Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині зацікавленість, творчість, яка є в кожному, бо закладена там природою.
«Інноваційні методи на уроках української мови »
Дудла А.В.
Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення та працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень).
Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині зацікавленість, творчість, яка є в кожному, бо закладена там природою.
На своїх уроках я використовую багато методів, хочу поділитися деякими цікавими вправами які, на мою думку, мотивують учнів до навчання, а саме:
•
Розпочнемо наш урок із вправи «Комплімент». (Вчитель підходить до першого учня і говорить йому комплімент.
Учень повертається до сусіда і продовжує ланцюг компліментів ). Комплімент стосується нашої теми уроку, тобто дієприкметники.
Наступний приклад використання інноваційних технологій на уроках – це «Турнір знавців української мови», який я проводжу вкінці кожного семестру, і учні отримують невеличкі подарунки. Мета такого заходу: повторити, узагальнити знання учнів з мови; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної мови і літератури, почуття партнерства.
У 8-х класах використовувала мовний експеремент
У 9-х класах на уроках з РЗМ проводила «Лінгвістичне дослідження»
У 10-11 класах використовую сприймання на слух чужого мовлення й аналіз його.
• Помилки на українському телебаченні. Грамотно вимовляти слова на чужих помилках.
Майже в усіх класах використовую роботу з випадковими картами, сортування за групами у програмі wordwall
•Отже, у процесі своєї роботи я переконалася, що потрібно використовувати сучасні
формувати творчу особистість учня.