Дана контрольна робота сприяє формуванню ключових компетентностей:
компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);
загальнокультурну компетентність ( культура відносин в колективі);
інформаційно-комунікативну компетентність (уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію, уміння закрілювти нові знання);
здоров'язбережувальну компетентність ( уміння долати труднощі).
формуванню предметної компетентності:перевірити рівень знань учнів щодо вивчених випадків множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати самостійність, культуру оформлення письмових робіт.
МАТЕМАТИКА _____________
ТЕМА: Контрольна робота № 6
МЕТА: формувати ключові компетентності:
формувати предметні компетентності:перевірити рівень знань учнів щодо вивчених випадків множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на дво¬цифрове і трицифрове, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати са¬мостійність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
III. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Комбінована контрольна робота № 6
Позатабличне множення і ділення: усні обчислення
І варіант
Коли діти посадили саджанці – 8 рядів по 9 саджанців, то залишилося посадити ще 49. Скільки саджанців повинні були посадити діти?
40 • 2 =
800 : 4=
3•240=
13 : 7=
44 : 8=
50 : 7=
136•3 =
203•2=
4 • 243=
72 дм – 30 см =
2 грн – 45 к. =
150 + х = 400 у : 2 = 490
ІІ варіант
Після того як на 7 човнах переправилося по 9 туристів, на березі залишилося ще 48 осіб. Скільки туристів повинно було переправитися на інший берег?
30 • 3=
600 : 3=
2 • 280=
17:7=
53: 8=
60 : 7=
130•3=
208•4=
2 • 137=
8м – 50 см=
3грн – 36 к.=
240– х = 80 у : 2 = 360
IV. ПІДСУМОК УРОКУ
— Які завдання викликали труднощі?