Слайд 2-3
Потужний потік нової інформації, застосування комп'ютерних технологій у різних сферах життя людини, розповсюдження ігрових приставок і комп'ютерів мають великий вплив на виховання сучасної дитини і її сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер її улюбленої практичної діяльності, і захоплення. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати з підручника, довідників, лекції вчителя. Але сьогодні, з огляду на сучасні реалії, учитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання: навіщо це потрібно? Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі використання комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.
Саме тому сьогодні широко використовуються цифрові технології, які могли б найбільш повно враховувати вікові особливості, інтереси, нахили, здібності кожного учня. У досвіді поєдналися елементи традиційних уроків та сучасні інноваційні методи роботи з учнями.
Слайд 4
Важливою складовою ефективного використання електронних ресурсів для організації співпраці на уроці є вміння підбирати інструменти та створювати контент. Вчитель повинен вибрати програмне забезпечення, яке відповідає потребам навчального процесу.
Сьогодні поговоримо про ті, які я використовую.
Слайд 5-6
Зум Що можна робити:
Гугл міт – безкоштовна платформа для користувачів гугл, котрі мають там свою пошту. Вона дозволяє проводити безкоштовні зустрічі з учнями. Її переваги у легкому інтерфейсі, для того щоб приєднатися до зустрічі досить лише перейти за посиланням. Чудова якість відео і звуку і навіть п»ятикласники легко зможуть приєднатися до уроку. Також є демонстрація екрану.
Майкрософт тімз — це цифровий центр, який потрібен вчителям і керівникам шкіл. Він об’єднує розмови, вміст і програми в одному місці, спрощуючи робочий процес для адміністраторів і дозволяючи вчителям створювати яскраві, персоналізовані навчальні середовища. За допомогою Teams ви можете створювати спільні класи, персоналізувати навчання за допомогою завдань, спілкуватися з колегами в професійних навчальних спільнотах (PLC) і оптимізувати спілкування персоналу. Коротше кажучи, це єдиний інструмент, який може допомогти вихователям з адміністративними та класними завданнями, заощаджуючи час вчителів і навчаючи учнів майбутнім навичкам. Ви можете ставити оцінки і програма сама вираховуватиме середній бал і загальну успішність учнів, тим самим визначаючи теми над якими треба попрацювати ще і так далі.
Переваги всіх цих платформ у тому, що для них не обов’язково мати персональний комп’ютер кожному учню, достатньо лише смартфона і завантажити будь-який застосунок.
Слайд 7
тепер перейдемо безпосередньо до засобів, які урізноманітнюють вивчення біології Добірка online платформ та інструментів які зроблять вивчення біології цікавим та ефективним.
Активно використовую ютуб-ролики, для демонстрації будов організмів, їхнього значення у природі, профілактику хвороб. Цікаві відео легко сприймаються учнями і дають образне уявлення з будь-якої теми, бо інформації на цій платформі неймовірна кількість.
Зараз вам продемонструю уривок з навчального ролика.
Слайд 8
Великий методичний потенціал має сервіс «LearningApps», на якому розміщені кращі дидактичні зразки вправ (вікторини, із ключем, незакінчені речення, кросворди, встановлення відповідностей тощо). Найголовніше це те, що я маю можливість створювати власні різнотипні завдання. Мої учні обожнюють виконувати завдання саме на цій платформі, вона приваблює їх простотою інтерфейсу та різноманітністю форм. Сайт дозволяє обрати рівень завдань – від початкової школи до післядипломної освіти. Ця платформа дає можливість розбавити рутинні завдання.
Слайд 9
Чим цей інструмент гарний?
Він безкоштовний. Ви можете працювати з дошкою змінююючи її колір. Тобто на аркуші в клітинку, в лінію, в крапочку або клітинку потемніше, як вам треба або як вам подобається.
Цікавим є те, дошку можете використовувати під час уроків на відкриваючи програму для ведення відеоконференцій і можна поєднувати Jamboard з будь якою програмою де є функція демонстрації екрана. Наприклад, Skype, Zoom, Google Meet.
Можете просто надати посилання на дошку і ви та ваш учень разом на ній працювати. Просто відкривши кожен на своєму комп’ютері, планшеті або смартфоні з будь якою операційною системою.
Наприклад я прикріпила до дошки картинку будови клітини без надписаних органел, надала учням доступ до дошки і вони можуть самостійно дописати відсутні назви.
Слайд 10
Найчастіше я користуюся платформою Мозаїк веб, вона має надзвичайно велику кількість переваг. Це відео-формат, 3д формат, електронні підручники та зошити, також є змога задавати та виконувати домашнє завдання. Та ця платформа платна. Учні можуть отримувати навички та вдосконалювати отримані знання в ігровій формі за допомогою інструментів та ігор. За допомогою цього застосунку викладання біології виходить на новий рівень, тому що він дає можливість показати те, що ми не можемо розглянути навіть під мікроскопом. 3д модель того, що має мікроскопічні розміри, чи те, що уже давно вимерло.
Слайд 11
на урок проект, де кожен вчитель може оприлюднити власні доробки, підвищити кваліфікацію, взяти участь у конкурсі чи олімпіаді, зареєструвати туди своїх учнів, створювати для них тести, переглядати результати. У тестах можна використовувати різноманітні форми, відповідності, з кількома правильними варіантами відповідей, завантажувати зображення і багато іншого. Також можна користуватися розробками колег. Завдання можна роздруковувати та переглядати відповіді на них.
Слайд 12
це лише невеличкий перелік медіа-ресурсів який я використовую, сподіваюсь вам було цікаво. Дякую зв увагу!