СТРЕС захисна реакція організму, спрямована на допомогу людині в подоланні складних життєвих ситуацій.
Номер слайду 3
Стресорами можуть бути фізичні та психічні подразники, реальні чи уявні. Людина реагує не лише на справжню фізичну небезпеку, але й на загрозу чи нагадування про неї.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Діти та підлітки помічають і реагують на стрес у своїй родині, а також переживають свій власний стрес. Важливо вчасно розпізнати стрес у дітей та підлітків і надати цим належну допомогу.
Номер слайду 7
В цілому, причиною стресу у дітей та підлітків може бути що завгодно, що викликає у них страх і тривогу.
Номер слайду 8
Ознаки стресу у дітей та підлітків Діти молодшого шкільного віку Діти 10-12 років і підлітки Недовірливість Скарги щодо головних болів Почуття, що тебе не люблять Відсутність апетиту Проблеми зі сном Потреба часто ходити в туалет Байдуже ставлення до школи Аутизм Переживання відносно майбутнього Злість Втрата ілюзій Недовіра до всього світу Низька самооцінка Головні болі та болі в шлунку Бунтарська поведінка
Номер слайду 9
Існують певні методи, за допомогою яких ми, батьки, вчителі, можемо допомогти дітям справлятися зі стресом та розуміти трагедії світу, що їх оточує.
Номер слайду 10
Не говоріть " командним тоном”, не використовуйте у звертанні такі вирази, як " ти повинен”, " ти мусиш це зробити ,” не використовуйте своє становище: " я старший за віком,” "мені видніше”...
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
де описуються сюжети подолання страху героями.
Номер слайду 16
поговоріть з дитиною про ті почуття, яких вона зазнала або відчуває. .
Номер слайду 17
І що ці почуття – нормальні. Розмову про почуття можна супроводжувати малюванням на вільну тему або ліпленням. А потім обговорити – що намальовано, що це означає.
Номер слайду 18
Не варто говорити: «Тобі це не зрозуміти», «Зрозумієш, коли виростеш», «Я не можу тобі пояснити». Завжди є що сказати.
Номер слайду 19
не можна дозволяти дитині стати тираном.
Номер слайду 20
це прямий шлях до формування постстресових розладів.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
«Діти почувають себе краще,» коли бачать, що дорослі створюють середовище, в якому є повага та моральність. Це дуже важливо, бо інакше діти не напрацюють позитивних почуттів до свого оточення і до свого майбутнього. Інколи можна допомогти, просто вислухавши дитину.
Номер слайду 23
Потрібно підтримувати віру в дитини, що ситуація вирішиться на краще. Потрібно слухати і чути дитину!
Номер слайду 24
«Найкращий спосіб зробити дитину хорошою - це зробити її щасливою.» Оскар Уайльд