Мета: узагальнити та систематизувати знання, уміння учнів додавати та віднімати десяткові дроби, вчити застосуванню одержаних знань при розв’язуванні вправ та задач прикладного змісту; розвивати логічну пам'ять, мислення, уміння аналізувати, робити висновки; виховувати усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві.
Формування компетентностей: • математична компетентність: повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів про правила додавання і віднімання десяткових дробів, відтворити і перевірити вміння розв’язувати задачі і вправи на додавання і віднімання десяткових дробів, що мають практичний зміст; ключові компетентності:• спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися українською мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію; • основні компетентності у природничих науках та технологіях – усвідомлювати важливість математики як універсальної мови науки;• уміння вчитися впродовж життя – визначати мету своєї діяльності, аналізувати і застосовувати потрібні знання та способи для досягнення поставленої мети; контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; формувати свідоме ставлення до навчання;• інформаційно-цифрова компетентність – вміння безпечно користуватися інтернетом, застосовувати онлайн-сервіси для навчального процесу
Хід уроку. Підготовчо-мотиваційний етапІ. Організація класу. Підготовка класу до роботи. Наявність підручника, зошита, пеналу, щоденника на парті. Нагадуємо правила роботи: Уважно слухай того, хто говорить. Не критикуй! Не принижуй!Право промовчати. Взаємна повага. Дотримуйтесь визначеного часу.
ІІІ. Мотивація навчального процесу. Ви уже навчилися додавати та віднімати десяткові дроби. І сьогодні ми будемо розв’язувати цікаві задачі та вправи на застосування ваших вмінь. Намалюйте на полі в зошиті смайлик , який відповідає настрою з яким ви прийшли на урок. Отже, у зошитах записали 15 березня. Класна робота. Тема уроку " Додавання і віднімання десяткових дробів ".
Пропоную вам виконати вправу і дізнатися, наскільки добре ви умієте використовувати правила до розв’язування прикладів. Працюємо у парах. Завдання виконуємо уважно. Усі дії записуємо собі у зошит та, при потребі, виконуємо додавання у стовпчик. За таблицею визначте букви, що відповідають отриманим результатам. Із цих букв складіть слово.
Сьогодні «День шоколадного арахісу» Арахіс культурний, арахіс підземний або земляний горіх (Arachis hypogaea) — однорічна трав'яниста рослина родини бобових з прямостоячим або сланким стеблом. Походить з Бразилії та росте у дикому вигляді в Південній Америці. Широко культивується в Індії, Китаї, Африці, США, глибоко ввійшов до культури цих країн. Вирощується також у Закавказзі, Середній Азії; в Україні — в степовій, частково в лісостеповій зонах. В Україні перші посіви були зроблені в районі Одеси. Цвіте з червня-липня до осені. Плоди дозрівають у вересні-жовтні. Рослина висотою 25-40 см, з гіллястим стеблом і опушеними прямостоячими листям.
ДОДАНОК + ДОДАНОК = СУМАa + x = bx = b – a Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Розв’язування рівняньх + 3,6 = 4,8х = 4,8 – 3,6 х = 1,20,08 + х = 4,8х = 4,8 – 0,08х = 4,721,8 + х = 4,8 х = 4,8 – 1,8 х = 3style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
ЗМЕНШУВАНЕ – ВІД’ЄМНИК = РІЗНИЦЯx – а = bx = b – a Щоб знайти невідоме зменшуване,треба до різниці додати від'ємник.х – 0,9 = 5х = 5 + 0,9х = 5,9х – 0,9 = 0,5х = 0,5 + 0,9 х = 1,4х – 0,9 = 0,05х = 0,05 + 0,9х = 0,95 Розв’язування рівняньstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
ЗМЕНШУВАНЕ – ВІД’ЄМНИК = РІЗНИЦЯa – x = bx = а – b Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю. 12 – х = 0,07х = 12 – 0,07х = 11,9312 – х = 0,7х = 12 – 0,7х = 11,31,2 – х = 0,7х = 1,2 – 0,7х = 0,5 Розв’язування рівняньstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Апельсини – улюблені ласощі багатьох, від малого до старого. Проте мало хто знає, що крім того, вони смачні і багаті вітаміном С, вони – відмінні лікарі. У чому користь апельсинів?Вміст в апельсинах саліцилової кислоти дозволяє їх використати для зниження температури. Як і більшість помаранчевих продуктів, апельсини є відмінним антидепресантом. Приготований з них сік-фреш відмінно підбадьорює і тонізує організм. Суміш апельсинової шкірки і трави меліси – відмінний заспокійливий засіб при сильному серцебитті. Єдине протипоказання для ” апельсинотерапії” — виразка шлунку і гастрит з підвищеною кислотністю.
В Україні налічується 17 видів сосен. Найпоширенішою є сосна звичайна (Pinus sylvestris L.), яка виростає до 40 м заввишки. Дерево живе 300–400, іноді й більше років. Латинська назва сосни звичайної — Pinus sylvestris — походить від кельтських слів «пін» — скеля і «сільвестріс» — лісова. Сосну використовують у садово-паркових насадженнях, для закріплення пісків та в полезахисних смугах. Її садять там, де потрібно створити протидію шкідливим явищам природи. Уздовж залізниць сосни затримують сніг, на берегах водойм і в пустелях – рухомі піски, в ярах коріння сосни, закріплюючи ґрунт, зупиняє його розповзання. На схилах гір і по берегах річок сосна запобігає повені, затримуючи танення снігу, який стікає не бурхливими потоками, а спокійними струмочками. Сосни – зберігачі вод: під їхнім покровом не висихають і не міліють річки.