Вихователь групи продовженого дня Єремейчук Людмила Іванівна
Тема:»Щоб бути здоровим»
Мета;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; Сприяти усвідомлення учням необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Обладнання:роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя,фломастери , олівці»ТАК» (з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору) , стікери.
Хід заняття
1.Організація учнів до заняття.
Усі сідайте тихо, діти!
Домовляймось-не шуміти,
Працювати час настав.
Тож і ми марно часу не гаємо,
Про здоров’я урок починаємо!
2.Мотивація навчальноної діяльності.
1.Бесіда.
-Складіть із літер Д З О Р В О Я слово.(Здоров’я)
-Що таке здоровя?
-Чи можете ви сказати про себе:»Я здоровий»?
-Продовжимо бесіду вправою»Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що…».
2.Декламування віршів дітьми.
Хто здоровий,-той сміливий,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий- не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світі іде
Й за собою всіх веде!
Бо здоров’я- прекрасно,
Здорово ,чудово ,ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!
Зрозуміло, всім відомо,
Як здорово бути здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
3. Повідомлення теми уроку і завдань уроку.
-Сьогодні ми розглянемо здоров’я як стан людини, коли в неї відсутнє будь-яке нездуження, коли вона має гарний настрій,задоволена своїм життям.
-Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його.
4.Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.
-Що допоможе вам зростати здоровими?
1. Конкурс»Хто більше?»
-На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Ви по черзі пишіть на ньому слова,що стосуються здоров’я. Ноприклад: режим,загартовування, зарядка, спорт.
- Передавай аркуш на наступну парту після того яу учні, що сидять за однією партою, запишуть кожен по слову. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільше кількість слів, що відповідатимуть темі.
Учні виконують завдання.
-Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначемо ряд-переможець. Із цих слів, що стосуються здоров’я, складемо»асоціативний кущ».
ЗДОРОВ’Я
2. Слово вчителя.
-Народна мудрість каже»Без здоров’я немає щастя. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатися, може робити те, що їй до душі, займатися улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне- позбутися болю. Отже, бажаю всім доброго здоров’я! Будьте здорові- будьте щасливі й радісні.
- А як же берегти своє здоров’я?(Думкі дітей).
-Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатися посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватися чистоту, тому що чистота- запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
- Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі?(Діти наводять приклади).
-Треба добре знати і завжди дотримуватися правила поведінки , які ви всі вивчали на уроках з основ здоров’я , щоб уникнути неприємностей і нещасних випадків.Ми любимо жити за те , що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі ,який нас оточує.Ваше життя тільки-но починається,і воно сповнене надіями та планами.
- Що потрібно для того щоб ці плани здійснилися? Розшифруйте запис прочитавши кожне слово ззаду на перед:
ИТСЕВ ЙИВОРОДЗ БІСОПС ЯТТИЖ
(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)
Для розкриття поняття здоровий спосіб життя , вчитель може використовувати відеоматеріали, наочність , розробити презентацію «Здоровий спосіб життя»
Щоб бути здоровим потрібно :
Не вживати алкоголю,тютюну.
Займатися спортом,правильно харчуватися.
Дотримуватися режиму дня ,чистити зуби
Вести здоровий спосіб життя.
Ігрова вправа «ТАК чи НІ»
Вправа закінч речення:
Для здоров’я корисно багато…
Гуляти на…
Уживати корисну …
Відмовитися від…
Відсутність шкідливих …
Психогімнастика.
Вчитель – сідайте вільно, розслабтеся,подумки повторюйте за мною речення.
Отже щоб здоровими бути треба також дотримуватия правильного харчування
Обговорення ситуацій.
Створення колажу .
Об’є днайтеся у групи за кольором фігур.Використайте малюнки з журналів , олівці та маркери для створення колажів.Оберіть представника, який презентує роботу вашої групи.
(Презентація коложав)
Підсумки заняття
-Що важливого було на занятті?
-Як ви думаєте , що означає вести здоровий спосіб життя?
-І на останок , нехай кожен із вас побажає своєму сусіду по парті здоров’я.