18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Доповнення презентації зображенням, схемою.

Про матеріал
Доповнення презентації зображенням, схемою. Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ: • навчальна: навчити дітей доповнювати презентації зображенням і схемою; • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас; • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Перегляд файлу

22.02.2021                                Інформатика                   3 клас

Тема: Доповнення презентації зображенням, схемою.

Цілі:

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

  • навчальна: навчити дітей доповнювати презентації зображенням і схемою;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:

СПІЛКУВАННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ

Уміння: грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною (і рідною у разі відмінності) мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ.

Уміння: використовувати клавіші та сполучення клавіш клавіатури з інтерфейсом іноземними мовами;

ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність

безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної

компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

УМІННЯ ВЧИТИСЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ

Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму;

ІНІЦІАТИВНІСТЬ І ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ.

Здатність ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в навчанні.

СОЦІАЛЬНА ТА ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНОСТІ

Усвідомлення рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу

ОБІЗНАНІСТЬ ТА САМОВИРАЖЕННЯ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів

ЕКОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ І ЗДОРОВЕ ЖИТТЯ.

Вміння організовувати власний робочий простір на фізичному та простому програмному рівні для збереження здоров’я, доброго самопочуття та ефективної діяльності учня/ учениці.

 

Тип уроку:  комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: MS PowerPoint.

 

 

 

ФОРМИ НАВЧАННЯ :

Індивідуальна форма навчання – Д/гра: «З’ясуй», практична робота, рефлексія

Фронтальне навчання – бесіда, закріплення матеріалу, правила поведінки

Колективна форма навчання – фізкультхвилинка,  цікавинка

У парному навчанні – Д/гра «Зашифроване послання», практична робота.

 

МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

Словесні методи – бесіда, рефлексія

Наочні методи –фізкультхвилинка, цікавинка, правила поведінки

Практичні методи – Д/гра «Зашифроване послання», Д/гра: «З’ясуй», практична робота

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

- привітання

- перевірка присутніх

- перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з картками (практичний метод, парна форма навчання)

Д/гра «Зашифроване послання»

Для виконання першого завдання вам потрібно об’єднатися в пари.

У вас на партах знаходиться дві картки: одна – це зашифроване послання, а інша – ключ для розшифрування цього послання. Ваше завдання полягає у тому, щоб якомога швидше розшифрувати це послання .

Бесіда (словесний метод, фронтальна форма навчання)

  1.   Який ви знаєте редактор презентацій?
  2.             Які об’єкти можна додавати до слайда презентації?(текст, зображення, аудіо, відео)
  3.   Що ми вміємо вже додавати до слайдів презентації?
  4.   Як називається перший слайд презентації?(титульний)
  5.   Що має титульний слайд? (заголовок та підзаголовок)

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ УЧНІВ

Розминка. (індивідуальна форма навчання, практичний метод)

Д/гра: «З’ясуй»

  • З'ясуй, які об'єкти містить слайд. Обведи кожний об'єкт на слайді, з'єднай його лініями з відповідною назвою (заголовок, текст, зображення, схема).

Ми вже з вами вміємо створювати нові слайди та додавати до них текст. А з попередньої роботи ви згадали, що існують інші об’єкти, які можна додавати до презентації. І це все ми навчимося робити з вами сьогодні на уроці.

А я вам пропоную сьогодні перетворитись на бджілок. А, що бджілки будуть робити сьогодні, про це ви дізнаєтесь згодом.

Повідомлення теми і мети уроку

Тема нашого уроку:  доповнювання презентації зображенням і схемою.

IV. Вивчення нового матеріалу

Доповнення презентації зображенням: для цього слід натиснути вкладку Вставка, а в ній вибрати функцію Рисунки. У вікні, що з'явилось, слід обрати шлях, де знаходиться необхідне зображення і, вибравши потрібне зображення, натиснути кнопочку Вставити.

Доповнення презентації схемою: для цього слід натиснути вкладку Вставка, а в ній вибрати функцію SmartArt. У вікні, що з'явилось, слід обрати категорію схем і в правій частині вікна вибрати необхідну схему. Після того, як ми вставили схему на слайд презентації, цю схему можна відредагувати, наприклад ввести необхідний текст, натиснувши в потрібному місці на схемі лівою кнопкою миші.

V. Фізкультхвилинка (колективна форма навчання, наочний метод)

Ви вже засиділися, то ж виконаємо фізкультхвилинку під відеоролик на екрані (відеоролик з фізкультхвилинкою демонструю на екрані, діти виконують).

VІ. Цікавинка (наочний метод навчання, колективна форма навчання)

А зараз до вашої уваги цікавинка (демонструю відеоролик цікавинки на екрані).

Перед вами – 3D-ручка. Цей пристрій створює різноманітні об'ємні фігури з пластику. Для того, щоб пристрій працював, необхідно спочатку заправити його спеціальною пастою для 3D-ручок і ввімкнути в розетку. Через декілька хвилин розігріву пристрій готовий до роботи. Під час створення фігур розігрітий пластик дуже швидко застигає, тому він є зручним у використанні.  За допомогою 3D-ручки можна створювати безліч цікавих і корисних речей.

VІІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

А тепер прийшов час перейти до практичної частини роботи. (індивідуальна або групова форма навчання, практичний метод)

Перш ніж ви пересядете за комп'ютер, пригадаймо, правила безпечної поведінки за комп’ютером. (наочний метод навчання, фронтальне навчання)

Практичне завдання

Завдання для практичної роботи: вам потрібно створити презентацію, яка буде складатись із 4 слайдів.

1 слайд: заголовок слайду: «Прийшла весна»

2 слайд: додати на слайд 3 зображення бджілок.

3 слайд: додати на слайд схему SmartArt у вигляді бджолиних стільниць і надписати в них 3 імені бджілок (Майя, Міла, Ляля).

4 слайд: додати текст до слайду (заголовок слайду): «Бережіть природу»    (Додаток 2).

На панелі швидкого запуску відкриваємо програму PowerPoint (я покроково допомагаю дітям виконати практичне завдання).

ІХ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (словесний метод навчання, фронтальне навчання)
    1. Що називається презентацією?
    2. Які об'єкти можна додавати на слайд?

ХІ. РЕЛАКСАЦІЯ (наочний метод навчання, індивідуальне навчання)

Любі діти, ви сьогодні плідно і натхненно попрацювали, були як бджілки-трудівниці. Давайте будемо і надалі так із захопленням вивчати інформатику і бути захисниками природи. Дякую за увагу! До нових зустрічей!

Додаток 2.

 

 

                                  1-й слайд                       2-й слайд                        3-й слайд                     4-й слайд

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 квітня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку