Доповідь на педраді на тему "Проектна робота. Web 2.0"

Про матеріал

Застосування нових технологій у освітній діяльності, а зокрема у проектній роботі учнів, урізноманітнить навчання, зробить його цікавішим та виробить корисні навичні роботи у веб-просторі.

Перегляд файлу

Новий погляд на проектну роботу через Web-2.0

Проектна робота це, переважно груповий вид роботи, метою якого є створення проекту – альбому, подання інформації тощо. Учні виконують  незалежну роботу, побудовану на знанні мови та уміннях і навичках, здобутих упродовж певного періоду вивчення теми. Цей метод  ідеальний для різнорівневих групп. У процесі проектної діяльності учні реально спілкуються між собою і з навколишнім світом англійською мовою.

Підготовка, виконання і презентація проекту займає значно більше часу, ніж виконання традиційних завдань. Вся проектна робота необов’язково має бути виконана на уроці. Якщо проект готується як індивідуальний, то учні можуть продовжувати працювати над ним удома. Багато учнів бажають додатково попрацювати над проектом, щоб створити  роботу, якою б вони могли  пишатися. Я хотіла б запропонувати деякі нові за стосунки для зацікавлення учнів, які охоче досліджують сучасний веб простір і урізноманітнити види проектної роботи зокрема.

Одним з цікавих веб за стосунків є віртуальна інтерактивна стіна padlet, що дозволяє зібрати та систематизувати інформацію за потрібною темою, причому одразу видно участь кожного учасника. На стені можна розміщувати все: текстове повідомлення, фотографії, аудіо файли, приєднати до повідомлення інший текстовий документ. Можна міняти тло стіни, значки поряд з назвою, можливо мінімально редагувати повідомлення. Стіна складається з віконець, кожне з яких активне і містить завантажений матеріал. Padlet поможе зробити дошку оголошень, обговорення, міркувань, головоломки, збір відгуків. Наприклад, створення Різдвяної  стіни. На стіну заливаються символічні  обої, різдвяні колядки. Учням дається посилання на ресурс і завдання привітати один одного з Різдвоми, розмістити музику, відео по темі, яка подобається. Як результат виходить ціла колекція щирих привітань і різних, абсолютно прекрасних мелодій до свята.

Ще один за стосунок Realtime Board – інший варіант віртуальної дошки, пропонує новий простір для творчості. На дошку прикріплюють картинки и PDF-файли, клеють стікери, малюють маркерами, оставляють текстові помітки та коментарі до різних елементів, завантажують та редагують файли з Google Drive. Безумовно, Realtime Board не замінить дошку в аудиторії, але може стати її чудовим доповненням. В сервісі за допомогою простих та зрозумілих інструментів креативне представлення інформації – в картинках, малюнках, водночас надає можливість скористатись перевагами спільної роботи. Це чудовий сервіс для проектних завдань. Він дозволить зробити командну роботу інтегровану на одній площині, коли замість тексту чи презентації «з клаптиків» вийде цілий проект. В форматі RealtimeBoard дуже зручно відстежувати як просувається проект в цілому, наскільки вся команда включена в нього, а також вклад кожного учасника.

image

Результат пошуку зображень за запитом "realtimeboard"

Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі.

 Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі. Його застосування  у навчальній діяльності, на нашу думку, сприятиме формуванню таких навичок сучасного фахівця, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.

Кожна дошка має свою унікальну адресу, яку можна повідомити іншим користувачам з метою спільного наповнення та редагування. Зазначимо, що створену дошку можна розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.), зберігати у вигляді електронного документа у форматах PDF, Exel, CSV, отримати RSS-фід або відправити по електронній пошті, вставити у власну сторінку або блог за допомогою html-коду, а також використовувати мобільну версію з QR кодом. 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корольова Алла Лазарівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0