Створюючи ситуацію успіху для кожної дитини, необхідно враховувати її інтереси, захоплення, здібності. У даній презентації покані прийоми і методи створення ситуації успіху на уроці.
5.Ефективність методів, за допомогою яких реалізуються цілі уроку Спрямовую зусилля на те, щоб кожна дитина була повноцінним,творчим суб’єктом діяльності, Довіряю учням, стимулюю ініціативність Виконую роль консультанта, порадника. Не навчаю, а створюю ситуації Дивую учнів. Помиляюсь
ДІЇ ВЧИТЕЛЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ СИТУАЦІЮ УСПІХУ: 1. Не загострювати увагу на негативному; частіше посміхайтеся, використовуйте елементи гумору при спілкуванні. 2. Проявляйте інтерес і великодушність до своїх учнів. 3. Не давайте дітям прізвиська, не вішайте на них ярлики. 4. Не порівнюйте дитину з іншими, відзначайте «персональну винятковість». 5. Аргументуйте необхідність Ваших дій; ту оцінку, яку Ви виставляєте учню.
6.Оцінюйте дії учня з акцентом на деталі. 7. Не говоріть багато за дітей, викликайте їх на діалог, дозволяйте їм висловлювати свою думку. 8. Не висловлюйте незадоволення учневі при всьому класі, не застосовуйте загрози. 9. Пам'ятайте, що Ви, як педагог, формуєте особистість учня, його самооцінку, і частково несете відповідальність за його подальшу долю.