Доповідь Володіння педагогічними технологіями й методиками як показник методики вчителя

Про матеріал
Доповідь Володіння педагогічними технологіями й методиками як показник методики вчителя
Перегляд файлу

Управління освіти Московської районної
в місті Харкові ради

Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів №111

Харківської міської ради Харківської області

 

 

Доповідь на тему:

Володіння педагогічними технологіями й методиками як показник методики вчителя.

 

 

 

Вчитель англійської мови,
Колісник Інна Сергіївна

 

 

 

 

Харків 2018

 

 

Будь-який сучасний урок повинен базуватися перш за все на інтерактивних технологіях навчання. Бо саме метод, який заснований на спілкуванні розвиває комунікативні здібності учня.

Щодо уроку іноземної мови, на мою думку, під час навчання учень зобов’язаний оволодіти англійською мовою як засобом спілкування, вміти користуватися нею в усній та писемній формі, підтримувати розмову, запропонувати свою тему, мати бажання ділитися навичками, обмінюватися поглядами, висловлювати свою думку.

Оскільки урок іноземної мови має бути інтегрованим (аудіювання, говоріння,письмо, читання),то я використовую різноманітні методи навчання та форми організації учбового процесу. Серед них:

- презентація (розмова за малюнками, а потім співставлення з текстом)

- демонстративний метод

- рольові ігри ( як засіб соціалізації дитини)

- «мозковий штурм»

- прогнозування ( пошук ідей)


Я намагаюся на уроці створити ситуації, де учні можуть відстоювати і захищати свою власну думку, аргументувати свою відповідь, використовуючи при цьому уже набуті знання. Учні повинні вміти аналізувати і оцінювати відповіді своїх однокласників.

Все частіше на уроках застосовую групову форму роботи. В групи повинен розподіляти вчитель, щоб сильніші діти допомагали слабшим( наприклад, молоде і старше покоління). Крім цього, ефективний результат дає робота в парах(пропоную ситуацію, діти складують діалоги, працюють з картками).

Але особливим видом навчальної діяльності є гра.Як показує досвід, саме цей вид збільшує інтерес та мотивацію навчання англійської мови. Учні невимушено використовують свій запас знань, умінь та навичок. Часто гра несе в собі елемент раптовості, з яким учні стикаються в процесі реального спілкування. Під час гри діти повинні слухати один одного, тому що вони здебільшого не знають заздалегідь, що скажуть їх партнери. Вони повинні швидко думати й адекватно реагувати на репліку своїх друзів.

Я вважаю, що мої методи навчання дають можливість кожному учневі брати участь у роботі і шукати способи рішення проблем.

doc
Додано
11 січня 2020
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку