Допомога лісовим звірям. Урок математики. Тиждень 13

Про матеріал
Підсумковий урок з математики в 1 класі. Після цього уроку учні зможуть розв*язувати прості задачі ; краще обчислювати вирази в межах 10.
Перегляд файлу

Урок – казка                                     з математика                              1 клас                          «Вправи для складання та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10»

 

 

 

Мета: Удосконалювати вміння учнів, виконувати вправи та розв’язувати задачі на засвоєння і застосування таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам'ять; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.

Тип уроку: підсумковий урок-казка з використанням інтерактивних технологій.

Обладнання: предметні та сюжетні малюнки, 6-цеглинок, ялинка, ялинкові іграшки, цукерки, мікрофон.

 


І. Організаційний момент.

-Встали рівненько. Розпочинаємо урок математики.

-Сідайте!

Вже дзвінок наш дав сигнал

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Працювати починаймо

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Діти, до нашого класу надійшов лист від Мудрої Сови. (слайд 1)

-Що в ньому ?

-Прочитаємо?

-Ось такий лист.

      (Любі діти, до вас звертається лісова вчителька – Сова. Мені дуже потрібна ваша допомога, мої учні лісові звірята хотіли прикрасити іграшками ялинку до Нового року. Але чаклунка Зима викрала іграшки. І тепер хоче щоб мої лісові звірята виконали цікаві математичні завдання. Допоможіть, будь ласка їм).

-Ну, що допоможемо звірятам?

-Тоді давайте так: закріпимо наші знання і допоможемо лісовим мешканцям.

-Тож починаємо працювати.

            Наш девіз

  Міркувати – швидко!

  Відповідати – правильно!

  Лічити – точно!

  Писати – гарно.

  1. А ось і перше завдання від Зими для зайчика.(слайд 2)

-Усний рахунок 

-Сіли всі рівненько, склали ручки, починаємо рахувати.

а) – від 1 до 10, від 10 до 1.

б) – назвіть парні числа, непарні (7, 8, 9, 10, 8, 3, 1)

-Давайте назвемо парні та непарні числа.

- Ітак 7 3 8 10                              2 7 4 10

  1. 5 6 9                               10 5 3 6

           1 9 2 5                               8 2 10 1 5

-А тепер давайте  назвемо сусідів чисел 7 3 6 2 9 5

-Молодці, ви впорались із завданням, Зима передає вам перші 4 кульки.

  1. Друге завдання Зима приготувала для Ведмедика. (слайд 3)

-Це завдання Лего цікаве, ще зовсім нове.(слайд 4)

а) Приклади 6-цеглинок.

б) Задачі.

-Молодці. Зима передає ще дві кульки.

  1. Слідуюче завдання для вовчика-братика. (слайд 5)

- Це завдання – робота в зошиті.

- Відкриваємо зошит.

- Каліграфічна хвилинка:

- Давайте пригадаємо правила написання.

- Зошит свій я відкриваю,

   І під нахилом кладу,

   Ручку правильно тримаю

   Сяду рівно, не зігнусь.

   За роботу я берусь.

- Сьогодні 1 грудня 2020 року.

- Тому вам потрібно написати. Один рядочок – 1, один – 2.

- Пишемо старанно.

- Ну, що продовжуємо допомагати лісовим героям виконувати нелегкі завдання?

- Слідуюче завдання – розв’яжіть приклади на додавання, а потім складіть 2 приклади на віднімання.

          5+3=8                                              7+2=9

          8-5=3                                               9-7=2

          8-3=5                                               9-2=7

-Давайте згадаємо, як називаються числа при додаванні, при відніманні.

-Молодці. Зима задоволена вашою роботою і прередає вам ще 3 кульки.

  1. Продовжуємо урок.

Фізкультхвилинка 

-Ви дуже добре працюєте і вам потрібно відпочити.

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали – сіли, встали – сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

-Зимі дуже сподобалось як ви відпочили і передає ще одну кульку.

  1. У нас залишився ще один мешканець лісу, це Лисичка. (слайд 7)

І Зима приготувала для неї задачу.

(Давайте пригадаємо у задачі завжди повинно бути: умова, запитання, розв’язання, відповідь).

- Слухайте задачу.

-Останнє завдання для Лисички:

Порівняйте числа

7       9                                                  2       2

5       4                                                  0        3

1        8                                                 7         10

- Молодці! Зима передає ще 3 кульки.

ІІІ. Підсумок урок

-Ось і прикрасили ялинку для наших звірів.
- Чиє завдання вам сподобалося?

Гра «Мікрофон»

- Сподобався вам сьогоднішній урок?

- Яке завдання було складніше?

- Чи з усіма завданнями ви впоралися?

Молодці!

Всі старанно працювали!

Довго йшли ви в цю країну.

Шлях важкий без відпочинку.

Перешкоди подолали.

Всі задачі розв’язали.

Тож настав гостинний час.

- Зима передає і вам новорічні кульки для вашої ялинки. А лісові мешканці, ось такі солодощі за допомогу і старанність на уроці.

- Урок закінчено!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку