"Додавання і віднімання дробів"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 класі. Додавання і віднімання дробів. Можна використати для узагальнення та систематизації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками», «Дроби і ділення натуральних чисел», «Мішані числа»

Номер слайду 2

Інструкція до виконання тестів Сьогодні ви будете самостійно повторювати як додавати і віднімати дроби, працювати з мішаними числами . Для цього я пропоную вам розв’язати ряд типових задач та прикладів по даній теми. Якщо ви вірно розв’яжете завдання, то можете переходити до наступного, натиснувши кнопку Якщо ви припустилися помилки, то отримаєте підказку. Після уважного перегляду підказки треба знову повернутися до завдання, натиснувши кнопку . Успіхів вам!!!

Номер слайду 3

1. Виконайте дії:

Номер слайду 4

1. Виконайте дії:

Номер слайду 5

1. Виконайте дії:

Номер слайду 6

1. Виконайте дії:

Номер слайду 7

1. Виконайте дії:

Номер слайду 8

2. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 9

2. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 10

2. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 11

3. Розв’яжіть задачу: Для перевезення вантажу використали кілька вантажівок. На одну з них поклали вантажу, а на другу - вантажу. Яку частину вантажу навантажили на ці машини?

Номер слайду 12

3. Розв’яжіть задачу: Для перевезення вантажу використали кілька вантажівок. На одну з них поклали вантажу, а на другу - вантажу. Яку частину вантажу навантажили на ці машини?

Номер слайду 13

4. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 14

4. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 15

4. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 16

5. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 17

5. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 18

5. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 19

6. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

Номер слайду 20

6. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

Номер слайду 21

6. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

Номер слайду 22

6. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

Номер слайду 23

6. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

Номер слайду 24

7. Перетворіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

Номер слайду 25

7. Перетворіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

Номер слайду 26

7. Перетворіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

Номер слайду 27

7. Перетворіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

Номер слайду 28

7. Перетворіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

Номер слайду 29

8. Виконайте дії:

Номер слайду 30

8. Виконайте дії:

Номер слайду 31

8. Виконайте дії:

Номер слайду 32

9. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 33

9. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 34

9. Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 35

Пригадайте Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий. У буквеному вигляді це записується так:

Номер слайду 36

Пригадайте Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника, а знаменник залишити той самий. У буквеному вигляді це записується так:

Номер слайду 37

Пригадайте Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий. У буквеному вигляді це записується так: Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника, а знаменник залишити той самий. У буквеному вигляді це записується так:

Номер слайду 38

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є доданок. Щоб його знайти, треба від суми відняти відомий доданок. Приклад:

Номер слайду 39

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є від’ємник. Щоб його знайти, треба від зменшуваного відняти різницю. Приклад:

Номер слайду 40

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є зменшуване. Щоб його знайти, треба до різниці додати від’ємник. Приклад:

Номер слайду 41

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є від’ємник. Щоб його знайти, треба від зменшуваного відняти різницю. Приклад:

Номер слайду 42

Пригадайте Риску дробу можна розглядати як знак ділення. Отже, запис можна розглядати як запис , де є невідомим діленим. Для того, щоб знайти невідоме ділене, треба дільник помножити на частку.

Номер слайду 43

Пригадайте Риску дробу можна розглядати як знак ділення. Отже, запис можна розглядати як запис , де є невідомим дільником. Для того, щоб знайти невідомий дільник, треба частку поділити на ділене.

Номер слайду 44

Пригадайте Мішане число складається з цілої частини та дробової частини. Наприклад: Будь-який неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна записати у вигляді мішаного числа.(Продовження на наступному слайді).

Номер слайду 45

Пригадайте Щоб неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, перетворити в мішане число, треба чисельник поділити на знаменник. Отримана неповна частка буде цілою частиною, а остача – чисельником його дробової частини. Приклад: 209 13 13 16 79 78 1

Номер слайду 46

Пригадайте Щоб мішане число перетворити у неправильний дріб, треба цілу частину помножити на знаменник дробової частини і до отриманого добутку додати чисельник дробової частини. Ця сума є чисельником неправильного дробу, а його знаменник дорівнює знаменнику дробової частини мішаного числа. Приклад: дано мішаний дріб Обчислимо чисельник неправильного дробу: 5·5+4=29. Отже, отримаємо неправильний дріб:

Номер слайду 47

Пригадайте Щоб додати два мішаних числа, треба окремо додати їхні цілі та дробові частини. Якщо дробова частина зменшуваного більша або дорівнює дробовій частині від’ємника, то можна скористатися таким правилом: щоб відняти два мішаних числа, треба від цілої і дробової частин зменшуваного відняти відповідно цілу і дробову частини від’ємника Приклад:

Номер слайду 48

Підказка Для того, щоб знайти яку частину вантажу навантажили на обидві машини, треба виконати дію: Пригадайте, що додавання двох дробів з однаковими знаменниками виконується за правилом:

Номер слайду 49

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є від’ємник. Щоб його знайти, треба від зменшуваного відняти різницю. Приклад:

Номер слайду 50

Пригадайте В даному рівнянні невідомим є від’ємник. Щоб його знайти, треба від зменшуваного відняти різницю. Приклад:

Номер слайду 51

Пригадайте Мішане число складається з цілої частини та дробової частини. Наприклад: Будь-який неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна записати у вигляді мішаного числа.(Продовження на наступному слайді).

Номер слайду 52

Пригадайте Щоб неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, перетворити в мішане число, треба чисельник поділити на знаменник. Отримана неповна частка буде цілою частиною, а остача – чисельником його дробової частини. Приклад: 209 13 13 16 79 78 1

Номер слайду 53

Пригадайте Мішане число складається з цілої частини та дробової частини. Наприклад: Будь-який неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна записати у вигляді мішаного числа.(Продовження на наступному слайді).

Номер слайду 54

Пригадайте Щоб неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, перетворити в мішане число, треба чисельник поділити на знаменник. Отримана неповна частка буде цілою частиною, а остача – чисельником його дробової частини. Приклад: 209 13 13 16 79 78 1

Номер слайду 55

Пригадайте Мішане число складається з цілої частини та дробової частини. Наприклад: Будь-який неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна записати у вигляді мішаного числа.(Продовження на наступному слайді).

Номер слайду 56

Пригадайте Щоб неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, перетворити в мішане число, треба чисельник поділити на знаменник. Отримана неповна частка буде цілою частиною, а остача – чисельником його дробової частини. Приклад: 209 13 13 16 79 78 1

Номер слайду 57

Вітаємо! Схоже, що ви добре все повторили і гарно підготувалися до контрольної роботи. Успіхів!!!

ppt
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку