Ремонт у ванній кімнаті (задача на площу)Батьки вирішили зробити ремонт у ванній кімнаті, довжина якої 160 см ширина – 150 см. У магазині було запропоновано три види плитки для підлоги: 40×40 см по 51 грн за 1 плитку; 30×30 см по 38 грн за 1 плитку; 20×50 см по 24 грн за 1 плитку. Обчисліть: площу ванної кімнати у см2, площу однієї плитки кожного виду; кількість плиток кожного виду, потрібну для підлоги цієї ванної кімнати і їх вартість. Перевірте правильність своїх обчислень на макетах.
Трикутники (задача про нерівність трикутника)Обладнання: дерев’яні палички різної довжини Учні працюють в парах. На кожній парті є три набори паличок. Наприклад: 2 см, 3 см, 5 см; 2 см, 4 см, 5 см; 2 см, 5 см, 8 см Завдання: виміряти довжини паличок, скласти з кожного набору трикутники, порівняти довжину найбільшої палички із сумою двох інших. Якщо трикутник скласти можливо, порівняти кожну сторону трикутника із сумою довжин двох інших сторін. Висновки: трикутник можна побудувати за умови, що довжина кожної сторони трикутника менша за суму довжин двох інших сторін.
Мета проєкту “Моє місто Кам’янське”- зацікавлення учнів вивченням історії рідного міста; - виховання почуття патріотизму і гордості за свою країну та свого міста;- виховання в учнів інтересу до вивчення математики; - використання знань учнів з геометрії про обчислення площ;- реалізація наскрізних ліній «Підприємливість і фінансова грамотність" та «Громадянська відповідальність" через роботу в проєкті; - вироблення у школярів практичних дизайнерських навичок; - розвиток естетичних навичок: здатності бачити красу навколишнього світу, готовності зберігати її; - створення за допомогою сучасних програм макету - -- - оздоблення та презентації проєкту;