1. Мотивація навчальної діяльності
• пригадати призначення текстового редактора таосновні правила введення тесту;
• ознайомитися з поняттям «форматування»; • навчитися працювати з фрагментами тексту, а саме змінювати його зовнішній вигляд;
• повторити правила безпечної поведінки під часроботи за комп’ютером;
• формувати вміння і навички роботи з текстом утекстовому редакторі.
Ф зкультхвилинка
Трава - низенька-низенька, (прис сти)
Дерева - висок -висок . (потягнутися)
В тер дереваколише, гойдає, (нахили тулуба)
То вправо, то вл во хитає, То вперед, то назад, То вниз пригинає.
Птахи летять, в дл тають, (помахати руками, як крилами) А учнтихенько за парти с дають І нформатику вивчають.
2. Практична діяльність за комп’ютером
1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Гра «Збери правило »
Учням потрібно зібрати правило зі слів і прочитати його.
• Не розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.
• Сиди правильно: спина рівна, лікті – на столі, ноги – на підлозі.
• Не торкайся екрана монітора пальцем.
• Не клади нічого на клавіатуру.
• Підчас роботи за комп’ютером руки мають бути чистими тасухими.
• Слідкуй щоб відстань від очей до екрана монітора була неменшою від 5о см.
• Не торкайся задньої панелі монітора та системного блоку. Нечіпай дротів, це небезпечно.
Учням потрібно доповнити таблицю діями, які відносять до зміни зовнішнього вигляду тексту.
Відповідь: накреслення, шрифт тексту, розмір, колір, розташування.