Застосування дужок для запису числових виразів. Порядок виконання дій у виразах з дужками.

Про матеріал
Розробка уроку з математики , яка містить розгорнуті етапи уроку, матеріали ігрового і творчого характеру для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Тема:  Застосування дужок для запису числових виразів. Порядок виконання дій у виразах з дужками.

Мета: ознайомити учнів з порядком виконання дій у виразах, які містять дужки; розви­вати мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення один до одного, етичні навички.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватиме старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти — просто молодці!

II. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання (с. 45–46, завдання 245; 246)

2. Усний рахунок.

1) Цікаві рамки.

2) Обчисліть усно.

  • Знайти суму чисел 5 і 2. Відняти її від числа 10.
  • До числа 8 додати різницю чисел 9 і 3.

Учитель. Якщо треба додати чи відняти суму або різницю чисел, то її за­писують у дужках.

10 – (5 + 2)

8 + (9 – 3)

3. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

2; 3; 6; 7; 10; 11; ?; ?; ?; ?.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з порядком виконання дій у ви­разах, які містять дужки.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 46–47)

а) Пояснення вчителя.

— Іноді дії у виразах можна виконувати не по порядку. Дія, що викону­ється першою, береться в дужки: ( ). Ці значки не прості, а чарівні. Їх застосо­вують, щоб змінити порядок виконання дій у виразах.

Якщо у числовому виразі є дужки, то першою завжди виконують ту дію, що в дужках.

17 – (4 + 5) = 17 – 9 = 8

Вираз читають так: «Від 17 відняти суму чисел 4 і 5».

Завдання 248

Учні читають вираз і обчислюють за зразком.

Завдання 249

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Завдання 250. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають рівності; нерівності, в яких поставили знак «більше»; знак «менше».

Завдання 252

Учні складають і розв’язують задачі за коротким записом, порівнюють задачі.

Завдання 253. Усне виконання завдання

— Яка фігура не є многокутником?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Обчислення значень виразів з дужками

  • Від числа 12 відняти суму чисел 7 і 2.
  • До числа 8 додати різницю чисел 13 і 6.

2. Робота над задачею

На стоянці було 12 автомобілів. Спочатку від’їхало 4 автомобілі, а потім — ще 3. Скільки автомобілів залишилося на стоянці? (Перевір відпо­відь, розв’язавши задачу іншим способом.)

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

  • У трьох братів по одній сестрі. Скільки всього дітей у сім’ї? (4)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • В якому порядку виконують дії у виразах з дужками?

VII. Домашнє завдання

С. 47, завдання 254; 255.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку