Урок "Ділення виду 80:8, 700:7. Задачі на дві дії. Складання рівностей"

Про матеріал

з'ясувати прийоми обчислень для випадків ділення виду 80:8, 700:7; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Тема: Ділення виду 80:8, 700:7. Задачі на дві дії. Складання рівностей.

Мета: з'ясувати прийоми обчислень для випадків ділення виду 80:8, 700:7; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: картки «Математичні несподіванки», зошити з друкованою основою, підручник М.Б.Богданович, Г.П. Лишенко Математика

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент

Учитель. Подивилися на мене.

                   Посміхнулися усі.

                  Чи готові до роботи? Молодці!

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

Перевірка домашнього завдання. (Учні з місця коментують розв'язання вправи №756 та задачі №757)

  1. Обчислити

Подані числа збільшити у 10 разів: 40,25,90,20,3,18,55,70…

Подані числа зменшити у 10 разів: 700,1000,150,80,120,440,20,800…

  1. Задача . У череді паслося 36 корів і телят. Телята становили четверту частину всієї худоби. Скільки паслось корів?
  2. Картки « Математичні несподіванки»
  1. Будь-яке одноцифрове число помнож на 7 додай ще 16
  2. До результату додай задумане тобою на початку число
  3. Одержаний результат поділи на 8, а потім відніми ще 2. Що залишилось? (Задумане число)
  4. Гра «Сонечко-сума»

Сума в центрі сонця сяє

Хто доданок другий знає,

Допишіть його вкінці

На протилежнім промінці

.

 

 

 

90                       160                   102

 

                                 

 

 

40                    220

 

 

 

 

 

5.Усно вправа №758

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми будемо вчитися виконувати ділення виду 80:8, 700:7. Розв'язувати задачі на дві дії. Складати рівності

Пояснення нового матеріалу, розглядаючи таблицю №759.

Фізкультхвилинка

Додавали,віднімали,

множили, ділили,

а задачу розв'язати

нам забракло сили.

Дружно ми усі встаємо,

фізкультпаузу почнемо.

Пострибаємо тихенько,

позгинаємось низенько.

Десять раз поприсідаєм –

і за парти знов сідаєм.

ІV. Робота з друкованим зошитом.

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

1. Фронтальне розв'язування задачі №760 та складання оберненої. Порівняння задач.

2. Задача №761 (письмово)

Прочитати задачу. У процесі повторення, за запитаннями записати її скорочений запис

Було – 90м

Витратили – на ? с. по 3м

Залишилося – 60м

Розглянути схему розв'язання.

3.Коментоване виконання вправи №762

Прочитайте, будь ласка твердження. Яке число більше (а). Отже, запишемо його першим, другим запишемо число 680. Щоб дізнатися, на скільки одне число менше від іншого, яку дію потрібно виконати? (Віднімання) Поставимо між ними знак мінус (-). Чому дорівнює різниця (140). Подивіться уважно, що ми отримали? (Рівняння). Розв'яжемо його.

а – 680 =140

Над другим твердженням проводимо аналогічну роботу.

VІ. Підсумок уроку

  • Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
  • Де виникали труднощі?
  • Які завдання сподобалися найбільше?

 

  • Поясніть спосіб обчислення прикладів

70:7, 900:9, 500:100, 60:6, 200:100, 400:4 – 100.     

Гра «Розшифруй назву казки»

К

99-88

  В                  

56:8

Ч

900:10

    И                     

60-80:10

Р

200:10

У

700:7

А

100-56

 

20

100

11

44

7

52

90

11

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Домашнє завдання №764,765.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
2347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку