Додавання і віднімання раціональних чисел

Про матеріал
Додавання і віднімання раціональних чисел Мета уроку: систематизувати й узагальнити матеріал, вивчений у цьому теоретичному блоці, підготувати учнів до контрольної роботи; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; формувати комунікативні компетентності; виховувати наполегливість, уміння вести дискусію, працювати в групі. учні повинні формулювати правила додавання й віднімання раціональних чисел, описувати поняття модуля числа, розв’язувати вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання й віднімання раціональних чисел.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання раціональних чисел

Номер слайду 2

Епіграф уроку – вислів французького математика і державного діяча ХІХ століття Л. Карно«Перша умова, якої треба дотримувати в математиці, - це бути точним, друга – бути ясним і, наскільки можливо, простим».

Номер слайду 3

Обчисліть1) -10-22) 54+(-33)3) -4+104) -20+235) -7+86) -8+57) -3-108) 20-259) 6-1210) -35+3511) 78-8212)-14-2-12 А21 У6 К3 Ц1 І-3 О-13 Н-5 З-6 Н0 А-4 Н-16 Ь

Номер слайду 4

АУКЦІОН ЗНАНЬ

Номер слайду 5

І тур. Купівля жетонів

Номер слайду 6

Розминка

Номер слайду 7

Які числа називаються додатними?Які числа називаються від’ємними?Що таке координатна пряма?Яке число не є ні від’ємним, ні додатнім?Які числа називаються протилежними?Яке число не має протилежного числа?Які числа називаються натуральними?Які числа називаються раціональними?

Номер слайду 8

Що називають модулем числа?Як порівняти два від’ємних числа?Як додати два від’ємних числа? Чому дорівнює сума двох протилежних чисел?Як знайти суму додатного і від’ємного числа?У якій країні виникли від’ємні числа?Хто першим у Європі ввів від’ємні числа?

Номер слайду 9

Тестові завдання

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Відповіді1. Б2. Г3. Б4. В5. В6. Б7. В8. В9. Б10. Б

Номер слайду 12

Завдання на поновлення записів. Замість зірочок поставте «+» або «-».1. (*5)+(*7,5)=2,5.2. (*8)+(*8)=0.3. *9,7+(*4)=-5,7.4. *15+(*5)=105. 7,2*(-5,3)=12,5

Номер слайду 13

Відповідь1. (-5)+(+7,5)=2,5.2. (+8)+(-8)=0 , або (-8)+(+8)=0.3. -9,7+(+4)= -5,7.4. +15+(-5)=105. 7,2+(-5,3)=12,5

Номер слайду 14

Гра-тест «Вірю - не вірю»1. 100+(-35)>0 2. -130+200<2003. -3-5,73<74. -18+(-18)+(-3)>05. ǀ-5,17-3ǀ<12

Номер слайду 15

Розв’язування пізнавальних задач

Номер слайду 16

Гілки смородини витримують температуру до -5°С, а після загартовування вони можуть витримувати температуру, на 58°С нижчу. Яку температуру можуть витримувати гілки смородини після загартовування?

Номер слайду 17

Коли мороз сягає -40°С, температура тіла песця - +38°С, а білої куріпки - +43°С. На скільки температура тіл песця і куріпки вищі від температури повітря?

Номер слайду 18

Джмелі витримують температуру до -7,8°С, оси – вищу від цієї на 1,4°С, а бджоли – нижчу від цієї на 1,4°С. Яку температуру витримують бджоли й оси?

Номер слайду 19

Творчі вправи

Номер слайду 20

1. Накресліть координатну пряму з одиничним відрізком 1см (дві клітинки). Позначте на цій прямій точки А(3); В(-4,5); С(-2); D(-3); Е(2); Н(4,5)

Номер слайду 21

2. Виконайте дії:1) -0,65-(-0,44)+(-1,23)+8,1

Номер слайду 22

3. Розв'яжіть рівняння:1) ǀхǀ-2=3

Номер слайду 23

Аукціон

Номер слайду 24

Домашнє завдання. Повторити §26 - §27 Тестові завдання №2 ст.285

Номер слайду 25

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 серпня 2019
Переглядів
1000
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку