Допоможемо змійці зашипіти

Про матеріал
Конспект індивідуального логопедичного заняття в молодшій групі по постановці звука Ш підготувала та провела вчитель – логопед ДНЗ № 25 Голуб Ольга Олександрівна.
Перегляд файлу

news-7QKolJLmD5hello_html_6455d2e0Управління освіти Бахмутської міської ради

 

Картинки по запросу детские Ñ„Ð¾Ð½Ñ–Міський методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект індивідуального

            логопедичного заняття

            в молодшій групі 

           по постановці звука Ш

           підготувала та провела 

           вчитель – логопед  ДНЗ № 25

            Голуб Ольга Олександрівна.

 

C:\Users\IraOni\Desktop\LOGO_SYNERGY.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     м. Бахмут  2019

 

Вікова група: молодша

Розділ програми:   звукова культура мовлення  

Вид заняття:  заняття-гра

Тип заняття: індивідуальне

Тема:  Допоможемо змійці зашипіти

Мета заняття:

Корекційно - розвиваючі завдання:

- розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату;

- розвивати слухове сприймання;

- розвивати мовне дихання та вміння регулювати силу голосу;

 Корекційно - навчальні завдання:

- сформувати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звука [ш];

Корекційно - виховні завдання:

-  виховувати бажання говорити правильно.

 Матеріал: стійка-віталочка, відео запис змійки,змія з театру звуковимови,артикуляційний лабіринт,гра для розвитку дихання «Довгий язичок»,картинки  для слухової уваги,будиночок артикуляції звука Ш,медаль.

Хід заняття.

  1. Організаційна частина

Гра вітання «Веселі зустрічі».

  1. Основна частина

1.Перегляд відео «Мовчазна змійка»

Змійка з'їла багато морозива взимку і втратила голос. Допоможемо їй його повернути?

-Так.

Ось послухай як раніше розмовляла змія(аудіо запис:ШШШШ)

2.Тренуємо язичок. Артикуляційний лабіринт.

Комплекс артикуляційної гімнастики для звука Ш.

1.“Віконце”

2.“Сопілочка”

3. «Лопаточка»

4.“Чашечка”

5.“Чистимо зубки”

6.“Гойдалка”

3.Вправа для розвитку мовного дихання.

«Довгий язичок»

 4.Знайомство з правильною артикуляцією звука Ш.

Похожее изображениеБудиночок звука Ш.

Картинки по запросу клипарт  змейкиКартинки по запросу артикуляция звука ш в картинкахКартинки по запросу артикуляция звука ш в картинкахКартинки по запросу артикуляция звука ш в картинкахАртикуляція звуку Ш:
• губи трохи витягнуті вперед;
 зуби злегка розкриті;
• широкий кінчик язика піднімається до твердого піднебіння, утворюючи з ним щілину;
• бічні краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів;

 


5.Вправа для розвитку фонематичного слуху «Що ще може шипіти?»

 

Картинки по запросу клипарт  мішки в норке

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки по теме осень для детского сада

 

Картинки по запросу што может шипеть

6.Давай ти спробуєш теж зашипіти.

А тепер змійка.

Ти молодець. Сам навчився і змійці допоміг повернути голос.

  1. Заключна частина. Рефлексія 

1.Кому ти допоміг?

Змійка дякує тобі. Вона більше ніколи не буде їсти морозиво взимку.

Тепер і ти і змійка можуть правильно вимовляти звук Ш.

Ти можеш навчити шипіти інших дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
2 жовтня 2019
Переглядів
1241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку