Комбінована контрольна робота № 6 з математики Позатабличне множення і ділення.

Про матеріал

Дана контрольна робота сприяє формуванню ключових компетентностей:

компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);

загальнокультурну компетентність ( культура відносин в колективі);

інформаційно-комунікативну компетентність (уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію, уміння закрілювти нові знання);

здоров'язбережувальну компетентність ( уміння долати труднощі).

формуванню предметної компетентності:перевірити рівень знань учнів щодо вивчених випадків множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати самостійність, культуру оформлення письмових робіт.

Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА _____________

ТЕМА: Контрольна робота № 6

 

МЕТА: формувати ключові компетентності:

  •       компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);
  •       загальнокультурну компетентність ( культура відносин в колективі);
  •       інформаційно-комунікативну компетентність (уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання);
  •       здоров’язбережувальну компетентність ( уміння долати труднощі).

формувати предметні компетентності:перевірити рівень знань учнів щодо вивчених випадків множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на дво¬цифрове і трицифрове, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати са¬мостійність, культуру оформлення письмових робіт.

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Комбінована контрольна робота № 6

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення

І варіант

  1.               Розв’яжи задачу

Коли діти посадили саджанці – 8 рядів по 9 саджанців, то залишилося посадити ще 49. Скільки саджанців повинні були посадити діти?

  1.               Обчислити

40 2 = 

800 : 4=

3240=

  1.               Виконай ділення з остачею:

13 : 7=

44 : 8=

50 : 7=

  1.               Знайди значення виразів :

136•3 =

203•2=

4 • 243=

  1.               Обчисли

72 дм – 30 см =

2 грн – 45 к. =

  1.               Розв’яжи рівняння

150 + х = 400   у : 2 = 490

  1.               Одна сторона прямокутника дорівнює 6 см, а інша – у 3 рази менша. Знайди периметр прямокутника.
  2.               Запиши шість трицифрових чисел, використовуючи цифри 8, 2 і 3, на повторюючи жодної з них.

 

ІІ варіант

  1.               Розв’яжи задачу

Після того як на 7 човнах переправилося  по 9 туристів, на березі залишилося ще 48 осіб. Скільки туристів повинно було переправитися на інший берег?

  1.               Обчислити

30 • 3=

600 : 3=

2 • 280=

  1.               Виконай ділення з остачею :

17:7=

53: 8=

60 : 7=

  1.               Знайди значення виразів письмово

130•3=

208•4=

2 • 137=

  1.               Обчисли

8м – 50 см=

3грн – 36 к.=

  1.               Розв’яжи рівняння

240– х = 80  у : 2 = 360

  1.               Одна сторона прямокутника дорівнює 4 см, а інша – у 3 рази більша. Знайди периметр прямокутника.
  2.               Запиши шість трицифрових чисел, використовуючи цифри 7, 5 і 1, на повторюючи жодної з них.

 

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які завдання викликали труднощі?

 


 

 

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
6141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку