Доповідь на тему "Бути здоровим"

Про матеріал
Про здоров'я та як бути здоровим. Цікаве для дітей та дорослих. Підготував вихователь групи продовженого дня.
Перегляд файлу

Вихователь групи продовженого дня Єремейчук Людмила Іванівна

Тема:»Щоб бути здоровим»

Мета;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; Сприяти усвідомлення учням необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

        Обладнання:роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя,фломастери , олівці»ТАК» (з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору) , стікери.

                                                                Хід заняття

1.Організація учнів до заняття.

Усі сідайте тихо, діти!

Домовляймось-не шуміти,

Працювати час настав.

Тож і ми марно часу не гаємо,

Про здоров’я урок починаємо!

2.Мотивація навчальноної діяльності.

1.Бесіда.

-Складіть із літер Д З О Р В О Я слово.(Здоров’я)

-Що таке здоровя?

-Чи можете ви сказати про себе:»Я  здоровий»?

-Продовжимо бесіду вправою»Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що…».

2.Декламування віршів дітьми.

Хто здоровий,-той сміливий,

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий- не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світі іде

Й за собою всіх веде!

Бо здоров’я- прекрасно,

Здорово ,чудово ,ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

Зрозуміло, всім відомо,

Як здорово бути здоровим,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

  • Що треба робити ,щоб бути здоровим?
  • Чому необхідно берегти здоров’я?

3. Повідомлення теми уроку і завдань уроку.

      -Сьогодні ми розглянемо здоров’я як стан людини, коли в неї відсутнє будь-яке нездуження, коли вона має гарний настрій,задоволена своїм життям.

      -Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його.

4.Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.

-Що допоможе вам зростати здоровими?

1. Конкурс»Хто більше?»

-На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Ви по черзі пишіть на ньому слова,що стосуються здоров’я. Ноприклад: режим,загартовування, зарядка, спорт.

   - Передавай аркуш на наступну парту після того яу учні, що сидять за однією партою, запишуть кожен по слову. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільше кількість слів, що відповідатимуть темі.

      Учні виконують завдання.

  -Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначемо ряд-переможець. Із цих слів, що стосуються здоров’я, складемо»асоціативний кущ».

         ЗДОРОВ’Я

2. Слово вчителя.

   -Народна мудрість каже»Без здоров’я немає щастя. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо  працювати, навчатися, може робити те, що їй до душі, займатися улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне- позбутися болю. Отже, бажаю всім доброго здоров’я! Будьте здорові- будьте щасливі й радісні.

   - А як же берегти своє здоров’я?(Думкі дітей).

   -Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатися посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватися чистоту, тому що чистота- запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

      - Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі?(Діти наводять приклади).

        -Треба добре знати і завжди дотримуватися правила поведінки , які ви всі вивчали на уроках з основ здоров’я , щоб уникнути  неприємностей і нещасних випадків.Ми любимо жити за те , що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі ,який нас оточує.Ваше життя тільки-но починається,і воно сповнене надіями та планами.

- Що потрібно для того щоб ці плани здійснилися? Розшифруйте запис прочитавши кожне слово ззаду на перед:

ИТСЕВ       ЙИВОРОДЗ     БІСОПС    ЯТТИЖ

(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)

  • Давайте з’ясуємо ,що ж таке здоровий спосіб життя?

Для розкриття поняття здоровий спосіб життя , вчитель може використовувати відеоматеріали, наочність , розробити презентацію «Здоровий спосіб життя»

       Щоб бути здоровим потрібно :

      Не вживати алкоголю,тютюну.

      Займатися спортом,правильно харчуватися.

      Дотримуватися    режиму дня ,чистити зуби

      Вести здоровий спосіб життя.

Ігрова вправа «ТАК чи НІ»

  1. Байдужість, взаєморозуміння у сім’Ї;
  2. Добра праця ,активний відпочинок;
  3. Ранкова зарядка,ледачість;
  4. Паління , чистота тіла;
  5. Раціональне харчування ,шкідливі звички

Вправа закінч речення:

Для здоров’я корисно багато…

Гуляти на…

Уживати корисну …

Відмовитися від…

Відсутність шкідливих …

Психогімнастика.

Вчитель – сідайте вільно, розслабтеся,подумки повторюйте за мною речення.

  • Я лежу на теплому березі річки.
  • Тихо плескають хвилі.
  • Світить сонечко
  • Я спокійний
  • Я лежу на спині і дивлюся на блакитне небо.
  • Там пливуть хмаринки.
  • Мені легко дихається.
  • Моє тіло відпочиває у приємних променях сонця.

Отже щоб здоровими бути треба також дотримуватия правильного харчування

  1. Вживати більше овочів,фруктів ,молочних продуктів.
  2. Менше вживай солодкого, копченого, солоного.
  3. Дотримуйся режиму харчування: снідай , обідай , вечеряй в один і той самий час.
  4. Намагайся не переїдати .
  5. Не куштуй продукти якщо закінчився термін їх придатності.
  6. Мий руки перед їжею.
  7. Ніколи не їж на ходу.
  8. Не розмовляй з наповненим ротом.
  9. Їж красиво , культурно.
  10. Приймай їжу 4-5 разів на день
  11. Не вживай на ніч чай , каву ,какао .Вони збуджують твою нервову систему.
  12. Не забувай що тобі потрібно випивати біля двох літрів води щодня.
  13. Споживай якісну та свіжу їжу, різноманітну за сладом.

Обговорення ситуацій.

  • Які б поради ви б дали дітям у таких ситуаціях?
  1. Микола дуже любить дивитися телепередачі.Він витрачає на це 4 години на день.
  2. Наталка прийшла на день народження до своєї подруги .Вона так зраділа солодлщам , що з’їла їх набагато більше ніж позволяє їй організм.
  • Що важливе ви порадите своїм одноліткам?

Створення колажу .

Об’є днайтеся у групи за кольором фігур.Використайте малюнки з журналів , олівці та маркери для створення колажів.Оберіть представника, який презентує роботу вашої групи.

(Презентація коложав)

Підсумки заняття

-Що важливого було на занятті?

-Як ви думаєте , що означає вести здоровий спосіб життя?

-І на останок , нехай кожен із вас побажає своєму сусіду по парті здоров’я.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку