Додавання виду 45+7 способом округлення. Розв’язування задач, які містять змінні.

Про матеріал
Розробка уроку з математики, яка містить цікаві завдання та матеріали ігрового характеру, що відповідають навчальній програмі уроків у 2 класі.
Перегляд файлу

Тема: Додавання виду 45+7 способом округлення. Розв’язування  задач, які містять змінні.

Мета: ознайомити учнів з новим прийомом додавання; вдосконалювати вміння учнів виконувати додавання способом округлення; роз­вивати математичну мову; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання (с. 54, завдання 299; 300)

2. Усна лічба

1) Доповніть до 12.

2) Збільшить на 7.

3. Гра «“Зайве” число»

100; 90; 80; 70; 50; 20.

31; 32; 35; 73; 39.

44; 55; 35; 66; 22.

4. Гра «Обери»

— З кожної пари виразів випишіть вираз із меншим значенням.

17 – 9 і 12 – 3; 16 – 7 і 12 – 9; 3 + 9 і 4 + 8; 9 + 4 і 9 + 7.

5. Гра «Віконечка»

— Доберіть числа, щоб рівності були правильними.

4 + 9 =     + 6

8 +     = 16 + 1

3 +      = 6 + 6

15 – 9 =     – 6

9 + 9 =       + 10

8 + 6 =      + 7

6. Хвилинка каліграфії (с. 55)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з деякими прийомами додавання двоцифрових чисел.

IV. Розвиток математичних умінь.

1. Робота за підручником (с. 55)

Завдання 301. Робота в групах

Гра «Швидка відповідь»

1) Доповніть кожне з чисел до 10.

2) Кожне число замініть круглим, близьким до нього.

Завдання 302. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте, як виконали додавання.

45 + 7 = 45 + 10 – 3 = 52

53 + 9 = 53 + 10 – 1 = 62

Завдання 303. Письмове виконання завдання з коментуванням

57 + 7 = 57 + 10 – 3 = 64 35 + 8 = 35 + 10 – 2 = 43

87 + 6 = 87 + 10 – 4 = 93 15 + 9 = 15 + 10 – 1 = 24

Завдання 304. Робота в парах

Учні знаходять значення виразу зі змінною.

Завдання 305

Під час повторення умови один учень на дошці складає вираз та знаходить його значення.

Завдання 306

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Самостійна робота

17 – 9

4 + 7 – 9

16 – 9

5 + 9 – 6

13 – 8

13 – 4 + 9

13 – 7

12 – 5 + 81

2. Робота над задачами

У сітці було 12 кг цибулі. Першого дня продали 4 кг цибулі, а другого — 5 кг. Скільки кілограмів цибулі залишилося в сітці?

Розв’яжіть задачу двома способами.

Периметр трикутника 12 см. Довжини двох сторін 5 см і 4 см. Знайдіть довжину третьої сторони.

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

  • Побудуйте 3 многокутники так, щоб кількість сторін у кожній наступній фігурі збільшувалася на 1.
  • Побудуйте пряму і поставте на ній точки А, В і С так, щоб АВ = 3 см, ВС = = 2 см. (Розгляньте 4 випадки розташування точок на прямій.)
  • Побудуйте 4 чотирикутники і проведіть у кожному відрізок так, щоб утворилися:

а) два трикутники;

б) трикутник і чотирикутник;

в) два чотирикутники;

г) трикутник і п’ятикутник.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— З якими прийомами обчислень ознайомилися?

VII. Домашнє завдання

С. 55, завдання 307; 308.

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку