Математика 5 клас
Тема уроку: Додавання десяткових дробів.
Мета уроку: сприяти формуванню в учнів основних понять теми, навички виконувати додавання десяткових дробів за правилом. Розвивати обчислювальні навички, кмітливість творчої здібності. Виховувати інтерес до математики, старанність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, опорна схема, картки з проблемною ситуацією.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вчитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. У кожного учня на парті є картка успіху, за якою учні оцінюють свою діяльність на уроці.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Вправа «Знайди невідомий математичний об’єкт»
0,95 < 0,*6; 0,77* > 0,7778;
8,28* > 8,132; 25,1 > 2*,8;
0,67 > 0,6*89; 81,223 < 81,*23.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
Проблемна ситуація: Батьки Павлика поїхали в будівельний магазин купувати плінтус для кімнати, але забули виміряти, скільки метрів плінтуса їм потрібно купити. Вони зателефонували Павлику, який був вдома, і доручили йому визначити, скільки метрів плінтуса потрібно для кімнати. Він виміряв довжину і ширину кімнати: довжина – 4,96 м, а ширина – 3,7 м. Що потрібно зробити Павлику з цими величинами, щоб допомогти батькам?
Після обговорення учні доходять висновку, що потрібно знайти периметр кімнати, тобто (4,96 + 3,7) ∙ 2.
Після того як учні переконалися у тому, що необхідно вміти виконувати дії над десятковими дробами, вчитель повідомляє, що завдання уроку: навчитись виконувати додавання десяткових дробів.
ІV. Актуалізація опорних знань
Виконання усних вправ
1 м 4 дм + 1 дм
1 м 3 дм 4 см
+
6 м 5 дм 2 см
7 м 8 дм 6 см
V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу
План
Додавання десяткових дробів
|
VІ. Закріплення нового матеріалу
№ 1229 (с. 271 підручник)
№ 1231, 1233, 1235.
38 + 22 = 6;
3 + 519 = 819;
82 + 16 = 242.
VІІ. Підсумок уроку
І. Фронтальне опитування
23,75 чи 23,75
+ +
5,8 5,8
ІІ. Оцінювання учнів за картками успіху
VІІІ. Домашнє завдання