Кудіївецька ЗОШ І -ІІ ступенів
Конспект уроку
на тему
«Додавання мішаних чисел»
Підготувала
вчитель математики
Оберемок І. В.
2020 р.
Формування компетентностей:
предметна компетентність: сформувати вміння виконувати додавання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники;
ключові компетентності:
спілкування державною мовою — чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
соціальна та громадянська компетентності — співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі;
уміння вчитися впродовж життя — визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання та наочність: Картки з індивідуальним завданням. Підручник. Проектор. Лінійки для оцінювання. Кольорові прищипки. Цеглинки LEGO.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Перевірка готовності до уроку.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Учні здають зошити з виконаною домашньою самостійною роботою.
2. Вчитель відповідає на запитання що виникли в учнів під час виконання домашнього завдання.
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування
Звичайні дроби та їх види
Як додати два дроби з однаковими знаменниками
Мішане число – це …
Усний рахунок
15+5,
+11 +0
+0 +
+1 +
+9 +
Записуємо число класна робота
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розглянемо приклади додавання і віднімання мішаних чисел.
Задача 1. На столі лежали плитки шоколаду.
Скільки плиток шоколаду буде лежати на столі, якщо на стіл покласти ще плитки?
+ = ?
Рішення. Щоб розв'язати задачу, треба додати числа і
Оскільки , тоді
Відповідь: плитки шоколаду.
Робота з підручником с. 169
V. ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ
Учні за партами складають з цеглинок LEGO спочатку правильні дроби і читають їх, а потім неправильні дроби і читають їх. Потім складають дроби запропоновані вчителем та вишиковуються біля дошки в порядку зростання.
, , , , .
Біля дошки учні роблять вправи: потягнулись вліво ,
потягнулись вправо,
а тепер угору, вниз
та на місце йди хутчіш
VІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
Робота з підручником № 890
1) ; 2 ; 3); 4) ; 5) ; 6) =8.
Завдання на картках
1) х - , 2) х - , 3) х - .
Робота з підручником № 906
Кожен учень по черзі виконує додавання на дошці, потім учень записує всі відповіді в порядку зростання.
Завдання на картках
Перевірте додаванням правильність виконання дії віднімання:
1) ; 2) ; 3)
VІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
Тестові завдання з подальшою перевіркою:
1. Виберіть мішане число
А. Б. В. Г. 6
2. Чому дорівнює сума 5 +
А. Б. В. Г. 18
3. Чому дорівнює сума
А. Б. В. Г. 5
4. Яке з наведених чисел є коренем рівняння
5. Яка з наведених сум найбільша?
А. Б. В. Г.
6. Значення якого з наведених виразів дорівнює
А. Б. В. Г.
Відповіді: 1-В 2-Б 3-В 4-А 5-А 6-Б
Запитання до класу: Доповніть речення:
1. Сьогодні на уроці ми …
2. Мені знадобляться ці знання для …
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Прочитати § 26 . Виконати № 891, 907 Вивчити правило додавання мішаних чисел. Повторити дію віднімання.