Презентація. Доповідь на тему : " Інноваційні методи на уроках української мови"

Про матеріал

Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині зацікавленість, творчість, яка є в кожному, бо закладена там природою.

Перегляд файлу

«Інноваційні методи на уроках української мови »

 

Дудла А.В.

Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення та працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). 

 

Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині зацікавленість, творчість, яка є в кожному, бо закладена там природою.

 

На своїх уроках я використовую багато методів, хочу поділитися деякими цікавими вправами  які, на мою думку, мотивують учнів до навчання, а саме:

image

Вправа «Комплімент»

Розпочнемо наш урок із вправи «Комплімент». (Вчитель підходить до першого учня і говорить йому комплімент.

Учень повертається до сусіда і продовжує ланцюг компліментів ). Комплімент стосується нашої теми уроку, тобто дієприкметники.

Наступний приклад використання інноваційних технологій на уроках – це «Турнір знавців української мови», який я проводжу вкінці кожного семестру, і учні отримують невеличкі подарунки. Мета такого заходу: повторити, узагальнити знання учнів з мови; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної мови і літератури, почуття партнерства.

У 8-х класах використовувала мовний експеремент

image

У 9-х класах на уроках з РЗМ проводила «Лінгвістичне дослідження» 

 

image


image


imageУ 10-11 класах використовую сприймання на слух чужого мовлення й аналіз його.

Помилки на українському телебаченні. Грамотно вимовляти слова на чужих помилках.

 

Майже  в усіх класах  використовую роботу з випадковими картами, сортування за групами у програмі  wordwall   

 

image

 «Долоня самооцінювання»

Отже, у процесі своєї роботи я переконалася, що потрібно використовувати  сучасні

педагогічні технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проєктного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і

формувати творчу особистість учня.

 

pdf
Додано
27 січня
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку