Додавання і віднімання натуральних чисел в межах тисячі (за підручником Н.Листопад)

Про матеріал
За підручником Наталії Листопад Урок узагальнення і систематизації знань. З використанням лего
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання в межах 1000. Обчислення виразів і розв’язування задач.

Мета: узагальнювати і вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати числа в межах 1000; формувати вміння виконувати дії з числами, основою яких є вивчені обчислювальні навички; розвивати логічне і критичне мислення, уважність;

виховувати культуру математичного письма та мови, повагу до оточуючих, любов до математики.

                                                             Хід уроку

1)Організіційний момент.

 Налаштування на позитив. ЛЕГО (діти піднімають цеглинку того кольору з яким є асоціація і поступово складають вежу)

Хай в небі світить сонечко

Травичка хай росте

Пливе хмаринка в небі

І річка хай тече

Любов’ю все зігріємо

У дружбі краще жить

Ми до вершин крокуємо

Хай нам усім щастить

(Всі в гору піднімають складену вежу)

2)Перевірка д/з. Відповіді на питання, що виникли

3)Розв’язування задач та обчислення виразів .

Учень називає трьоцифрове число, а інший учень характеризує це число

    1.Яце це число? (парне чи не парне, чи кругле і т.д.)

     2.Яке попереднє число?

     3.Яке наступне число?

     4.Розклади на розрядні одиниці?

№122 виконуєм усно

Задача №123 записує самі дії

-Ребус (заготоалений на аркуші ) :    МІ 100

Задача

Задумали жителі міста обгородити сад, що знаходиться біля нього. І треба їм виміряти довжину огорожі. Відомо що сад має прямокутну форму. Довжина саду 220 м, а ширина на 50 м менша. Доможіть жителям міста знайти довжину паркану для загороджування саду.

Задача №125 (усно)

Фізкультхвилинка:

Встали всі біля парт і імітуєм те, що чуємо

Сильний вітер до землі гне дерева молоді, (всі низько нагинаються ),

А вони ростуть, міцніють (піднімаються)

Вгору тягнуться, радіють (встають навшпиньки і руки тягнуть угору)

Вирази №126 (з іменованими числами)

Задача №127 (малюнок схематично можна виконати на дошці)

Завдання (усно):

Хвалився мільйон, що він велике число, а 0-нічого не вартий, порожнє місце.

Як знищити мільйон однією математичною дією?

Завдання №128

4.Д\з: вирази 129, задача 130

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку