Додавання мішаних чисел

Про матеріал
Відкритий урок з математики в 5 класі з фізкультхвилинкою та елементами гри в цеглинки LEGO
Перегляд файлу

Кудіївецька ЗОШ І -ІІ ступенів

  

 

 

 

 

 

Конспект уроку

на тему

«Додавання мішаних чисел»

 

 

 

Підготувала

вчитель математики

Оберемок І. В.

 

 

 

 

 

 

2020 р.

Формування компетентностей:

 предметна компетентність: сформувати вміння виконувати додавання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники;              

 ключові компетентності:

 спілкування державною мовою — чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;

 соціальна та громадянська компетентності — співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі;

 уміння вчитися впродовж життя — визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання та наочність: Картки з індивідуальним завданням. Підручник. Проектор. Лінійки для оцінювання. Кольорові прищипки. Цеглинки LEGO.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Перевірка готовності до уроку.

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Учні здають зошити з виконаною домашньою самостійною роботою.

2. Вчитель відповідає на запитання що виникли в учнів під час виконання домашнього завдання.

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

 Звичайні дроби та їх види

 Як додати два дроби з однаковими знаменниками

 Мішане число – це …

 Усний рахунок

15+5,                       

    +11                            +0

     +0                             +

      +1                            +

       +9                          +

Записуємо число класна робота

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розглянемо приклади додавання і віднімання мішаних чисел.

Задача 1. На столі лежали плитки шоколаду.

Скільки плиток шоколаду буде лежати на столі, якщо на стіл покласти ще плитки?

+ = ?

Рішення. Щоб розв'язати задачу, треба додати числа і

Оскільки , тоді

Відповідь: плитки шоколаду.

Робота з підручником с. 169

V. ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ

Учні за партами складають з цеглинок LEGO спочатку правильні дроби і читають їх, а потім неправильні дроби і читають їх. Потім складають дроби запропоновані вчителем та вишиковуються біля дошки в порядку зростання.

, , , , .

Біля дошки учні роблять вправи: потягнулись вліво ,

потягнулись вправо,

а тепер угору, вниз

та на місце йди хутчіш

VІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

Робота з підручником № 890

1) ;  2 ;  3);  4) ;  5) ;  6) =8.

Завдання на картках

Розв’яжіть рівняння:

1) х - ,    2) х - ,     3) х - .

Робота з підручником № 906

Кожен учень по черзі виконує додавання на дошці, потім учень записує всі відповіді в порядку зростання.

Завдання на картках

Перевірте додаванням правильність виконання дії віднімання:

1) ;    2) ;   3)

VІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ

Тестові завдання з подальшою перевіркою:

1. Виберіть мішане число

А.       Б.      В.        Г. 6

2. Чому дорівнює сума 5 +

А.       Б.      В.        Г. 18

3. Чому дорівнює сума

А.       Б.      В.        Г. 5

4. Яке з наведених чисел є коренем рівняння

5. Яка з наведених сум найбільша?

А.       Б.      В.        Г.

6. Значення якого з наведених виразів дорівнює

А.       Б.      В.        Г.

Відповіді: 1-В   2-Б   3-В   4-А   5-А    6-Б

Запитання до класу: Доповніть речення:

1. Сьогодні на уроці ми …

2. Мені знадобляться ці знання для …

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати § 26 . Виконати № 891, 907 Вивчити правило додавання мішаних чисел. Повторити дію віднімання.

 

docx
Додав(-ла)
Оберемок Інна
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 березня 2020
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку