Використання елементів STEM-освіти на уроках математики

Про матеріал
Використання елементів STEM-освіти на уроках математики. Задачі з елементами STEAM-освіти. Проєкт “Моє місто Кам’янське” - день вишиванки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання елементів STEM-освіти на уроках математики Виконала: Волкова О. В.

Номер слайду 2

Задачі з елементами STEAM-освіти

Номер слайду 3

Ремонт у ванній кімнаті (задача на площу)Батьки вирішили зробити ремонт у ванній кімнаті, довжина якої 160 см ширина – 150 см. У магазині було запропоновано три види плитки для підлоги: 40×40 см по 51 грн за 1 плитку; 30×30 см по 38 грн за 1 плитку; 20×50 см по 24 грн за 1 плитку. Обчисліть: площу ванної кімнати у см2, площу однієї плитки кожного виду; кількість плиток кожного виду, потрібну для підлоги цієї ванної кімнати і їх вартість. Перевірте правильність своїх обчислень на макетах.

Номер слайду 4

Дроби та нотки (інтегрований урок)Показати учням спільні паралелі в математиці та музичному мистецтві.

Номер слайду 5

Депозит (задача на відсотки)Сім’я Розуменків відкрила депозит у банку. Мама поклала 11000 грн. під 15% річних, а тато – 12000 грн. під 16% річних. Яку суму матимуть кожен із них через 1 рік, через 2 роки? Чий прибуток більший? На скільки більший?

Номер слайду 6

Трикутники (задача про нерівність трикутника)Обладнання: дерев’яні палички різної довжини Учні працюють в парах. На кожній парті є три набори паличок. Наприклад: 2 см, 3 см, 5 см; 2 см, 4 см, 5 см; 2 см, 5 см, 8 см Завдання: виміряти довжини паличок, скласти з кожного набору трикутники, порівняти довжину найбільшої палички із сумою двох інших. Якщо трикутник скласти можливо, порівняти кожну сторону трикутника із сумою довжин двох інших сторін. Висновки: трикутник можна побудувати за умови, що довжина кожної сторони трикутника менша за суму довжин двох інших сторін.

Номер слайду 7

Проєкт “Моє місто Кам’янське”18травня 2015 року – День вишиванки

Номер слайду 8

Мета проєкту “Моє місто Кам’янське”- зацікавлення учнів вивченням історії рідного міста; - виховання почуття патріотизму і гордості за свою країну та свого міста;- виховання в учнів інтересу до вивчення математики; - використання знань учнів з геометрії про обчислення площ;- реалізація наскрізних ліній «Підприємливість і фінансова грамотність" та «Громадянська відповідальність" через роботу в проєкті; - вироблення у школярів практичних дизайнерських навичок; - розвиток естетичних навичок: здатності бачити красу навколишнього світу, готовності зберігати її; - створення за допомогою сучасних програм макету - -- - оздоблення та презентації проєкту;

Номер слайду 9

Мета проєкту “Моє місто Кам’янське”

Номер слайду 10

Людину можна оцінювати дробом, чисельник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а знаменник те хороше, що про цю людину думають інші. То ж бажаю вам, щоб дріб у кожного з вас був завжди правильним!

pptx
Додав(-ла)
Волкова Ольга
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку