Додавання натуральних чисел 5 клас

Про матеріал
Презентація на тему "Додавання натуральних чисел" за підручником Істера 5 клас
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:«Додавання натуральних чисел»5 клас НУШ

Номер слайду 2

Натуральний ряд чисел. Запитання В магазині ви придбали 3 зошита в клітинку і 2 в лінію. Скільки зошитів ви придбали? Як називаються компоненти при додаванні? Який спосіб додавання багатоцифрових чисел ви знаєте?

Номер слайду 3

Додавання натуральних чисел Додавати можна будь-які числа. Числа, які додають,називають доданками, а число, отримане в результаті додавання цих чисел, — сумою.4 + 7 = 11доданоксума

Номер слайду 4

Додавання багатоцифрових чисел Щоб знайти суму чисел, треба розмістити доданки один під одним так, щоб одиниці були під одиницями, десятки під десятками і т.д. 152 764 + 96 078 248 842

Номер слайду 5

Властивості додавання. Переставна. Від перестановки доданків сума не зміниться.4 + 3 = 73 + 4 = 7а + в = в +а. Приклад:

Номер слайду 6

Властивості додавання. Сполучна. Щоб до суми двох чисел додати третє, можна до першого числа додати суму другого і третього(4 + 3) + 7 = 4 + (3 + 7)(а + в) + с = а + (в + с)

Номер слайду 7

Окремі випадки додаванняа + 0 = а0 + а = а Якщо до будь-якого числа додати ноль, то сумою буде число.

Номер слайду 8

Робота з підручником№201 Виконай додавання2 0 3 1 7 69 3 8 9 8 2 4

Номер слайду 9

Робота з підручником№201 Виконай додавання:1) 88 639 + 75 089;2) 7 006 489 365 + 999 000 469;3) 148 495 + 251 505;4) 78 677 388 + 5 078 075 009.8 8 6 3 97 0 0 6 4 8 9 3 6 57 5 0 8 9+ 1 6 3 7 2 89 9 9 0 0 0 4 6 9+8 0 0 5 4 8 9 8 3 43) 148 495 + 251 505 = 400 0004) 78 677 388 + 5 078 075 009 = 5 156 752 397

Номер слайду 10

Робота з підручником№206 Збільши число:1) 27 139 на 14 573;2) 5 142 117 на суму чисел 242 319 і 35 473.27 139 + 14 573 = 2) 5 142 117 + (242 319 + 35 473) =«Збільшити на» дія додавання = 41 712 = 5 419 909

Номер слайду 11

Робота з підручником№208 Аліса помітила, що Капелюшник за сніданком випив 37 чашечок чаю, а за обідом — на 12 чашечок більше. Скільки чашечок чаю випив Капелюшник за обідом і сніданком разом?Сніданок: 37 чашок+Обід: ? На 12 більше=

Номер слайду 12

Робота з підручником. Скільки він випив чашок за обід?Сніданок: 37 чашок+Обід: ? На 12 більше=2) Скільки він випив чашок за день?37 + 12 = 49 чашок37 + 49 = 86 чашок. Відповідь: 86 чашокабо37 + (37 + 12) = 86 чашок

Номер слайду 13

Робота з підручником№213 Постав між виразами замість пропусків знак «>», «<» або «=», попередньо виконавши дії:1) 8 391 592 + 7 453 372 ... 9 592 347 + 6 252 617;2) 3 592 731 + 5492 + 10 111 ... 3 493 573 + 114 765.8 391 592 + 7 453 372 = 9 592 347 + 6 252 617 =15 844 96415 844 9648 391 592 + 7 453 372 = 9 592 347 + 6 252 617 Закінчити самостійно<=

Номер слайду 14

Робота з підручником№217 Першого дня у фермерському господарстві зібрали 13 223 кг картоплі, що на 1231 кг менше, ніж другого дня. Третього дня зібрали на 727 кг картоплі більше,ніж другого дня. Скільки кілограмів картоплі зібрализа три дні разом?1 день13 223 кг2 день? кг2 день? кг+ 1231+ 727?

Номер слайду 15

Робота з підручником1 день13 223 кг2 день? кг2 день? кг+ 1231+ 727?13 223 + 1231 = 14 454 кг 14 454 + 727 = 15 181 кг13 223 + 14 454 + 15 181 = 42 858 кг

Номер слайду 16

Підсумок Як називають компоненти і результат дії додавання? Які властивості дії додавання ти знаєш та в чому вони полягають? Чи зміниться число, якщо до нього додати нуль?

Номер слайду 17

45 551 Додаткове завдання Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять кожного дня 11 875 слів по справі, 5316 – з певним змістом, 27 981 – не задумуючись, а 379 слів краще б взагалі не говорили. Скільки всього слів в день говорять хлопчики і дівчатка Відпочиваючи після уроків?

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Опрацювати: §4 Виконати:№№ 203, 209

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
21 вересня 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку