Додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

Про матеріал
урок вивчення нового матеріалу. Мета уроку вивчення правил додавання та віднімання дробів з одаковими знаменниками та формування в учнів вміння застосовувати правила додавання та віднімання дробів для розв’язання вправ
Перегляд файлу

Тема: Додавання та віднімання звичайних  дробів з однаковими                                               знаменниками.

Мета:

  • Встановити правила додавання та віднімання дробів з одаковими знаменниками; формувати вміння застосовувати правила додавання та віднімання дробів для розв’язання вправ;
  • Розвивати обчислювальні навички, вміння аналізувати та робити висновки, логічне мислення;
  • Виховувати інтерес до предмета, правильність математичних записів.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: презентація, табличка, картки, підручник

План уроку

Етапи уроку

Час

І.  Організаційний момент.

1хв.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

5хв.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

3хв.

ІV Оголошення теми та мети уроку

1хв.

V Вивчення нової теми

10хв.

Фізкультхвилинка

2хв.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

12хв

VІІ. Домашнє завдання

1хв.

VІІІ Підсумки уроків

5хв

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент.

Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, налаштування дітей на роботу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слайд 1.

Про що цей мультфільм? На які думки він вас наштовхує?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Доповніть речення
  • Число записане над рискою дробу називається…
  • Число записане під рискою дробу називається…
  • Риска дробу позначає дію …
  • Звичайний дріб називається правильним, якщо …
  • Звичайний дріб називається неправильним, якщо…
  • З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, …
  1. Яку частину квадрата зафарбовано на малюнку?
  2. Заштрихуйте частини

ІV Оголошення теми та мети уроку

V Вивчення нової теми

Додавати і віднімати натуральні числа ми уже вміємо. Сьогодні навчимося додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками. Чому дорівнює

  ? Відповіді на ці запитання ми дізнаємось на нашому уроці.

Після перегляду презентації учні повинні сформулювати правила додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

Отже, щоб додати дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники і результат записати в чисельнику, а знаменник залишити той самий.

+=

Усно №1018 ст.230

Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника і записати в чисельнику, а знаменник залишити той самий.

-=

Усно № 1033 ст.231

  Правила додавання і віднімання дробів учням доцільно записати в зошити.

Фізкультхвилинка

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

Виконання вправ з підручника ст. 230- 232

№1019         №1022

№1034         №1036

Заповнити таблицю (робота в парах)

a

 

b

 

 

a+b

 

 

 

 

a-b

 

 

 

 

 

 

 

Додаткові задачі

  1. Василько склав такий план розміщення овочів на ділянці: ділян­ки — морква, — редиска, — буряк, а — картопля. Чи вдасться здійснити цей план?
  2. Поставте замість зірочок знаки «+» або «-» так, щоб була правильна рівність: *** = . Як інакше можна записати число в правій частині рівності?

VІІ.Домашнє завдання

Параграф 26, №1021, 1023, 1035

VІІІ Підсумки уроків

Історична довідка

Математики стародавнього Єгипту замість звичайних для нас знаків «+»і«-» використовували знаки «» і «» («ноги, що йдуть»).

Зараз ви зможете дізнатись, яку із дій позначали цими знаками. Серед рівностей

1) =;  2) =; 3) =; 4) =.

одна неправильна, інші правильні. Яка дія позначена знаком ? ?   

Як додати (відняти) два дроби з однаковими знаменниками?

Я бачу, ви навчилися швидко додавати і віднімати дроби.

Які завдання виконувалися легко? Які складніше? Що сподобалося?

Виставлення оцінок.

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку