Домашні улюбленці "розробка уроку"

Про матеріал
Урок про домашніх улюбленців з екологічним вихованням. Мета: навчати лексики з теми «Домашні улюбленці»; практикувати лексичні одиниць у мовленні; розвивати навички читання; виховувати інтерес до англійської мови за допомогою цікавих ігор. Формувати в учнів ціннісне та бережливе ставлення до природи; спонукати в дітях бажання доглядати за природою і тваринами, берегти і зберігати природні багатства.
Перегляд файлу

Учитель: Лазаревич Дана Вячеславівна

Клас: 3

Тема: Домашні улюбленці

Мета: навчати лексики з теми «Домашні улюбленці»; практикувати лексичні  одиниць у мовленні; розвивати навички читання; виховувати інтерес до англійської мови за допомогою цікавих ігор. Формувати в учнів ціннісне та бережливе ставлення до природи; спонукати в дітях бажання доглядати за природою і тваринами, берегти і зберігати природні багатства.

Обладнання: TЗН.

Хід уроку

I . Організаційна частина

1.1. Організація класу

Hello, children. My name is Dana Vyacheslavivna. I am your teacher today.

1.2. Введення в іншомовну атмосферу

Look at the screen. 1)Listen, I'm reading.

One, two, three

One, one, one

Please cat run!

Two, two, two

The dog is after you!

Three, Three, Three

Birds on a tree,

Four, four, four,

Cats on the floor! (cлайд 1)

2)What is this talk about? (Про що ця скоромовка?)

3) Listen and repeat, line by line.(Слухайте і повторюйте рядок за рядком.)

4) Read with me. (Читайте зі мною.)

5) Read without me. (Читай без мене.)

6) Everyone reads quickly. (Кожен читає швидко).  Stas read pleasе…

 

II. Основна частина

2.1. Семантизація лексики

Listen carefully to the new words. (послухайте уважно нові слова)

cupboard — шафа

swing — гойдалка

bed — ліжко

Repeat after me. (повторюйте за мною)

Ivan, read the words. (Іван прочитай слова) (слайд 2)

  1.      Game. Match the pictures with the words. (зіставити картинки зі словами)

Do you name the word and say what it is? (ви називаєте слово і  говорите що це?) Let’s start with...(почнемо з …). Now…(тепер …) (слайд 3-5)

  1.      Game. Arrange the letters in the correct order (розташуй букви в правильному порядку)

Arrange the letters in the correct order to make a word. (розташуй букви в правильному порядку щоб вийшло слово)

(Is the task clear? Зрозуміло завдання?)

Who knows what this word is? (хто знає що це за слово)

What is the first letter? (яка перша буква ?) What is the next letter? (яка наступна буква?) (слайд 6-8)

2.2. Фізкультхвилинка (слайд 9)

Let's rest, please stand up. (давайте відпочинемо, будь-ласка, встаньте) Repeat the movements. (повторюйте рухи будь ласка)

https://youtu.be/ULbVJEjW5W8

2.3. Пояснення граматики (слайд 10)

Сhildren repeat after me. Діти повторюємо за мною.

Prepositions: in(в)  on(на)  under(під). Також, щоб сказати ці слова перед початком додаємо is.

  1.      Game. So what do you see? You need to name the picture and the sentence that corresponds to it. Отже що ви бачите. Вам потрібно назвати малюнок та речення яке йому відповідає. 

  1. Game. Each in turn will now ask questions and the other will answer. Кожен по черзі тепер буде задавати питання а інший відповідати. (слайд 11)

Do you like to spend time in nature? (чи любите ви проводити час на природі)

And do you like to walk with animals in the yard? And how do you take care of them? (А чи подобається вам на подвір’ї гуляти разом з тваринами? А як ви про них піклуєтесь?)

(дітки 3 класу розумнички та обожнюють тваринок, тому за ними піклюються доглядають та їх годують) (сдайд 12)

  1. Game. «Behavior in nature». (гра «Поведінка в природі») (слайд 13)

Now let's play a game called "Behavior in nature". Children, the screen shows 2 colors green and red. A picture will appear each time. If this cannot be done, then the drawing is attributed to the red color and you say red. If everything is correct in the picture, then we attribute it to the green color and say green.

А зараз пограємо в гру, яка називається «Поведінка в природі».  Діти, на екрані зображені 2 кольори зелений та червоний. Кожного разу буде з’являтися картинка. Якщо цього не можна робити, то малюнок відносимо до червоного кольору і ви говорите red. Якщо на картинці все вірно, то відносимо до зеленого кольору і говоримо green.

https://learningapps.org/4339667

  1. Game. «Sort the garbage» (гра «Посортуй сміття») (слайд 14)

https://learningapps.org/4371846

Children, we have 4 containers: organic, glass, plastic, paper. Every time a certain picture will appear, you name it as this word would be in English, and you will take turns to answer which column to assign it to. So, Margarita, what do you see? In which container do we put it?....

Дітки, в нас є 4 контейнера це: органіка, скло, пластик, папір. Кожен раз буде з’являтися певний малюнок ви називаєте як це слово буде англійською, а ви по черзі будете відповідати в яку колонку його віднести. Отже, Маргарита, що ти бачиш? В який контейнер ми це відносимо?....

2.4. Використання вивчених слів (слайд 15)

Make 1 sentence with the learned words and 1 sentence about your pets. (складіть 1 речення з вивченими словами та 1 речення про ваших домашніх тваринок)

 

  III. Заключна частина

3.1 Пояснення домашнього завдання

Homework. Repeat the learned words (повторити вивчені слова)

3.2 Підведення підсумків

  1. Game “Crocodile”

You have to show your classmates with a movement the word we learned in the lesson, and they have to guess what it is. And so let's start with. (ви повинні своїм однокласникам показати рухом  слово, яке ми вивчили на уроці, а вони повинні відгадати що це. І так почнемо з..)

  1.           Рефлексія (слайд 16)

What’s your mood now? (який у вас зараз настрій?) (good хороший; excellent чудовий; bad поганий; normal нормальний)

OK. Have nice day. Bye!

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку