Створюючи ситуацію успіху для кожної дитини, необхідно враховувати її інтереси, захоплення, здібності. У даній презентації покані прийоми і методи створення ситуації успіху на уроці.
Створення ситуації успіху на уроці математики Підготувала вч.математики Широківської ЗОШ І-ІІІ ст. Попович Світлана Іванівна
Номер слайду 2
« Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учню. «Він може!» - повинен нагадувати колектив. «Я можу!» - повинен повірити в себе учень. В.Шаталов
Номер слайду 3
внутрішнє задоволення Зростання продуктивності уроку Усвідомлення впевненості Підвищення результативності Стимулювання до самовдосконалення Розкриття творчих здібностей Ситуація успіху
Номер слайду 4
Щасливі очі дітей – найвища оцінка роботи школи
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Творча співпраця вчителя батьками учнями У С П І Х Радість учня Радість батьків
Номер слайду 8
Ситуація успіху Впливає на результативність Відкриває приховані можливості Підвищує життєву стійкість Загартовує характер Змінює стиль життя Стає точкою відліку для змін Надихає до творчої праі
Номер слайду 9
Створюючи ситуацію для кожної дитини, необхідно враховувати її інтереси, захоплення, здібності.
Номер слайду 10
Як створити ситуацію успіху?
Номер слайду 11
інтегровані заняття, об'єднані єдиною темою або проблемою. Проектні заняття, спрямовані на виховання культури співпраці та культури розумової, навчально-продуктивної і творчої праці.
Номер слайду 12
1. Створення емоційно-актуального фону уроку та формування психологічної установки на діяльність
Номер слайду 13
2.Чітке формулювання теми уроку
Номер слайду 14
3.Визначення цілей та завдань, спрямованих на розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів У школі діти не готуються до життя - вони живуть. А. Франс
Номер слайду 15
У кого немає цілі, той не знаходить радості ні в якому занятті. Г. Лессінг 4.Мотивація
Номер слайду 16
5.Ефективність методів, за допомогою яких реалізуються цілі уроку Спрямовую зусилля на те, щоб кожна дитина була повноцінним,творчим суб’єктом діяльності, Довіряю учням, стимулюю ініціативність Виконую роль консультанта, порадника. Не навчаю, а створюю ситуації Дивую учнів. Помиляюсь
Номер слайду 17
6.Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку 7. Домашнє завдання Домашнє завдання поєднувати зі змістом, цілями та завданнями уроку. Обов’язковими є вибіркові та індивідуальні завдання. Не перевантажувати учнів. Керуватись принципом доступності.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Емоційне погладжування Оцінювання в балах навчальної діяльності учня має супроводжуватися схваленням чи заохоченням, які дають можливості повірити в свої сили, забезпечує позитивну мотивацію.
Номер слайду 22
Оценка деятельности учащихся (12 способов сказать «ОЧЕНЬ ХОРОШО»)
Номер слайду 23
ДІЇ ВЧИТЕЛЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ СИТУАЦІЮ УСПІХУ: 1. Не загострювати увагу на негативному; частіше посміхайтеся, використовуйте елементи гумору при спілкуванні. 2. Проявляйте інтерес і великодушність до своїх учнів. 3. Не давайте дітям прізвиська, не вішайте на них ярлики. 4. Не порівнюйте дитину з іншими, відзначайте «персональну винятковість». 5. Аргументуйте необхідність Ваших дій; ту оцінку, яку Ви виставляєте учню.
Номер слайду 24
6.Оцінюйте дії учня з акцентом на деталі. 7. Не говоріть багато за дітей, викликайте їх на діалог, дозволяйте їм висловлювати свою думку. 8. Не висловлюйте незадоволення учневі при всьому класі, не застосовуйте загрози. 9. Пам'ятайте, що Ви, як педагог, формуєте особистість учня, його самооцінку, і частково несете відповідальність за його подальшу долю.
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Ситуація успіху – доволі тонкий педагогічний інструмент. Ним мусить володіти кожен учитель, адже він – майстер, який бере участь у творенні найголовнішого – Людини.