Дослідження "Стилістичні особливості рекламного дискурсу (на матеріалі преси ФРН)"

Про матеріал

У час активного розвитку новітніх технологій ХХІ ст. помітна зростаюча роль рекламної комунікації, яка не обмежується своїм прагматичним призначенням і корелює з актуальними соціальними, політичними, економічними, культурними тенденціями в суспільстві, і тому потребує для її вивчення необхідний розгорнутий соціокультурний контекст.

Зумовлена різними чинниками, реклама формує буття суспільства та алгоритми його пізнання. Вона є відображенням об'єктивної реальності соціуму, віддзеркалює менталітет, культурні цінності, стереотипи та концепти етносу. Висвітленням цих питань на лінгвістичному рівні займаються: соціолінгвістика, лінгвокультурологія, когнітивна лінгвістика, психолінгвістика та ін.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kira Kira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
rtf
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
1051
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку