Доповідь "Хмарні сервіси навчальної діяльності при здобутті професій автомобільного транспорту"

Про матеріал
Сьогодні уявити життя без комп'ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Ми працюємо з поколінням візуалів, для яких головним джерелом інформації є зоровий ряд. Все це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності, зокрема таких, як хмарні сервіси.
Перегляд файлу

Слайд 1

Добрий день, шановні колеги!

На сьогодні хмарні сховища - це кілька десятків сервісів, які можна встановити на телефони, планшети та комп'ютери.

Особисто я користуюся хмарним сервісом  Google Disk

Це популярний, зручний і надійний сервіс для зберігання документів.

Слайд 2

Його головні переваги перед конкурентами ви можете бачити на слайді:

  •                   15 Гб безкоштовного простору для зберігання особистої інформації;
  •                   наявність зручних додатків для Android та iOS;
  •                   можливість завантажувати файли в «хмару» при наявності облікового запису Google;
  •                   зручна навігація по збереженим документам і папкам;
  •                   можливість редагування документів без скачування;
  •                   синхронізація з іншими сервісами Google - календарем, поштою;
  •                   відсутність обмежень для завантаження фото.

Я ж поділюся власним досвідом використання цих технологій.

Матеріали для проведення сучасного уроку займають великий обсяг пам'яті. Це:

Слайд 3

  • схеми, наприклад, Схеми трансмісій,

Слайд 4

  • електронні плакати, наприклад, Загальна будова автомобіля,

Слайд 5

  • тестові завдання,

Слайд 6

  • відеофільми, наприклад, Робота 2-тактного та 4-тактного двигунів

Я відкриваю доступ до певних матеріалів, які знаходяться у хмарі, - і учні мають змогу якісно підготуватися до уроку: перечитати теорію, переглянути відео, дати відповіді на запитання чи пройти тестування.

Слайд 7

 Особливо актуальним це є для тих, хто з якихось причин був відсутній на уроці.

Ось уже третій рік поспіль ДПА з предмету Будова й експлуатація вантажного автомобіля проходить у формі тестування за комп'ютером. Я поясню передумову.

 Слайд 8

Раніше учень відповідав на питання білету по плакатах, з якими він працював на ЛПЗ. Зі зміною стандартів кількість годин на вивчення предмету зменшилася в 4 рази, це потягло за собою відсутність ЛПЗ. Часу на детальне вивчення матеріалу учень не має, та й самі друковані плакати вже застарілі. Тому питання про доцільність використання саме електронних плакатів навіть не обговорюється. Крім того, стара форма проведення екзамену забирала багато часу та сил.

Слайд 9

Атестація за допомогою сучасних засобів навчання вирішує обидві проблеми.

Кожен тест містить 20 запитань з усього курсу. База налічує 30 різних тестів. Тобто в загальній сумі - це 600 запитань.

Слайд 10

Для підготовки до ДПА я відкриваю доступ до бази тестів, яка знаходиться в хмарі. Таким чином, кожен бажаючий має змогу якісно підготуватися до іспиту. При цьому економиться час та папір, а також не виникає питання необ'єктивності оцінювання.

Слайд 11

Сьогодні уявити життя без комп'ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Ми працюємо з поколінням візуалів, для яких головним джерелом інформації є зоровий ряд.

Все це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності, зокрема таких, як хмарні сервіси.

На цьому, дякую за увагу!

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 грудня 2022
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку