Правила додавання суми до числа та віднімання суми від числа. Розв’язування складених задач.

Про матеріал
Розробка уроку з математики , яка містить вправи логічного характеру та різноманітні прийоми роботи з учнями 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Правила додавання суми до числа та віднімання суми від числа. Розв’язування складених задач. 

Мета: ознайомити учнів застосовувати правила додавання до числа суми і віднімання суми від числа; продовжити роботу над удосконаленням техніки усної лічби; формува­ти навички аналізу задачі; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, просторову уяву; виховувати спостережливість, допитливість.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль ,корекція за закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання (с. 48, завдання 263; 264)

Учні зачитують числові вирази №263 та пояснюють порядок виконання дій.

2. Усний рахунок

34 + 25

9 + 7

14 – 6

68 – 43

 

3. Хвилинка каліграфії (с. 49)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з правилами додавання до числа суми і віднімання суми від числа.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 49–50)

Завдання 265

Учні «ланцюжком» читають вирази і обчислюють їх значення.

Завдання 266. Колективне опрацювання матеріалу

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

— Задачу можна розв’язати виразом: 8 + (2 + 7).

— Обчислимо зручним способом: 8 + (2 + 7) = (8 + 2) + 7 = 10 + 7 = 17.

Запам’ятай! Щоб додати до числа суму двох чисел, достатньо додати до цього числа один із доданків, а до отриманого результату додати другий доданок.

Завдання 267 (з коментуванням)

Завдання 268

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

— Задачу можна розв’язати виразом: 15 – (5 + 3).

— Обчислимо зручним способом:

15 – (5 + 3) = (15 – 5) – 3 = 10 – 3 = 7.

Запам’ятай! Щоб відняти суму двох чисел від третього числа, достатньо відняти від цього числа один із доданків, а від отриманого результату відняти другий доданок.

Завдання 269 (з коментуванням)

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Розв’язування логічних завдань

На дереві сиділи три пташки. До них прилетіли ще дві пташки. Кіт під­крався й схопив одну пташку. Скільки пташок залишилося на гілці? (Жодної)

Сума трьох парних чисел дорівнює 12. Напишіть ці числа, якщо відомо, що доданки не є одними й тими самими числами.

      +      +      = 12. (2 + 4 + 6 = 12)

2. Робота в парах

Знайти значення виразів №270

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Які правила обчислень запам’ятали?

VII. Домашнє завдання

С. 50, завдання 272; 273.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку