильної чотирикутної призми, сторона основи якого дорівнює 25 см, а висота – 7 см. Який об'єм запіканки можна виготовити в даній формі.

Номер слайду 15

Задача №2 Коробка із соком має форму чотирикутної призми. Знайдіть її об’єм, якщо сторони її основи дорівнюють 8 см та 10 см, а висота – 35 см. Скільком учням вистачить цього напою, якщо кожен з них вип’є 200 см3 соку?

Номер слайду 16

Задача №3 (вирішення проблемного питання) У їдальню завезли ящик масла розмірами 50 Ч 35 Ч 20 см (висота, ширина, довжина) і розрізали його на кубики з ребром - 2,5 см. На яку кількість учнів вистачить масла, якщо на сніданок подають на одного учня  - 1 кубик масла. 50 35 20

Номер слайду 17

Величина літра 1 літр = 1 дм3 1 дмі = 0,001 мі 1 мі = 1000 дмі

Номер слайду 18

Задача №4 Електропательня СЕСМ - 0,2 має об'єм 36 л. Знайти її висоту.

Номер слайду 19

Дано: V = 36 л = 0,036 м3 Sосн. = 0,2 м2 Знайти: Н - ?

Номер слайду 20

«Не достатньо знати, необхідно також застосовувати» французький письменник Анатоль Франс

Номер слайду 21

Справді, ми побачили і в черговий раз переконалися на уроці, що знати формули це не основне, треба вміти їх застосовувати на практиці. Працюючи разом, маючи поряд надійних партнерів, ми досягли певного успіху. Але в житті і в навчанні часто для досягнення повного успіху треба вміти працювати без допомоги, повністю самостійно. Тому продовжувати працювати над розв’язанням задач ви будете вдома.

Номер слайду 22

Домашнє завдання: Задача №1 У кондитерський цех надійшли ящики для цукерок Гулівер. Чи помістяться в ящик розміром 38 Ч 29 Ч 11 см. а) 200 шт, б) 300 шт. Розміри однієї цукерки 8 Ч 3,5 Ч 2 см.

Номер слайду 23

Задача №2 Класні кімнати повинні бути розраховані так, щоб на кожного учня припадало не менше 6 м3  повітря. Скільки учнів можна розмістити у нашому кабінеті математики розмірами 8,8 м, 6,4 м і 3,2 м не порушуючи санітарних норм?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мельникова Світлана Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Букарева Анастасія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
6110
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку