Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через розряд. Кути.

Про матеріал

Розробка уроку математики в 3 класі допоможе вчителю ознайомити учнів з додаванням і відніманням круглих сотень і круглих десятків з переходом через розряд; удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі та творчо їх опрацьовувати; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через розряд. Кути.

Мета: ознайомити учнів з додаванням і відніманням круглих сотень і круглих десятків з переходом через десяток; удосконалювати вміння розв’язувати задачі та творчо їх опрацьовувати; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Обладнання : мультимедійна презентація, підручник " Математика", косинці, казкові герої.

Хід уроку

Ι. Організаційна частина.

У нас сьогодні ніби свято,

Гостей зібралося багато.

Вітаємо вас, наші любі,

У світлій, затишній оселі.

Нехай урок наш для  вас буде,

Як пісня – дзвінким і веселим!

Гра " Склади девіз".

1 діяти 3 думати

5 сперечатися 6 доказово

4 оперативно 2 активно

8 обов'язково 7 для всіх

Діяти – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатися – доказово!

Для всіх – обов’язково!

ΙΙ. Актуалізація опорних знань.

Гра " Допоможи бджілкам".

  • Діти, сьогодні ми відвідаєм володіння королеви Математики. Королева влаштувала бал. До її палацу з’їжджаються гості: принцеса Геометрія, дівчинка Новинка, Незнайко, Буратіно, клоун Біб, Петрушка, Червона Шапочка, Капітан – качатко Піп.

Кожен з гостей підготував сюрпризи – завдання, пов'язані з темою уроку. Ви повинні їх виконати правильно, охайно і швидко. Це і буде перепусткою на королівський бал.


І сувора,й солов'їна

Математика – країна.

Вмій лиш спритно рахувати,

Вмій ділити, віднімати,

Можна швидко й додавати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

Ледарів у нас немає,

Вирушаємо у путь

Нас цікаві речі ждуть.

Капітан – качатко Піп

Прочитав багато книг,

Плавав він за океан,

В різних країнах побував

І до діток завітав.


Піп приніс для нас квитки,для маляток загадки.(завдання).

  1. Усний рахунок.

а) Гра " Допоможи бджілкам" ( слайд 1)

б) Гра " Я вмію швидко рахувати".

400 + 80+5 200+30+2

700+ 10+4 300+40+7 

600+50+8 800+60+3

  • Скільки сотень у числі 360;707; 800?
  • Скільки всього десятків у числі 745; 430; 80; 102?
  1. Математичний диктант.
  1. Запишіть цифрами числа: 596, 900, 705, 440, 88.
  2. Запишіть найменше і найбільше трицифрове число.
  3. Запишіть " сусідів" чисел: 800, 399, 240.
  4. Запишіть у сантиметрах: 6 м, 5 м 07 см, 3 м 70 см.
  1. – Дуже поспішає потрапити на бал нетерплячий Незнайко. Королева дала йому ось таке завдання: записати цифрами круглі числа від 100 до 1000.

Давайте глянемо, чи всі числа написав Незнайко. – Які пропустив?

100 200  400  500  700  800  1000

  • Самостійно запишіть числа.
  • Оскільки Незнайко не впорався із першим завданням, то королева запропонувала йому зазирнути в казкові будиночки і розкласти числа на розрядні доданки.
  1. Червона Шапочка в лісі була,

Від сірого Вовка втекла.

До королеви на бал прийшла,

А для діток квіточки – завдання принесла.

Вправа: 73 ( с. 74, підручник).

  • Хто з дітей впорається із завданням, ту квіточку Червона Шапочка візьме до букета королеви.

ΙΙΙ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми розглянемо прийоми додавання і віднімання круглих сотень і десятків, продовжимо роботу над задачами.

ΙV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення нового матеріалу. ( вправа 474)

Дівчинка Новинка мріє навчити дітей розв’язувати приклади нового типу, а потім потрапити на бал.

  1. Первинне закріплення. ( вправа 475)

Буратіно – пустунець

Не любив книжок, і грець.

Носом довгим лиш вертів,

А навчатись не хотів.

Подивіться от дивак:

Розв'язав він все не так.

За таку ось небилицю

Він одержав одиницю.

Давайте, малята,

Помилки виправляти,

Буратіно навчати.

100 – 700 = 400 500 + 100 – 300 = 400

300 + 300 = 500 640 – 600 = 50

900 – 400 – 200 = 200 640 – 40 = 700

 Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся

Раз – нагнувся, два – нагнувся,

Руки в сторони розвів,

Мабуть ключик загубив,

А щоб ключик цей дістати

Треба нам навшпиньки стати.

V. Розвиток математичних знань.


Я кумедний клоун Біб

І веселий, і завзятий,

Прийшов до вас в гості,

На свято веселе хочу потрапить,

Де ігри, забави, жарти і сміх –

Чекають сьогодні малята на всіх.

 

  1. Вправа 476 ( самостійно).

Петрушка в місті побував

І до нас ось завітав.

Для завзятих і кмітливих,

Працьовитих, нелінивих,

Тих, хто лічить швидше всіх,

Він задачі їм приніс.


  1. Задачі 478, 479, 480.
  • На бал бажає потрапити і принцеса Геометрія.
  1. Геометричний матеріал ( вправа 477)

а )  - Як називаються фігури? Назвіть їх.

       - Що називається кутом?

Кут – це фігура утворена двома променями, що виходять з однієї точки.

Спільний початок променів називається вершиною кута, а самі промені – сторонами кута.

Кути бувають прямі й непрямі.

б)  Практична робота.

- Накресліть у зошиті прямий кут.

- Позначте буквами його сторони і вершину.

в) Гра " Знайди прямий кут".

 - Знайдіть візуально прямі кути в класі.

. Підсумок уроку.

  • Чого навчилися на уроці?
  • Яке найважче було завдання?
  • Молодці, діти, ви допомогли всім гостям потрапити до королеви Математики на бал.
  • А тепер дізнаємося, чи вона задоволена вами.

Гра " Поле чудес".

VΙΙ. Домашнє завдання.

Виконати № 481, №482.

docx
Додав(-ла)
Босак Олена
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
2910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку